Seuraa 

Sivut

Kommentit (40)

Aivan aluksi halaus neronjalle. Olen niin pahoillani puolestasi ja samalla ihmeissäni siitä miten " hyvin" tilanteeseen suhtaudut. Olet kyllä uskomattoman sisukas ja positiivinen ihminen.

En ole käynyt useampaan viikkoon kirjoittelemassa palstalla ollenkaan. Muutamia kertoja olen käynyt haahujen pinoa kuitenkin lukemassa. Viimeinen kuukausi on ollut erittäin raskas. Tekisi mieli lopettaa koko vauvan yrittäminen, koska tämä tulokseton yritys on saanut minut masennuksen partaalle. En kertakaikkisesti jaksa enää tätä jatkuvaa pettymystä. Viikko sitten oli myös sen ensimmäisen keskenmenneen raskauden laskettuaika ja senkin miettiminen on ollut raskasta. Täytynee kohta mennä lääkäriin keskustelemaan masennuslääkityksen aloittamisesta, kun en minä taida tästä tilanteesta muuten selvitä. Olen väsynyt, apaattinen itkeskelevä ja välillä tuntuu kuin rintakehän päällä olisi valtavan raskas paino. Pääkopalle tekisi hyvää, kun pystyisi vähäksi lopettamaan koko yrityksen, mutta kun eihän siihen pysty. Tässä kierrossa kyllä en ole juuri kiertopäiviä laskeskellut enkä ole myöskään tehnyt ovulaatiotestejä, mittaillut lämpöjä tai mitään muutakaan. Ei olla tosin oltu kovin aktiivisia sängyssäkään.

Kerttukasperi ja VM1974: nyt kun kiertopäiviä rupean laskemaan niin samoissa teidän kanssa mennään ja ensi viikolla varmaan kaikesta huolimatta piinaillaan. Pitää oikein laskea mikä kp nyt on menossa...taitaa olla nyt kp 20/27-28 ja jos nyt alkaa taaksepäin muistelemaan niin kp 13 ja 15 taidettiin panna simppoja liikkeelle, joten kai tässä pitäisi jonkinlaista toivoa olla, vaikka ei ole tässä kuussa kovin aktiivisesti jaksettu yrittää. Lugesteronit on mullakin käytössä (200 mgx1).

Tulipas kirjoitettu varsin pitkä teksti ja anteeksi kun tuli näin omanapainen ja masentava teksti, mutta jospa se vähän helpottaisi omaa oloa, kun saa pahaa mieltään tänne purkaa.

Hyvää viikon jatkoa kaikille!

oli pakko tulla katsastamaan Neronjan kuulumiset ja kyynelsilmissä ne luin, uskoen ja toivoen kuitenkin, että kyseessä olisi harmitonta vuotoa! Miksi näin pitää käydä??? Minä en kestä.. minä niin toivoin, että sinä olisit saanut sen kestävän plussan!!!!! Mutta en usko vielä että peli on kokonaan menetetty, vaikka olen tietysti puolestasi huolissani, itsekin olisin (ja olin), mutta jos ei ole kipujakaan, niin toivotaan vielä!!

Voimia sinulle näihin tuskaisiin päiviin, epätietoisuus on pahinta!

Kaikille haahuille tasapuolisesti jaksamista. Nyt lähden suihkun kautta nukkumaan.. lämmöllä wbm

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Päivä on taas jo pitkällä.

Töissä on erittäin hiljaista, joten on hyvin aikaa kirjoitella tännekin. =)

Maija_27: Omat pahoitteluni myös keskenmenosi johdosta! Mutta, tervetuloa kuumeilemaan meidän kanssa. =)

Titi75: Onnitteluni uudelle tädille! =)

Katri72: Oireesi kyllä on erittäin lupaavat!! =) Paljon plussaonnea! Koska meinaat seuraavan kerran testailla...?

Neronja: Olen todella pahoillani tuosta tilanteestasi! Voimia sinulle. Täytyy kyllä ihmetellä, että mistä saat noita voimia ja jaksat ajatella positiivisesti.

Porkkana: Mitä sinulle kuuluu?!? Oletko päässyt keskustelemaan psykologisi kanssa...? Voimia sinulle!!!

Oma napa: kp14/26-31.. Kovasti olen yrittänyt ovista bongailla tikuttelemalla. Tänään kun tein testin melko pian siihen ilmestyi kaksi viivaa, kuitenkin ihan testiajan puitteissa. Joten eiköhän se ovis ole sieltä tuloillaan.. =) Kovasti mies on tykännyt pöllyytellä peittoja ja minä myös. =) Toiveet on korkealla. Mies on niin ihana kun hän puhuu siitä kuinka hän toivoo meille vauvaa.

Ovisoireitakin on " limamainen" vuoto ja nippailu mahassa. Rinnoissa on tuntunut aika-ajoin vihlontaa.

Viikko olisi taas vaihteeks jo puolessa välissä.. Todella nopeasti menee aika.

Tuossa jo mietin, että kohta pitää alkaa tekemään joulukortteja. Minä kun tykkään askarrella itse ne kortit, vaikka siihen menee oma aikansa niin kyllä ne silti on ihania. (oma kehua nyt ilmassa =) )

Mukavaa päivän jatkoa!

Kaksonen76

Neronja: Parin viikon päästä seuraava testi.. Tuntuu kyllä pitkältä ajalta. Meinaatko testata aikaisemmin...? Millainen olo sinulla muuten on? Toivottavasti kaikki on hyvin.. Tuo vuoto on kyllä ikävää. Mitä muuta gyne sanoi? Paljon voimia sinulle! *virtuaali hali*

Kerttukasperi taisi neuvoa minua tuosta testin puolittamisesta.. Kiitos. Täytyy kokeilla uudestaan.

Kaksonen76

Ensiksi; kovasti tsemppiä ja voimia Neronjalle! Hyvä, että olet kuitenkin melko positiivisin mielin tulevaisuuden suhteen. Kyllä teille tulee vastoinkäymisistä huolimatta vielä se nyytti, jos ei tämä, niin sitten seuraava (tai viimeistään sitä seuraava)!

Poika alkaa pikkuhiljaa olla jo voiton puolella vatsataudin kanssa, mutta poikkeuksellisen raju tauti on päällä, kun eilen ei pysynyt edes vesi sisällä. Kauhulla odotan kuka sairastuu seuraavaksi...

Neronjalle halaus ja voimia... Olet ajatuksissani.

Testien puolittamisesta: minä olen puolittanut aconeita ihan hyvällä menestyksellä. Käytössä on ollut pienet, terävät sakset, joilla olen varovasti saanut leikattua tikut kahtia. Siinä pitää kyllä olla malttia, mutta kyllä se on onnistunut. Eihän ne ihan tasan ole menneet, mutta hyvin niistä on viivat näkyneet...

Nyt on mentävä, jotta ehdin sinne gynelle...

masunasu, joka lähtee muniksen metsästykseen ;-)

Kirjoitanpa jo tähän uuteen pinoon kun sellainen olemassa kerran jo on, vaikka sunnuntain puolella vielä ollaankin.

Neronja: voimia sinulle, toivottavasti kaikki on hyvin tuosta vuodosta huolimatta. Itselläni vuoti ekassa raskaudessa oikein kunnolla kirkasta verta ja kaikki meni silti hyvin. Olin sairaalassa osastollakin muutaman päivän. Kauhea pelko oli kyllä itsellä koko ajan.

Itselle ei kauheasti kuulu uutta, paitsi että päätin kuitenkin tehdä ovistestejä kun niitä tuolla kaapissa oli ja toissapäivänä (kp15, kai) tuli yllättäen tasavahvat viivat. Se nyt ei paljon kerro kun mulla ne näytti viime kierrossakin mitä sattuu, mutta nyt on sitten ollut hiukan muitakin ovisoireita. Katsotaan nyt miten tämä tästä etenee, josko pääsisin sittenkin piinailemaan. Toiveet eivät kuitenkaan ole kovin korkealla.

Niin ja eilen pääsin oikein kunnolla tuulettumaan kun olin islanninhevosvaelluksella! Oli aivan mahtavaa ja nyt päätin muutenkin aloitella vanhaa rakasta harrastusta uudelleen. Olenkin jo pitkään haaveillut ratsastuksen aloittamisesta uudelleen pitkän tauon jälkeen. Se toimii myös ikäänkuin lohdutuspalkintona: Jos en tule raskaaksi, pääsen sitten kuitenkin ratsastamaan. Jos taas tulen raskaaksi niin eipä haittaa yhtään vaikka ratsastukset sitten jäisivätkin! Ja nyt on heti parempi mieli kun saa jollakin kivalla lohduttaa itseään! Tosin aika kalliilla hinnalla, suklaalevy tulisi halvemmaksi... Taidan olla vähän tyhmä mutta katsotaan toimiiko. Jos tällä saa oman mielen kevyemmäksi niin mikä ettei.

Voimia teille muillekin kipeiden lasten kanssa tuskaileville, meidän yksivuotiaalla on tosi paha korvatulehdus+keuhkoputkentulehdus, monta kertaa on jo oksentanut kun menee niin paljon limaa kurkkuun ettei meinaa saada yskittyä sitä millään pois... :o( Tosi pelottavaa. Toivottavasti alkaa tuo lääke pian tehota ettei tarvi sairaalaan lähteä.

Tsemppiä kaikille haahuille tasapuolisesti ja hyviä öitä.

Alkaapa uusi viikko harmaana, nimittäin ulos katsoo ikkunasta niin vettähän siellä satelee. Ei tunnu kyllä yhtään siltä että olisi marraskuu, pikemmin siltä et on syys-lokakuun vaihde.

Viikonloppu meni todella nopeasti. Ei kerinnyt oikeastaan tekemään yhtikäs mitään, kun oli se kummilikka hoidossa.

Neronja: *halaus* Kyllä tuli surku kun luki sinun kirjoituksia. Ikävää.=( Minä niin toivoin että kaikki muuttuu vielä parempaan suuntaan, ja niin toivon kyllä vieläkin. Olet kyllä sitkeä suomalainen, ei kaikki ole kyllä noin sitkeitä kuin sinä. Tulethan kertomaan meille mitä ne sieltä polilta sanoivat...? Voimia sinulle!

Titi75 ja joku muu kyseli tuossa, että mites meidän viikonloppu meni kummilikan ja vauvan hankinta yhdistelmä sujui..

Ei kauhean hyvin. Eipä siis päästy hetkeksikään " irtautuun" omaan makkariin peittoja pöllyytteleen. =/ Eilen aamulla mies kuiskas mun korvaani, että illalla sitten. Heh. Ja, kun ilta tuli ja oltiin kummilikka viety kotiin niin eipä siinä jaksanut enään mitään peittoja pöllyytellä. Oltiin molemmat kyllä niin väsyneitä. Jos sitten tänään.. =)

MinnaY: Kuulostaapa tuo sinun huono-olosi ihanalta. =) Kunpa pääsis joskus itsekin sen kokemaan.

Katri72: Kylläpä sinä olet sitkeä, kun päätät olla testailematta vielä toista kertaa. Olet kyllä urhea. Minä olen niin hätähousu, että heti olen testailemassa kun vaan siihen on jotain pientäkin aihetta. =)

Porkkana: Mitä sinulle kuuluu? Toivottavasti pääset pian psykologille jutteleen.. Mutta, olemmehan me täällä virtuaalimaailmassa joille sinä voit puhua. =) *halaus*

Oma napa: kp12/26-31.. Lämpöjä en ole tässä kierros mittaillut, eikä sitä kannatakaan enään aloittaa. Perjantaina tikuttelin tosiaan ovista, mutta erittäin haalea viiva sieltä tuli. Tänään ajattelin tikutella sitten taas. Pikkusen olen huomannut noita oviksen oireita olevan ilmassa, kuten nippailua vasemmalla puolella. Lauantai-aamuna minulla oli pikkusen etova olo.. Olen huomannut, että tuo huono-olo on minulla silloin kun oviskin on lähettyvillä. Voisko se muka olla yks ovisoire...? Onko muilla ollut?

Hups.. Olenpa minä kirjoittanut taas ylipitkälti. =) Toivottavasti jaksoitte lukea loppuun asti. =)

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Kaksonen76

Äsken just soitin polille uudestaan ja gynen antamat ohjeet oli, että teen parin viikon päästä uuden raskaustestin ja jos se silloin edelleen näyttää positiivista, niin sitten lääkäriin. Ja jos tulee kovia kipuja, niin sitten jo aiemmin lääkärin tutkittavaksi.

Kyllä kai noi ohjeet mulle passaa. En todellakaan usko enää tämän raskauden jatkumiseen ja ainoa toiveeni onkin, että tyhjenisi nyt itsestään. Ihanaa, ettei nyt tarvinnutkaan ruveta lapsia hirveellä kiireellä pukemaan ja sännätä kaupunkiin. Mut täytyy nyt seurailla noita tuntemuksia ja miettiä lääkärissä käynnit sen mukaan.

Eipähän minua tietenkään mihinkään jatkotutkimuksiin laiteta, kun meillä on jo enemmän kuin kaksi lasta saman miehen kanssa. Ei mulla tullut edes kysyttyä noista jatkotutkimuksista, paitsi aamulla kyllä ne mainitsin kun soitin. No, ei auta v*tt*untua. Täytyy nyt katsella. Päivällä soitin homeopaatille, jolla alkukesästä kävin. Menen käymään hänen luonaan 22. tätä kuuta. Silloin jäi ne hoitohommelit kesken, kun tuli se (tuulimuna)raskaus. No, hartain toiveeni nyt olisi kuitenkin se, että tyhjenisi ihan itsestään ilman mitään toimenpiteitä tai tulehduksia.

Pikaisia ja onnekkaita plussia teille muille! Toivottavasti katrilla nega muuttuisi vielä plussaksi!

Poika tuli koulusta ja vaatii ruokaa. Täytyy mennä...

Masunasu: Kurjuuden kurjuus. Miksi ne munikset nyt ei voi toimia¿ = / Ja harmi jos niistä Clomeista ei nyt tunnu olevan apua. Ihmekkös tuo, että alkaa toivo mennä kun tämä on aina näitä ainaisia ramppaamisia ja tähystyksiä gynellä. Koita nyt kuitenkin pitää sielä toivoa yllä ja toivotaan, että tabujen tuplaus auttaisi. Tsemiä. =) Niin ja kiitos onnitteluista. Onhan se kiva olla edes täti jos ei ihan vielä äiti itse. =)

Nonna80: Meillä on kans toi joka toisen päivän taktiikka tällä hetkellä menossa. Tänään on pupuilussa ¿lepopäivä¿ ja huomenna sitten taas, kun mieskin on sitten pari päivää työreissussa. Saadaan simpat jemmaan ennen sitä. =) Kuulosti muuten tuo sun feta-kesäkurpitsa-tomaattipaistos herkulliselta. Tuli kauhee nälkä¿pitänee mennä kaapille.

Sani74: Sulle jäämme jännäämään ja seuraamaan tilannetta. Ehkä tuo paha olo lisääntyy viikon edetessä. ;-)

Ulriina: Jos Sinullakin on lapset jo sen verran isoja, niin olishn se pieni käärö vielä aivan ihana sinne tuhisemaan. =)

Katri72: Voihan hitsin hitsi. Nuo sun oireet on kyllä aikas valtaisat. Hassua, että testi näyttää vaan negaa. Tuntuu niin voimakkailta oireita, että tuskin niitä oikein kuvittelemaan itse pystyy jos olet oikein todella huonovointinenkin ollut. Peukut ja varmaat on täällä pystyssä. Sitä plussa uutista jäämme odottelemaan. =)

Neronja: Kiva tosiaan kuulla, että mielesi on tänään jo hieman parempi. Mutta niin kun tässä joku mainitsi, että tuollaisten kokemusten jälkeen älä yritä olla liian urhea, jos tuntuu että itkettää niin itke ja sure. Mutta jos sulta tuo maaginen positiivisuus löytyy, niin aina parempi. Sen avulla on niin helpompi mennä eteenpäin.

Purre: No sinä olet just käynyt nyt tuota läpi, jota itse pelkään kovasti¿eli kun muistan LA ajat, koska keskenmenneiden pikkuisteni pitäisi syntyä. Pelottaa kohdata niitä päiviä jos ehdin sinne asti, enkä ole edelleenkään raskaana tai mahdollisesti kohdannut vielä uuden km:n. Halauksia ja voimia sinulle. Olen täällä hengessä mukana. Toivotaan, että olosi helpottaa.

Maria80: Toivotaan parasta, että miehesi nyt totaalisesti hurahtaa tähän vauva-ajatukseen ja olis ehdottoman valmis vielä jatkamaan sen neljännen yritystä kun itse kuitenkin sitä vielä kovasti toivoisit. =)

ON: Tulin pari tuntia sitten sieltä sairaalasta. Voihan vietävä miten pieni käärö sielä nökötti peiton alla. Niisk! Kyllä tuli tädillä tippa linssiin. *huokailee* Siinä sitten sain pikkuisen sykkyyni ja toinen tyytyväisenä veteli sikeitä. Arvannette kait, että mies on taas saanut osansa täällä kotona vauvahömpötyksistä. ;-) Olisi itsekin tullut katsomaan, mutta kun tuli viimehetken akuutti työeste. Otin sitten kamerakännykällä nyytistä kuvan ja tuossa me sitä äsken ihasteltiin ja hoettiin, että kyllä meillekkin vielä. =) TAHTOO VAUVAN¿HETI! =) Jotenkin pelkäsin, että omien menetysten jälkeen tuntuis kovin tyhjältä ja pahalta mennä sinne siskon vasta syntynyttä nyyttiä ihastelemaan, mutta itse asiassa olo oli tosi hyvä ja tuntui siskon puolesta hyvältä, että se niin ison urakan on saanut kunnialla vietyä läpi. Unohdin tyystin nää omat vauvamurheeni. Ja hyvä niin. Joka päivä se ajatus vauvasta on kyllä mielessä, mutta nyt tuntuu että alkaa taas vähän helpottamaan se surkuttelu. Kun ei se mitään auta. Seuraava masis iskee varmaan sit viimeistään taas siinä vaiheessa kun/jos täti taas valon nopeudella saapuu oven taakse parin viikon päästä. Mutta siihen on vielä aikaa, joten murheet sikseen. =)

Nyt on niin kova nälkä, että taidan mennä syömään iltapalaa ja painua unten maille. Kauniita unia kaikille haahuille ja mahdollisesti jo tuleville ex-haahuille. ;-)

Titi75

Neronja: olen tosi pahoillani jos tilanne nyt menee aavistelemaasi suuntaan :(. Hyvä kuitenkin että sulla riittää uskoa tulevaisuuteen ja siihen, että se onnistunutkin raskaus sieltä tulee! Olen ihan varma että saat vielä kaipaamasi nyytin, harmi vaan että se nyt ottaa noin koville :(. Minulla muuten jälkimmäisen km:n jälkeen raskaustesti (Acon 10) näytti negaa jo vajaan viikon kuluttua...Kovasti tsemppiä ja jaksamista!

Omaa: jospa vielä viikon roikkuisin täällä puolella...Seuraava ultra on tasan viikon päästä ja tarkoitus olisi siis tsekata sikiön kokoa, viimeksi kun oli niin kovin pieni. Jos siellä on kaikki hyvin niin uskallan varmaankin siirtyä tuonne odotus-puolelle, mutta jos nyt vielä sinne saakka odottelisin...Pieni sintti saa kyllä aikaan aikamoiset oireet, oikeastaan mitään en voi syödä ja huonovointisuuden kierre on valmis: muutenkin huono olo lähes ympäri vuorokauden ja sitten vielä energiavajaus päälle, kyllä siinä maailma pyörii silmissä aika helposti. Kamalaa! Ihanaa!

Näköjään viisi minuuttia pystyssä riitti, taitaa olla paras palata makuuasentoon...

Minna rv 6+3

Voi hitsin hitsi. Mulla on aina aikaisemmin tullut noita ovisoireita aikas voimakkaasti. Tai siis lähinnä puolessa välissä kiertoa on aina ollut selkeesti alavatsa tosi kipeä¿nyt ei tunnu mitään missään. = / No sen olen päättänyt, että tikuttamaan en ala. Tulee jos tulee¿ No mulla on vielä muutama päivä armonaikaa tuohon n. puoliväliin kiertoa.

Mitäs tänne muille kuuluu? Neronja, mikä on vointisi tällä hetkellä?

Konekkin näyttäisi taas toimivan täältä töistä käsin. Nähtävästi tässä on ollut jotain vikaa¿

Titi75 kp13

uusi viikko lähti taas käyntiin... Täällä ainakin sataa vettä ja on todella harmaata, mutta eiköhän se talvikin joskus tule.

Rosmariini: eiköhän se nyt ollut oikea ovis, jonka tikuilla bongasit... Pääset piinailemaan - jännää!

Kerttukasperi: tsemppiä piinailuun!!! Toivottavasti se kaivattu plussa tulisi sinulle reilun viikon päästä...

Neronja: *halaus* en tiedä, mitä sanoisin... Onneksi olet noin sitkeä tapaus... Sinulla on ollut liiankin kanssa koettelemuksia. Toivottavasti saat selvyyden tilanteeseen pian, ettei tarvitse epätietoisuudessa kärvistellä enää kauaa. Voimia sinulle! Koita jaksaa! Tulethan kertomaan kuulumisiasi. *halaa vielä kerran*

ON: kp13 - tänään tuli aika vahva viiva ovistestiin - voisi jopa olla yhtä vahva kuin kontrolliviiva... Jospa siellä illan ultrassa selviäisi sitten, onko ovis oikeasti tuloillaan. Yritämme kuitenkin " pistää tilausta sisään" joka toinen päivä, jottei pääse mahdollinen munis karkuun ;-).

Nyt mentävä laittamaan sadevaatetta päälle ja tytön kanssa ulkoilemaan.

masunasu

Olipa surullista luettavaa noi sun kuulumiset, Neronja! Mutta onneksi kuulostat sitkeältä mimmiltä - ja sekin on hyvä merkki, että teillä tärppejä tulee, kyllä niistä joku vielä kestää loppuun asti!

Kerttukasperi: me mennään samoissa päivissä, eli mulla kans pp7. Tää on eka kierto, jossa mulla on luget käytössäni, enkä osaa yhtään sanoa, johtuuko osa oudoista tuntemuksista lugeista vai jostain mukavammasta...no, realistina taon päähäni koko ajan, että lugeista ne vaan johtuu. Toivottavasti saatais ens viikolla jatkaa haahujen plussajonoa!

Täällä on ollut puhetta ovistestien puolittamisesta; mä en ole onnistunut siinä kertaakaan, enkä kovin paljon ole sitten viitsinyt yrittääkään. Muutenkin mulla on ollut vaikeuksia testitulosten tulkinnassa.

Eilen illalla olikin tullut vielä useita viestejä - joista toki mieleen jäi Neronjan kuulumiset :( Voi jospa kyseessä ei olisi sittenkään mitään vakavampaa. Toivottavasti pääset heti aamusta ultraan.

Ovisbongareita taisi olla useampia. En aiemmin liputtanut ovistestien puolesta, mutta tarkemmin ajateltuna suosittelen! Mullahan on aina ollut tosi selvät ovulaatio-oireet. Näin oli myös km:n jälkeisissä kahdessa kierrossa, mutta hyvä että tein testejä, koska ovisviivat ei koskaan vahvistuneet. Ilmeisesti myös kropan käynnistely saa aikaan oireilua (eli mulla limaa, munasarjakipuili ja lämmönnousu), näin sen tulkitsen.

(.) Mulla on tietty nyt toiveet korkealla, kun ovulaatio on ilmeisesti tapahtunut (edelliskerralla ovulaatio oli kesäkuussa ja siitä tulinkin raskaaksi!). Silti pitäisi pitää mielessä, miten pieni todennäköisyys raskautuminen kuitenkin on...Piinaa siis riittää, nyt menossa pp7 eli viikko ovulaatiosta. Onneksi lähden tytön kanssa reissuun loppuviikoksi, niin on paljon muutakin ajateltavaa.

Marraskuulle plussasäteitä lähettelee

++++

KK

Piitkästä aikaa piti tulla haahu-uutisia lukemaan.

Vilpittömät pahoittelut neronjalle :( Uskomatonta, että tässä piti taas näin käydä. Olin niin toivonut, että sinulle olisi vihdoin tullut se kestävä plussa ja sehän taas olisi roppakaupalla lisännyt uskoa meidän muidenkin yritykseen..

Oma napa: Soittelin ja kysyin tuloksia siitä verikokeesta, joka minulle tehtiin keskenmenon jälkitarkastuksessa muutama viikko sitten. Virusvasta-ainepaketti siis. Hoitaja sanoi vaan, että papa-koe ok: luokka 1 ja puhtausaste 2 (!?). Mitähän se tarkoittaa..? Hoitaja meinasi, ettei sillä ole mitään merkitystä; pääasia, että luokka on ykkönen. Kuulemma muutama päivä ennen papaa ollut yhdyntäkin voi aiheuttaa sen, että puhtausaste on 2.. Uskoako tuohon.. Ikinä ennen ei ole papassa ollut mitään häikkää.

Sitten sanoi, että toksoplasma (?) oli negatiivinen, cytomegalovirus positiivinen ja listeriatulos ei ollut vielä valmis. Mikäköhän on tuo cytomegalovirus..? Mistä sen saa? Hoitaja sanoi vaan, että se ei ole vaarallista; olen joskus sairastanut viruksen ja siihen on muodostunut vasta-aineita. Ei osannut sanoa, onko tuo cytomegalovirus voinut aiheuttaa keskenmenot. Lääkärille soittoaika on sitten joulukuussa, kun on tehty sekin tukostaipumustutkimus. Silloin pitää muistaa kysellä kaikki epäselvät jutut.

Kyllä kai sinäkin, neronja, pääset tutkimuksiin, kun neljä km:a jo takana? Minulle ainakin tuolla sairaalassa painotettiin vaan sitä, että tutkitaan yleensä vasta kun yli kolme km:a ollut. Sanoi tietenkin myös, ettei meissä varmaan mitään perusvikaa voi olla, kun saman miehen kanssa kaksi lasta ennestään. Mutta siis sääntönä kuulosti olevan tuo kolme km:a.

Menkat alkavat olla nyt ohi. Oikeastaan ekat km:n jälkeen. Ja ihme kyllä olivat suht normaalikestoiset, eivätkä edes erityisen runsaat! Nyt kp 9/28-32 tai jotain...

neronja, voi, miten olen pahoillani puolestasi! iso halaus, ja harras toive, että jospa kuitenkin kaikki olisi ok..

nyt on reilu viikko lomailtu, ja taas pääsee koneelle. tänään en kauheasti ole kerennyt teidän kuulumisia lukea, kiirettä pitelee, ja meillä on vieraita, ei siis kehtaa tuntikaupalla netissä hengata.

tänään kp5, ja clomit menee kolmatta päivää. follikkeliultra on ensviikon ma, siihen mennessä clomien lisäksi pitäs olla menopurit pistelty.

tokaa inssiä olis siis suunnitteilla viikolle 46 tai 47. peukut pystyyn, että se inssi toteutuu, ja oishan se kiva, että onnistuisikin..

-ennis- kp5

Tämä tekniikka on sitten sellaista jota tämä rouva ei ymmärrä.. Minä kirjoitan ja kirjoitan, sitten kun pitäs pistää se eteenpäin niin eipäs annakaan lähettää. Että muutama kirosana pääsi ilmaan. =)

Maija_27: No, hyvä että kaikki on kunnossa j aeikä mitään tulehduksia löytynyt.

Itselläni silloin kun sain keskenmenot niin gyne suositteli käyttämään kyllä ehkäisyä ennen kuin aloittaa uuden yrityksen. Selitti sitä sillä, että hormoonit ovat korkealla..(?) Joten suositteli tosiaan käyttämään tuota ehkäisyn käyttöä.

Meille gyne suositteli odottaa parit menkat ennen uutta yritystä, mutta sekin ilmeisesti riippuu niin genestä ym. muista asoista.

Omaan napaan: Tässä päivän mittaan on tullut mitä ihmeellisimpiä olotiloja.. Rinnoista vihlasee oikein kunnolla välillä, auts. Sitten välillä menee oudohkoja kuumia aaltoja. =) Mummotauti varmaankin iskenyt. Heh. Ja, mahassa nippailee/kouristelee.

Kuuluko nuo mahdollisesti tuohon tulevaan ovikseen?? Vai mistä moinen voisi johtua....?

Enään tunti töitä ja sitten olisi ilta vapaata... Ihanaa. Se on meidän taloudessa luksusta, että minä olen kotona iltaisin. Minun työvuorot kun sattuu ajoittumaan melko usein tuohon iltaan.

Mitenkäs muiden haahujen keskiviikko on sujunut?

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Axelara[/b]

[b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]hende[/b] 32 vuotta, mies 34, asutaan Länsi-Suomessa, esikoinen toiveissa. keskenmenot 11/2004 rv 5 ja 6/2005 rv 8.

[b]Juanita[/b] Ensimmäinen pienokainen on ollut toiveissa kesästä -05. Km huhtikuu -05. Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut. Minä olen vm -80 ja mies -77.

[b]Kaksonen76[/b] Minä 29v. ja rakas aviomieheni 32v.

Pillerit lopetin joulukuussa -03, heti tammikuussa -04 huomasin olevani raskaana joka keskeytyi rv6. Toista raskautta yritettiin lähes vuosi ja tärppi tulikin sitten -05 maaliskuussa. Tämäkin raskaus päättyi keskenmenoon rv8+, raskaus todettiin tuulimunaksi.

[b]karoli[/b] 28v ja asun Saksassa saksalaisen mieheni kanssa. Meillä on poika synt. 09/02 ja pikkukakkosen yritys aloitettu 02/04. Keskenmenoja kaksi: 11/01 (rv 9 kohdunulkoinen) ja 05/05 (rv 6+1).

[b]katri72[/b] Olen 33-v ja mies 32-v. 10-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/02 tai -03. Elämäni eka plussa 3.7. Ultrassa 19.7. ei havaittu mitään eli kesken oli mennyt jossain vaiheessa.

[b]Kerttukasperi[/b] Olen vm -72, mies -75 ja esikoinen syntyi 11/03. Toisen yritys alkoi 04/05, plussa 07/05 ja km 08/05 (rv9+2). Asutaan Itä-Suomessa.

[b]Lauris[/b] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 ja 8/05. Kolmatta yritetään. Asumme Turun seudulla.

[b]loiloi[/b] keskenmeno -04 syksyllä , -05 kesällä sekä tuulimunaraskaus -05 keväällä,

perhettä on jo kahden tytön ja miehen verran ; )

[b]mami-74[/b] minä-75, mies-69, pojat -99 ja -02. Pohjanmaa. Kaksi keskeytynyttä keskenmenoa: 11/04 (kaavinta rv 12+5) ja 08/05 (synnytys rv 14+5).

[b]maria80[/b] minä olen vm 80 ja mies 73, lapset; poika ' 97 ja tytöt ' 99 ja ' 04, neljännelle annettiin lupa tulla 04/05. Tärppi tulikin toisesta kierrosta, mutta onnea kesti vain rv:lle 15+4, jolloin todettiin sikiön sydämen pysähtyneen.

[b] marrasmamma[/b] Itse 26 v., mies 27v. Pohjois-Savossa ollaan. Minä hoitoalalla, mies autokuski. Minulla tyttä-99 ja poika-00 aikaisemmasta suhteesta. yksi tärppi joulukuussa-04 ja km tammi-helmikuun vaihteessa rv6.

[b] masunasu[/b] minä -75 ja mies -68, tyttö 4/04 haaveilemme kovasti pikkukakkosesta. Lievä PCO. Km 3/05 rv12, tuulimuna.

[b]Minttuli79[/b] minä 26 vee ja aviomies 30 vee Porista, esikoista kovasti yritetty ja toivottu 8/2004 lähtien. Tuulimunaraskaus 7/2005.

[b]minttumaria-78[/b] olen 26v, mies 28v ja poikia 2, toinen 3v ja toinen 6v. nyt rv 14 todettiin vauvani kuolleen kohtuun.

[b]myttynen75[/b] olen 30 vuotias ja mieheni on 32. Meillä on ennestään kolme lasta, 10, 9 ja 6 vuotiaat. Km 7/05 rv 11+3.

[b]Niamey_85[/b] Minä 20v. ja avomies 28v. Asustetaan keski-pohjanmaalla. Ensimmäinen lapsi on toiveissa ja aloitettiin asian tiimoilta puuhastelu toukokuussa. Km 9/05 rv 6.

[b]Ninni-78[/b] minä 26 mies 28. Yritys aloitettu 01/05. Plussasin äitienpäivänä, mutta todettiin tuulimunaksi rv 9. Km 7/05, rv 5-6. Esikoinen toiveissa.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsunen[/b] minä 29 vee ja mies 31 vee espoosta, yksi lapsi -03 ja nyt kemiallinen/km kolme kertaa: 4/05, 5/05 ja 9/05 (kaikki tulleet n. viikko plussan jälkeen pois) ja yritystä 2/05 lähtien.

[b]Nonna-80[/b] minä 25v lastentarhanopettaja, mies 27v sovellusarkkitehti, Helsingistä, esikoinen toiveissa, ehkäisy jäi pois 10/2003, plussa 10/2004, kaavinta rv 14 12/2004.

[b]PikkuNasut[/b] minä 24 ja mies 26, pohjois-pohjanmaalta. Esikoisen yritys aloitettu 2/05, pian saatiin alulle kaksoset. Keskeytynyt km 6/05 rv:lla 10, kaavinta.

[b]pinjuska-04[/b] minä 29 v., mies 30 v. Helsingissä asustellaan. Yritys alkoi 08/03, josta seurauksena 3 raskautta: 02/04 km rv 5+5, 07/04 rv 23+6, 04/05 km rv 8+3.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10 ja 10/05 rv9.

[b]purre[/b] Ikää on 27-v ja toista lasta on yritetty tammikusta -05 asti. Keskenmeno 3/05 rv 5+5 ja sen jälkeen yksi kemiallinen raskaus 6/05.

[b]pömppö79[/b] Minä ja mieheni vm.79, esikoistyttö 01/03, tuulimunaraskaus, joka meni kesken 01/05 rv 12. Pikkukakkosta on yritetty 04/04 lähtien.

[b]rosmariini.[/b] Olen vm -78 ja mies -75. Esikoistyttö syntynyt 10/04 ja km 05/05 rv 7.

[b]Samake[/b] Minä 32 ja mies 22 ;-). Esikoisen yritys aloitettu helmikuussa -05. Km 07/05.

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]Swehina[/b] Olen 22-v ja mieheni on 26-v, meillä on 03/02 syntynyt poika. Asumme Helsingissä. Yritys aloitettiin 01/03, ja kului 2,5v ennen kuin tärppäsi 06/05. Km rv12 8/05.

[b]taapero74[/b] Minä 31 ja mies 35. Km9/05. Huomenna jäkitarkastus. Sit ootellaan menkat ja yritys alkaa taas toden teolla.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8), nyt selvitellään löytyykö hyytymistekijää. Molemmissa raskauksissa kun kuitenkin ollut asukki.

[b]toini77[/b] Olen 27 v, mies 28 ja poika on 2v. Pikkukakkonen oli haaveissa mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 12+ 9.5.

[b]ulriina[/b] Minä -73, mies -71, lapset (kaksoset) -98. Asutaan Keski-Uudellamaalla. Kolmannen yritys aloitettu 10/04. Km 10/00 rv7+, km 2/05 rv 9+6, km 7/05 rv5+.

[b]UusiNuppu[/b] Minä ja mies 30v. Esikoinen 06/02. Km:ja oli kolme ennen häntä. Nyt km:t 05/05 ja 08/05 rv 12.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]wannabemami[/b] 28 v. Yritys alkanut 10/03. Kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen 9/04 (rv 12) ja toinen 8/05 (rv 8+5). Naimisissa ja esikoinen haaveena..

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]beyond[/b] plussa 3.2.2005

[b]Miisa-Eerika[/b] plussa 8.2.2005, la 19.10.05

[b]nicsu[/b] plussa 16.2.2005

[b]Valencia[/b] plussa 18.2.05, la 25.10.05

[b]Helmihippunen[/b] plussa 16.3.05, la 21.11.05

[b]_siru_[/b] plussa 18.3.05

[b]IinaMiio[/b] plussa 18.3.05

[b]Helis77[/b] plussa 21.3.05, la 17.11.05

[b]maaria73[/b] plussa 25.3, la 30.11

[b]Pilkukas[/b] plussa 27.3. LA 1.12.2005

[b]Martina[/b] plussa 28.3., la 4.12.2005

[b]Sonnette[/b]: plussa 6.4.2005, la 11.12.2005

[b]Bojo[/b] plussa 11.4.2005, la 17.12.2005

[b]tepsukenkä[/b] plussa 21.4.2005, la 17.12.2005

[b]rouva80[/b] plussa 28.4.2005, la 10.1.2006

[b]Emmasophia[/b] plussa 6.5., la 14.1.2006

[b]Elohelmi[/b] plussa 16.5.2005, la 22.1.2006

[b]unelmaelää[/b] plussa ?, la 8.2.2006

[b]henrina[/b] plussa 17.6.2005, la ?

[b]adalmiina33[/b] plussa 21.6.2005, la ?

[b]nette[/b] plussa 4.7.2005, la 14.3.2006

[b]tiitiäinen05[/b] plussa 9.7.2005, la 16.3.2006

[b]syksy79[/b] plussa 12.7.2005, la 21.3.2006

[b]Melike77[/b] plussa 17.7.2005, la 27.3.2006

[b].kati.[/b] plussa 22.7.2005, la 25.3.2006

[b]viiru-74[/b] plussa 28.7.2005, la 1.4.2006

[b]Wilkuna-72[/b] plussa 29.7.2005, la 4.4.2006

[b]Maya-76[/b] plussa 17.8.2005, la?

[b]riax[/b] plussa 11.8.05, la 20.4.2006

[b]MARU79[/b] plussa 20.8.2005, la 29.4.2006

[b]Triku[/b] plussa 20.8.2005, la?

[b]Miikuko[/b] plussa 23.8.2005, la 4.5.2006

[b]joanna04[/b] plussa 24.8.2005, la 30.4.2006

[b]coco-koala[/b] plussa 30.8.2005, la 8.5.2006

[b]Iisamaari[/b] plussa 2.9.2005, la 10.5.2006

[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006

[b]petjuska[/b] plussa 8.9.2006, la ?.5.2006

[b]Margariini[/b] plussa 14.9.2006, la ?.5.2006

[b]Zara77[/b] plussa 14.9.2005, la ?.5.2006

[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006

[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la?

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la?

[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]tammenterho[/b] plussa 14.10.2005, la 17.6.2006

[b]MinnaY[/b] plussa 18.10.2005, la?

[b]neronja[/b] plussa 18.10.2005, la 27.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la?

[b]Annine[/b] plussa 29.10.2005, la 13.7.2006

[b]Denise-84[/b] plussa 29.10.2005, la?

[b]pörrimöykky[/b] plussa 31.10.2005, la?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[color=blue][size=1][b]Nimimerkki:[/b] Lauris

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 173cm/74,3kg; BMI 25

[b]Keinot:[/b] Sokeri, vaalealeipä ja karkit, erit. suklaa, pois. Koirien kanssa juoksua. Pienet ruoka-annokset ja useammin säännöllisesti.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] maria80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 174/83; 27,4; 0,91

[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa ja muut herkut ovat heikkouteni

[b]Keinot:[/b] Herkut ainostaan viikonloppuun, kahvihetken herkkuja myös vähemmäksi sekä päivittäisten lenkkien lisäksi myös n. kerran viikossa (tai kahdessa =)) uimahalliin ja/tai kuntosalille...

[b]Tavoite:[/b] 8-15 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] masunasu

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 178cm/87,8kg; 27,5

[b]Ongelmakohdat:[/b] liikaa herkkuja ja karkkia/suklaata, liikun liian vähän

[b]Keinot:[/b] kevennän ruokavaliota, kahvileipää vain 3-4x/vko, ei juuri muita herkkuja, liikun väh. 2x/vko ja teen vatsat ja selät väh. 5x/vko

[b]Tavoite:[/b] 10 kg pois (ihanne 15 kg)

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

[b]Nimimerkki:[/b] wannabemami

[b]Keinot:[/b] lisää liikuntaa, vähemmän herkkuja, työmatka pyörällä tai jalan

[b]Tavoite:[/b] 4 kg pois

Katrin tilanne kuullostaa tosi lupaavalta!!! On kyllä ihme, jos ei noilla oireilla plussaa tule! bd bd bd bd

Maijalle pahoittelut km:sta. Mehän tiputtiin molemmat kesäkertuista. Toivottavasti pääset pian plussaamaan uudestaan ja tällä kertaa pysyvästi!

Testien puolittamisesta oli ollut puhetta. Tylsillä ja liian isoilla sakseilla se ei kyllä onnistu. Itse leikkaan ne aina pienillä kynsisakseilla ja silloinkin käytän sitä saksien tyviosaa. Hyvin on onnistunut ja viivoistakin on selvän saanut. Onhan siinä tietysti tihrustamista, että saisi suht suoraan leikattua.

ON: Vuotoa on ollut koko ajan, mutta ei erityisen runsaana (siis jos vertaa km-vuotoon yleensä, tosin mullahan ei ole sitä monesti edes ollut, kun kroppa ei ole tajunnut ruveta vuotamaan). Nyt tosin alkaa varmaan muuttua runsaammaksi. Äsken kävi vähän kipeämmin mahaan ja heti perään tuli verta ja hyytymiä. Eli wbm (ja oliko joku muukin), vaikka niin kovasti toivoit ja uskoit vielä raskauden onnistumiseen, niin valitettavasti niille toiveille on nyt kyllä jätettävä hyvästit. Mutta mä olen tosi iloinen siitä, että tämä km käynnistyi itsestään ja toivon mukaan vuotaa myös kaikki pois, ettei kohtuun jää mitään.

Mielialakin on jo paljon parempi kuin eilen. Tytöt tuossa halusi katsella " vanhoja" kotivideoita. Sieltä ihastelin noita omia vauvojani :-))). Onneksi voi edes noilta videoilta ihastella ja muistella omia vauvoja ja niitä tunteita ja elämää siihen aikaan. Kuten Kaksonen taisi kirjoittaa, niin onneksi kuitenkin tulen edes raskaaksi. Ehkä niistä vielä joku onnistuu. Nämä kaksi viimeisintähän oli clomeilla, mutta nyt aion kyllä jättää ne pois ja yrittää ihan omalla hormonitoiminnalla. Täytyis vaan tuo laihdutusinto saada taas päälle. Tällä hetkellä on kyllä vielä hakusessa.

Aika moni taitaa elellä ovisaikoja. Toivottavasti tulisi monta kestävää tärppiä!!!

Mutta tämä haahu suuntaa nyt keittiöön kahville. Mukavaa päivää kaikille!

neronja kp? (eipä ole oikein hajua, mikä olis kp1. Onko ideoita?)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat