Seuraa 

Kysyisin moista: olemme suunnittelemassa reissua ensi syys-lokakuulle jolloin vauvamme on n. 4kk. Olemme suuntaamaassa Aasiaan joten onko kellään kokemuksia pienen kanssa lentomatkoista ja esim parin viikon oleskelusta siellä?

Kiitos paljon jo etukäteen kokemuksistanne!

Annu

Kommentit (3)

kun olimme Kreetalla viikon. Lennot sujui tosi hyvin, meiilä oli se koppapaikka. Tyttö oli jo alottanut soseet, veimme ne mukanamme. Itse en olisi uskonut että vauvan kanssa reissaaminen voi ola noinkin helppoa. Nyt reilun 6 kuisen kanssa olisi jo hankalampaa kun neiti ryömii ja haluaa liikkua itse koko ajan. Rohkeasti matkaan vaan!

Täällä oli joku ketjukin matkustamisesta vauvan kanssa, siinä oli hyviä vinkkejä. Saattaisi löytyä haulla...

En itse ole matkustanut, mutta ei nut luulis olevan mitään ongelmaa jos on vielä täysimetyksellä. Sillä omalleni en vauva ikäisenä antaisi aasialaista ruokaa. Kun miettii miten helposti itsekkin saa ulkomailla ripulin. Bakteerikanta kun on niin erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poikamme syntyi huhtikuussa. Kesällä lomailimme ystäväni luona Norjassa. Matkustimme sinne autolla ja lautalla. Norjan reissun jälkeen lähdimme Mallorcalle lentäen. Molemmat reissut sujuivat hyvin. Vauva oli noin 4 kk ikäinen. Poika on aika rauhallinen ja sopeutuvainen tyyppi. Ruoka kulki helposti mukana, koska imetin. Kantoliina oli valtavan hyvä apu, erityisesti lentokentällä ja -koneessa, mutta myös paikan päällä kohteissa. Teimme kohteessa paljon retkiä, kokonaan ilman rattaita. Lentokone oli niin pieni, ettei koppapaikkaan ollut mahdollisuutta. Isommissa koneissa sekin mahdollisuus on. Varsinkin pidemmällä lennolla koppapaikan varaaminen on varmasti järkevää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat