Seuraa 

Sivut

Kommentit (59)

Leomammalle iso onnitteluhali!! Ja hyvää vointia+tarrasukkia pienelle!! :)

Heräämisvaikeuksia, kun oli tosi katkonainen yö.. Ja vielä menin kehumaan et olen hyvin nukkunu! No, nyt en.. Pikkuneiti käytettiin eilen päivystyksessä ihan varulta, kun näytti siltä, et kiskoo korvat päästä irti, ja lämpöä on ollu jo yli viikon. Eikä syömisestä tule yhtään mitään, muutama ensimmäinen lusikka menee, sit ei millään. (voipi olla toki ikään kuuluvaa..) Ei siellä korvissa mitään sitten ollu, mutta levoton yö oli silti. Tyttö pyöri ja kitisi, tuti oli hukassa ja kitisi tuti suussakin. Supon annoin jo illalla yöksi. Täytynee vielä seurata miten tuosta paranee tai pahenee.. Isomman kanssa nimittäin käyty ihan keskussairaalassa toteamassa korvatulehdus, kun paikallinen lääkäri ei kehdannu sanoa ettei näe korvaan, vaan että puhtaat on, mutta laitetaan sinne et selviää mikä on..

Outoa sinänsä, etten ole niin väsyny kun hyvin nukutun yön jälkeen. Oletin olevani puolikuollu kun nukuin monta yötä hyvin, ja yhtäkkiä taas joutu valvomaan.

Mies jätti mulle tosi kivan homman, pitää auto viedä katsastukseen.. Varmaan tyttöjen kummeja kyseltävä haluaisivatko ottaa pienet, ettei mennä riehumaan katsastuskonttoria nurin!!

Jouluverho keittiöön odottais ompelijaa ja nuo pyykit.. Imuriakin on talutettava ettei tuo pieni mittarimat syö kaikkea lattialta!! Nukahti päikkäreille just, joten mentävä on..

kyllä niitä plussia nyt satelee=)

vaunut ok,saan kokonaan uuden rungon!!!

kankaat pysyivät kunnossa,kaikki muu uusiksi!

jos maahantuojalta löytyy runkoja menee 2pvä-1viikko mutta jos jotuu tilamaan saksasta menee sitten kauemmin=(

saan kuitenkin käyttää vaunuja normaalisti sillä aikaa.kyllä ne nukuttamiseen kelpaa mutta kävelyjä ei voi tehdä kun akselit hajalla ja pyörät ihan vinksin vonksin!

onneksi meillä on kävelyjä varten vanhat brion ponyt.

siinä päivän tärkeimmät=)pieniin on ympyrät mennyt=)

palailen varmasti taas!

L+5 jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei kaikki ystäväiset!

Ihanaa, kun aurinko paistaa. Minulla on ollut viime viikon mieli matalalla, joten aurinko tuntuu ihanalta. Km vaivaa mieltä edelleen...tuntuu etten pääse asian yli. Kai aika parantaa haavat sitten vähitellen.

Meillä isäntä nukkuu edelleen, oli yöllä töissä, joten emme aio herätellä häntä vielä pariin tuntiin. Lapset ovat ihan täpinöissä pakettiensa kanssa.

Nyt lähdemme muksujen kanssa onnittelemaan omaa isääni ja palaamme sitten miestä herättelemään. Appiukkoa muistamme vierailulla sitten iltapäivällä.

Nauttikaa perheestänne ja aikaansaannoksistanne!

Opemamma, nelikko ja haave

Ei ole elämä reilua, ei. Omalle kohdalleni ei ole osunut kuin yksi km (ennen kuopusta), mutta sekin tuntui aika kurjalta, joten en osaa edes kuvitella teidän tuntemuksianne, joilla km:t ovat toistuvia. Voimia joka tapauksessa ja uskoa huomiseen! Toivottavasti kaikki vielä kääntyy oikein päin.

Täällä alkaa tämä kuume nostaa päätään taas ihan tosissaan. Yritän itselleni tolkuttaa, että johan mulle naurais naapurin aidatkin, jos nyt raskautuisin, mutta minkäs teet. Niin vain ajatukset karkaa monta kertaa päivässä " luvattomille" teille :) Miksi mä en osaa ajatella, että vielä on (toivottavasti) monta vuotta aikaa hankkia vauvoja ja että nyt olisi viisainta opiskella? Tai siis osaanhan mä osan aikaa, mutta sitten osan aikaa...Kamalaa! Miten voikin ajtukset heitellä niin laidasta laitaan :/ Mutta onneksi te jos ketkä ymmärrätte.

Onko teillä muuten toiveita/haaveita, jotka koskevat mahdollista työelämää nyt tai tulevaisuudessa? Vai oletteko ajatelleet, että lapset ovat teille SE JUTTU? Minä kun toisaalta olen jollain tasolla sen verran kunnianhimoinen, että jotain pitäisi vielä saavuttaa, mutta toisaalta sitten nämä lapset ovat jo sinällään sellainen saavutus, että onko kohtuutonta toivoa vielä jotain? Välillä ajattelen, että hankitaan sitten lapsia niin kauan kuin kroppa antaa niin tehdä, mutta, mutta... Onpas sekavaa, mutta toivottavasti ymmärsitte edes jotain :)

Joululahjoista vielä sen verran, että tänä vuonna poikkeuksellisesti olen hankkinut jo aika monta lahjaa tähän mennessä. Yleensä se on minulla sitä viime hetken panikointia ja kaupassa kuljeskelua, mutta josko tänä vuonna sitten pääsisi vähän vähemmällä. Katsotaan :)

Nyt huomisen ruuan tekoon ja foorumi vapaaksi muille!

Misti ja nelikko

Ei oikein näytä täällä keski-suomessa kovin talviselta,mutta toivottavasti pian lumi peittäisi maan.

Minunkin puolesta pahoittelut heille joilla keskenmeno:(

En ole itse sitä kokenut,mutta voin vain aavistaa miten kurjalta se tuntuu.

Sitten taas heille jotka plussanneet paljon onnea!!

Oli puhetta tulevaisuuden suunitelmista,että mennäkkö töihin jne.

Kyllä olen miettinyt kovasti sitä asiaa.

Sitten tultiin siihen tulokseen,että olen viellä kotona vaikka rahallisesti ei ehkä kannattaisi,kun mieskään ei mahottomia tienaa.

Minulla ei siis odota mikään vakipaikka missään joten sen puolesta voin kotona olla.

Tietty sitä aina miettii saako sitä enää töitä sitten myöhemmin jne,mutta nyt yritän nauttia tästä ajasta täysin koska eihän tätä aikaa enää takaisin saa ja eipä sitten myöhemmin harmita.

Jokainen tekee juuri niin kuin parhaalta tuntuu:)

Jahas,pienin tuli tuohon viereen ja tuoksahtaa siltä,että ois äidillä hommia tiedossa!

Mukavaa loppu päivää ja pärjäilkää!

Töistä palailin ja vauvasivuille heti tekee mieli. Kylläpä olisi ihana olla kotona näiden lapsosten kanssa, mutta taloudellinen tilanne ei anna myöten. Onneksi jos saisin jäädä äitiyslomalle on noita työkuukausiakin kertynyt kivasti...

Joo kuume tosin on vielä yksipuolista!

Leanna: Katselin noita sun lapsien syntymäaikoja. Meillä 11/94, 02/97,10/01 ja 09/04 eli aika lähelle meidän lasten syntymäkuukaudet täsmää. Olisi ihanaa sada välillä kesävauva!

T@hti: käyn edelleen joskus lueskelemassa taaperopuolella syysmammojen04 kuulumisia, mutta en ole pinoutunut. Kerro Petrukselta terkkuja, jos muistaavat minut vielä.

Vielä kyselen, että käyttekö muilla vauvaaiheisilla sivuilla kirjoittelemassa? Minä lueskelen joskus kaksplussan sivuja, mutta olen jotenkin kotiutunut tänne.

T Petrus ja viides haaveissa.

♥ ♥ ♥ihanaa,kun tännekin pinoon alkaa plussia sadella ♥ ♥

Josko sitä sitten itsellekin jossain vaiheessa se plussa tulisi,seurahan tekee kaltaisekseen ;DDD (se siitä yrityksestä ottaa coolisti eikä hötkyillä tän kuumeen kourissa)

En käy muilla sivuilla kirjoittelemassa, mutta täällä siis taaperopuolella, tässä pinossa ja neliapiloissa ja satunnaisesti muutenkin. Kaksplussan sivut on jotenki tökeröt näihin verrattuna.

Mäpä kerron terveiset. Osa väestä muistaa kyllä varsinkin, kun hiljattain yksvuotisten kunniaks muisteltiin vuoden takaisia.

Ja Leanna. Toivottavasti saat jalkapöpön lannistettua!

Juu. Jännää on. Mutta nyt pitäis rauhoittua nukkumaan.

T@hti

Kaksi haaleaa, mutta selkeää viivaa.

Ihan täpinöissään ollaan miehen kanssa. Hymyilyttaa niin, vaikka tuntuu, että liekö tuo kumminkaan tottakaan ja voiko kaikki mennä nytkin hyvin.

Laskurin mukaan la 16. kiekon mukaan 19. 7. Tuolloin esikoinen ois 6v5kk, toinen 4v2kk ja kolmas 1v10kk.

Toivottavasti muilla asiat selviää ja pääsette pian mukaan odotuspuolelle!

Haleja kaikille!

T@hti (rv 4+6)

Neronja. Olen niin pahoillani puolestasi ((( Täytyy myöntää, että tilanteesi jäi mua niin vaivaamaan, että olen seuraillut kuulumisiasi siinä toivossa, että asiat ois kuitenki hyvin.

Oma aika. No, mullahan lapsosia on vasta kolme. Käyn kerran viikossa jumpassa ja kuorossa. Mies yleensä hoitaa silloin lapset. Välillä on yritetty löytää aikaa myös kahdenkeskisille jutuille. Anoppi hoitaa lapsia ihan mielellään.

ONNEA LEOMAMMA!

Jaksamisia sairastavien lapsosten kanssa! Meillä kuopuksella näyttää ab-kuuri tehoavan, joten parempaan päin ollaan menossa.

Kp 31/ 30-35. Jos en ois täällä alkanu pinoilemaan, mulla ei ois asiasta noin tarkkaa käsitystä. Kovasti väsyttää, mutta kuten kolmenäidillä, mullakin johtunee rikkonaisista öistä. Tai sitten...

Joululahoista suurin osa hankittuna, kun joku viiko sitten päästiin sattumalta miehen kanssa kahdestaan ostosreissulle. Yritetään pitää maltillista linjaa. Loput ehtii sitten hankkia lähempänä joulua. Pitäähän siihen ryysikseenki vähän päästä ;)

Hyvää mieltä, tärppi- ja plussaonnea kaikille!

T@hti ja lapset poika 5v 9kk, tyttö 3,5v ja poika 1v2kk

Niin ja supersuuret onnittelut sinulle t@hti plussastasi!!!!!!

En ole paljon koneelle ehtinyt matkan jälkeen...Matka meni loistavasti, tuli levättyä, liikuttua ja syötyä hyvin. Pienimmät nauttivat matkasta ja isoimmilla oli ollut mukavaa isovanhempien luona. Arki vaan on taas palannut uomiinsa...Unohdin reissussa koko vauvakuumeen, mutta nyt on taas palattu ruotuun...Kiertoa seurailen...Ei tainnut olla ovista ainakaan ulkoisten merkkien perusteella, joten menee sitten ensi kiertoon. Kp 22/32-35 on menossa.

Voi Leanna! Kyllä se kevät taas pian saapuu ja tuo uuden elämän merkit tullessaan! Alkuvuoden vauvoja on minulla kolme kappaletta sen pienimmän syyskuisen lisäksi. Saapas nähdä tuleeko taas alkuvuoden vauva tännekin.

Minä sain juuri myönteisen päätöksen kaupugilta hoitovapaa-anomukseeni kesäkuuhun 2007 asti. Minulla on virka, joten on myös paikka johon palata, kun sitten joskus on sen aika. Olen ollut poissa pitkään, joten kuvioihin on tullut ja tulee varmaan ennen sitä paljon muutoksia. Töihin meneminen ei kyllä houkuttele yhtään ainakaan tällä hetkellä, joten toivon todella, että meille se viides pienokainen suotaisiin. Keskenmenon jälkeen olen ollut epävarma kaikesta...

On se sitten mukavaa, kun olette siellä jossain. Palailen lukemaan viestejänne....

Opemamma, nelikko ja suuri haave

Ja lisää mökötyksen syitä.. Meni kaupungin hoitopaikkasysteemien takia vakityöpaikka sivu suun, että jos joku tietää lapsipoliittisestikin lapsiystävällisen kaupungin niin ilmoittakaa!!! Tää on valmis muuttamaan jä äkkiä tästä tuppukylästä johonkin mukavampaan paikkaan!!!! *mököttää ja jupisee itsekseen* :(

t@htille,ONNEA hirrrrrmuisesti pienestä masukista!!!!!!!

petrus!

onko teillä vauvan yritys käynnissä vaiko vasta haaveissa?

oltiin lapsettomalla,aivan ihanalla pariskunnalla kylässä.

tämä vaimo ei vähästä hätkähdä vaikka tosiaan on nuori ja lapseton.

meidän muksut maalasivat ja pelasivat ja leikkisivät ja soittivat pianoa.ja kukaan ei hermostunut.ja muksut olivat onnessaan.

ei saa tukahduttaa lasten luomis vimmaa,sanoi kun kysyin onko ihan varma että antaa niiden maalata=)

nyt hyvät yöt!

L+5jne

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat