Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tunnen pitkiä kiristäviä supistuksia,ei kuitenkaan kipeitä. Alapäässä tunne että kohta poksahtaa ja työnnättää-koko ajan tunne että peräpäästäkin jotain tulossa mutta ei tule. Näitä siis jatkunut eilisestä saakka. Nythän on vielä liian aikaista.

Sivut

Kommentit (84)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli samanlaista esikon odotuksessa.

Rv 34 lääkäri sanoi, että syntyy minä päivänä hyvänsä, max. 2 viikkoa...noooo vauveli syntyi käynnistettynä rv42 :D

Onnea loppumetreille ap!

Sitä oli valunut vielä viikon verran joten tulehduksen riski oli suuri... Synnytinkin viikolla 34. Onneksi nopeasti meinaan minulla oli liikkuminen kielletty kun piti ottaa kaiken maailman lääkkeet samalla... Mene näytille. Heti eikä huomenna!

Mulla tuli lapselle ja itselle raju tulehdus kun käskivät just naistenklinikalla odotella ja väittivät et ei tule mitään lapsivettä vaikka loiskahteli aivan lääkärin käsille!!

HETI VAAN PAIKANPÄÄLLE ETTÄ SAAT MIELENRAUHAN EIKÄ TAPAHDU MITÄÄN PERUUTTAMATONTA! Se on sinun lapsi ei kenenkään muun ja itse näköjään täytyy aina tietää jos jokin pielessä ja osata vaatia hoitoa, hoitohenkilökunnalla ilmeisesti niin kädet täynnä töitä etteivät pyydä paikanpäälle kuin vasta viimehädässä tai liian myöhään. Jos tilanteesi yhä vaan jatkuu niin älä odota.

Mulla tuli lapselle ja itselle raju tulehdus kun käskivät just naistenklinikalla odotella ja väittivät et ei tule mitään lapsivettä vaikka loiskahteli aivan lääkärin käsille!!

HETI VAAN PAIKANPÄÄLLE ETTÄ SAAT MIELENRAUHAN EIKÄ TAPAHDU MITÄÄN PERUUTTAMATONTA! Se on sinun lapsi ei kenenkään muun ja itse näköjään täytyy aina tietää jos jokin pielessä ja osata vaatia hoitoa, hoitohenkilökunnalla ilmeisesti niin kädet täynnä töitä etteivät pyydä paikanpäälle kuin vasta viimehädässä tai liian myöhään. Jos tilanteesi yhä vaan jatkuu niin älä odota.

Tuttavani joka on terkkari koetteli eilen ja sanoi että aika alhaalla vauva on, mutta ei vielä siis laskeutunut kuitenkaan. Iso vauva tämäkin.

Lapsiveden tuoksu on erilainen kuin valkovuodon - oma terkkani sanoi että se tuoksuu sellaiselle aika makealle, imelälle. Mutta aina jos epäilee että lapsivettä tulee niin kannattaa mennä näyttämään. Itse ainakin pääsin esikoisesta rv 22 näytille ja ottivat sen agalactica bakteerinäytteen samalla ja paljastui että mulla oli se bakteeri. Ja se bakteerihan aiheuttaa just ennenaikaisia supistuksia/lapsiveden menoa. Mulla ei tosin vedet silloin vielä menneet, vauva syntyi rv 39+3 mutta synnytyksen käynnistyttyä sain IV:nä antibiootit mutta siltikin vauva sai bakteerin.

Olen sitä mieltä, että jos vähänkin tuntuu vielä painontunnetta niin mene näytille. Laita myös pikkuhousunsuoja tai side jos sinne tulisi sitä vuotoa niin saavat näytteen siitä.

Kun lapsivedet meni ja soitin, että nyt kyllä vain tulemme, sanottiin, että joo, mutta ei tarvitse pitää mitään kiirettä, ihan hilajlleen lähdette tulemaan tänne päin. Menin sairaalaan kuitenkin jalat ristissä niin pian kun pääsin ja suoraan pääsin ponnistamaan, olin jo täysin auki.

onko sulla korkea kipukynnys? Meinaan vaan, että jos ovatkin " oikeita" supistuksia, muttei susta vaan kovin kipeitä. Ehkä sinuna soittaisin synnärille ja kuvailisin tuntemukset. Tuo " työnnättäminen" kuulostaa siltä, että ois vähän ponnistustarvetta?!?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat