Vierailija

Mulle tulee aina silloin tällöin isoja ja kipeitä finnejä/rasvapatteja alapäähän, joko etu- tai takapuolelle :(( Hyvin epämiellyttävää ja kivuliasta, ja haittaa usein jopa seksuaalista kanssakäymistä. Onko täällä ketään kohtalotovereita, vai saankohan vain yletöntä kuittailua osakseni...?

Muuten ihoni ei ole lainkaan rasvainen, pikemminkin todella kuiva, eikä kasvoissanikaan ole montaa finniä tähänastisen elämäni aikana ollut. Mikä moiseen avuksi ja mistä tällainen mahtaa johtua?

Kommentit (19)

jos peset sitä kaksi kertaa päivässä. Sehän on alapääsi avunhuuto!

Yrittää elvyttää bakteerikantaansa. sama hien kanssa. Kroppa tottuu tuota pikaa kahteen pesukertaan viikossa.

Päivittäinen suihkussa käyminen ei todellakaan ole hyväksi. Saati alapään pesu monta kertaa päivässä. Kiihdyttää vain haitallisten bakteerien kasvua. Käykää pikasuihkussa (haalea vesi) pari kertaa viikossa. Ei iho-ongelmia, takaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miten usein peseydyt? Tuollaista voi mm. tulla jos ei pese alapäätään tarpeeksi usein (väh. 1 krt./ päivä)

Kokeile joka tapauksessa pesujen lisäämistä

Vierailija:

Lainaus:

Varmaan vitsinä heititte? Vai ettekö hikoile harrastaessanne liikuntaa? Tai siivotessanne? Eikö hiukset rasvoitu, eikö haise edes jalkahiki? Miehenne varmaan tykkäävät antaa suuseksiä kun pimppipesusta on kolme päivää?

Sitä paitsi, ei muuta kuin nenä kohti omaa kainaloa, kyllä se kertoo, onko aika käydä suihkussa vai ei.

no just joo... =)

ei se suihkussa käynti tarkoita aina hillitöntä pesua, olet varmasti kuullut ns. pikasuihkusta?

Alapääni pesen 1-2krt päivässä, en silloinkaan hinkaten vaan ihan kevyesti suihkuttaen.

Ihanko tosi joku käy suihkussa vain pari kertaa viikossa?? Hyh olkoon.

Ja sinulle joka puhuit, että iho voi paremmin jos käy harvemmin suihkussa. Älä puhu puppua, esim. atoopikoille suositellaan juuri tiheää peseytymistä - siis ihan vesipesu, saippualla vain tarvittaessa.

t. päivittäin peseytyvä atoopikko, jonka ihosta ei edes atopiaa huomaa =) eikä myöskään tarvitse rasvailla

Niinä iltoina käyn suihkussa. Siis korjaan, pikasuihkussa. Ensin haalea vesi, sitten vielä kylmällä perään. Ottakaa tämä ohjenuoraksenne muutkin.

Mutta en millään kehtaa mennä lääkärille näyttämään finniä alapäässäni :/

Tietäisikö joku mitään vastaavaa tuotetta, joka ei olisi reseptilääke?

-ap

Sinähän se määrittelet kuinka usein se pillu pestään..

Entäs ennen, kun oli vain se yksi saunavuoro viikossa?

Hei, minä myönnän, käyn suihkussa n. 2 krt VIIKOSSA!!!

Enkä haise, en hielle, en pillulle.

Säälittävää hinkata koko ajan itteensä suihkussa.

Varmaan vitsinä heititte? Vai ettekö hikoile harrastaessanne liikuntaa? Tai siivotessanne? Eikö hiukset rasvoitu, eikö haise edes jalkahiki? Miehenne varmaan tykkäävät antaa suuseksiä kun pimppipesusta on kolme päivää?

Itselläni nyt imettäessä tolkuttomasti kipeitä finnejä selässä ja minä olen myös kuivaihoinen eikä kasvoilla ole ikinä montaa finniä elämäni aikana kukkinut. Jospa finnit on vaan valinneet alapääsi ilmenemispaikakseen. Ja minulla selän.

Tai siis mulla on ollu pari kertaa mutta ne olikin sitten aivan järkyttäviä. Niin s*******n kipeitä ettei tosi. Kävin näyttää lääkäörissä ku olin kauhuissani ja varma että on joku herpes iskeny.. Kuulema iso finni eli paise. Enkä ole tolkuton läski, peseydyn kerran päivässä mikä on käsittääkseni normaalia. Finnejä ei ole ikinä ollu esim selässä ja kasvoissakin tosi harvoin.

Sain sieltä jonku voiteen mikä kuivatti sen aika nopeesti. En muista nimeä kun siitä on jo aikaa.. Reseptillä taisi olla kuitenkin.

Mutta tarkemmin ajateltuna kyllä finnejä on tullut useammin synnytyksen jälkeen... Toivottavasti imetyksen loputtua ja hormonitoiminnan tasaannuttua tämä ongelma myös alkaisi helpottaa.

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat