Vierailija

Mulla kp 20/31....

kuulostelen raskausoireita..

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itsellä palelua, vatsan nippailua ja lämmöt koholla. Mutta mietin että aiheutanko nämä itse jotenkin hermoilulla tai onko jokin muu syynä kuin se mitä toivon...

T: 3

rinnoissa aristusta.....mut voi tietty olla luuloharhaa :) ku toivoo niin pirusti että olisi raskaana =)

edellisessä kierrossa oli rintojen aristusta, huimausta ja etovaa oloa....testasin ja haamua näytti...kolme päivää oli menkat myöhässä mut sitte alko, runsaina ja tavallista kivuliaampana.... :(

mut nyt siis taas pää pystyssä, toivo on korkealla

kolmoselle plussasäteitä! jännittää sun puolesta....itse täytyy vielä odottaa kaaauuuaan ennen ku voi testata...

ap

Vierailija:

Lainaus:

rinnoissa aristusta.....mut voi tietty olla luuloharhaa :) ku toivoo niin pirusti että olisi raskaana =)

edellisessä kierrossa oli rintojen aristusta, huimausta ja etovaa oloa....testasin ja haamua näytti...kolme päivää oli menkat myöhässä mut sitte alko, runsaina ja tavallista kivuliaampana.... :(

mut nyt siis taas pää pystyssä, toivo on korkealla

kolmoselle plussasäteitä! jännittää sun puolesta....itse täytyy vielä odottaa kaaauuuaan ennen ku voi testata...

ap

Menkat on myöhässä, vaikka ehkäsyä on käytetty. Raskaus ei olisi mikään maailman loppu, mutta ei kovin toivottukaan. Salaa toivoo, että on raskaana, vaikka se ajatus olisikin omalla tavalla kammottava.

Jospa ne menkat sitten huomena alkaisi...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat