Vierailija

Km siis oli ja kaavinta rv12.

Kommentit (11)

Luulen, että mulla ne on tässä pahimpia... Särkylääkkeet ei kauheasti auta. Tää on mun toinen kaavinta ja sanoin sairaalassa, että edellisessä oli kovat kivut jälkikäteen. Vähättelyä sain osakseni ja kuulema, JOS kipu nyt niin kovaa, että haittaa nukkumista niin kerran voi miedon särkylääkkeen ottaa... Kuulosti musta aika oudolta ja tuntui siltä, että eikö niitä lääkkeitä sitten jostain syystä saa ottaa vai mikä idea mua ohjastaneella hoitajalla oli?!

ap

Voi olla kohtutulehdus, vaikkei hajua tai kuumetta välttämättä olisikaan. Verikoe selvittää paljon.

Itselläni km ja kaavinta rv12+5. Sairaalasta pääsin kotiin n. 5 tunnin kuluttua kaavinnasta, enkä enää kotona tarvinut kipulääkettä. Eka yöksi tosin otin varmuuden vuoksi.. Olihan se hiukan outo tunne mahassa; vähän menkkamaisia tuntemuksia tai vihlaisuja. Muistan, kun seuraavana päivänä kaavinnasta kävin muutaman kilometrin kävelylenkillä, piti aika hitaasti kävellä, ettei mahassa kipu olisi yltynyt.

Mutta siis; itselläni ei kipuja kaavinnan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vuoto siis mulla oli aika runsasta, hyytymiä paljon ja kesti n. 2 viikkoa. Pari päivää kaavinnan jälkeen tuli lievää lämpöä ja menin tietysti heti lääkäriin varmana siitä, että oli tullut kohtutulehdus.. Crp oli kuitenkin normaali. Lääkäri sanoi, että saattoi kuitenkin " yrittää" kohtutulehdusta..

Oudon välinpitämätön oli kyllä hoitaja, joka sinua " neuvoi" . En kyllä osaa sanoa tarkkaan kauanko jälkisupistukset kestää, mutta koska viikkoja oli noinkin paljon, luulisin, että muutaman päivän voi kestää. Kuuntele kuitenkin kehoasi, kipu kuuluu asiaan, mutta jos ei helpotu ja/tai vointi muuten huononee, hekeudu lääkäriin.

vaan pientä menkkamaista jomotusta. Mutta sairaalasta lähtiessäni sain mukaan 6-10 Ketorin 100 mg tabua ja sanoivat, että kun ne loppuu niin voi ottaa itse vaik 2 xKetorin 25 mg jos vielä tarttee. Eli ei mulle ainakaan sanottu ettei kipuja ole tai ettei lääkettä pidä ottaa!

Verta tuli TODELLA suurina klöntteinä, joten menin lääkäriinkin, muttei ilmennyt mitään erityistä. Toisessa keskenmenossa ei ollut kaavinnan jälkeen minkäänlaisia kipuja, mutta vuotoa kesti muutaman viikon.

OIsko se aika yksilöllistä... Ja riippuisko vähän siitä mil viikoil kaavinta tehty ts. onko ollut paljon raskausainesta tms. Muilla tietoa?

Joskus jälkisupistukset voivat olla koviakin. Kipulääkettä kanattaa syödä parikin päivää. Jos kipu jatkuu ja tulee esim. kuumetta, on aina tulehduksen mahdollisuus.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat