Seuraa 

Onko kellään vinkkejä? Haluaisimme kiinniittää vahakangaspöytäliinan ruokapöytään niin että se pysyisi siinä paikallaan ja kiinnitys ei vahingoittaisi pöydän pintaa. Pitäisikö liina kiinnittää pöydän alle, jolloin kulmien taittaminen on ongelma? Vai onko mitään ideaa miten sen saisi kiinnitettyä pöydän sivuihin?

Kommentit (6)

Me olemme laittaneet Unikko vahakankaaseen ikkunan puoleiseen reunaan (joka on seinän puolella) pari kolme nastaa joilla liina on kiinni pöytälevyn alapuolella. Ainakin meillä on tämä kiinnitys toiminut

ihan hyvin.

Itse en kannata mitään kaksipuolista teippiä koska se jää kiinni sekä pöytään että liinaan ja jättää rumat jäljet. Ja toisaalta pöytäliinan kuuluu laskeutua kauniisti pöydän reunojen sivuilla (ainakin minun mielestäni). Mikäli pöytälevy on kovin kovaa materiaalia (esim. koivu) kannattaa nastojen kiinnityksessä käyttää apuna vasaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pöydän on tietysti oltava suht pehmeää puuta, mutta näin liinan reunat voi jäädä nätisti roikkumaan ja nurkat luonnollisesti. Nastoista ei jää kovin kummasia jälkiä ainakaan meidän mielestä. Nastat vaan saman väriset kuin liina niin ei edes näy.

Olen ostanut Tiimarista sellaiset " koukut" tai " leuat" , jotka on kai ennemminkin tarkoitettu ulkokäyttöön, estämään että liina ei lähde tuulen mukaan, mutta toimivat sisäkäytössäkin. (En tarkoita liinan kulmiin laitettavia painoja).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat