Seuraa 

Sivut

Kommentit (23)

Mollyjii: käväisin tuolla oulun laskurilla

http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

joka antoi viikoiksi 5+6 ja LA:ksi 4.7.2006 (toimiikohan toi linkki...). Mutta voit käydä siis itsekin katsomassa (täällä innokas kassasisar ;-)!!).

Niin ja tervetuloa joukkooon, myös kaikki muut uudet plussanneet!

Mulle ei oikeastaan kuulu mitään sen kummempaa uutta. Tänään on ollut hyvä päivä, väsymystä lukuun ottamatta. Kun ei päästä nälkää liian isoksi ;-), niin kestokuvotuskin pysyy vähillä. Uusille viikoille pyörähdettiin piskuisen kanssa eli rv6+0 (mahtavaa!). Onneksi aika tuntuu kuluvan tuon esikoisen kanssa touhuillessa mukavasti ja joutuisasti.

Se on kuulkaas niin, että tämä mamma lähtee nyt iltapalalle ja sitten nukkumaan!

Minni rv6+0

Laitanpas minäkin korteni kekoon tähän keskusteluun.. Sain vihdoin aikaiseksi rekisteröityä itseni näille sivuille. Ahkerasti on kyllä tullut luettua.. Laskurin mukaan olen rv 6+4.. Ja esikoista odottelemme. Vielä on kyllä kovin epäuskoinen olo raskauden suhteen. Mutta toisaalta todellinen, koska etova olo ja yökkäily ovat seuralaisina. Olemme kertoneet minun perheelleni mutta emme poikaystäväni. Parin viikon päästä olis pikkujoulut poikaystäväni perheen ja serkkujen kesken, joten siellä taidamme paljastua. Toisaalta en haluaisi kertoakkaan ennen ensimmäistä ultraa, koska jotenkin pelkään, että mitä jos kaikki ei olekaan hyvin tuolla masussa ja odotettavissa on totaalista hössötystä tuolta ukkoni perheeltä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Uusi vanha" saa viimein aikaiseksi kirjoitella :)

Olin tuolla kuume-puolella listallakin(eri nikillä, vaihdoin kun tympäännyin)ja pari kertaa ihan alkuun taisin kirjoitellakin..no mutta nyt sitten alan uskomaan raskauteen ja uskaltaudun mukaan ;)

Eli jos vähän esittelen itseäni; toista lasta odotellaan. Melkein 10kk on tuo meidän esikoistyttö, eli ikäeroa tulee n.1½v. lapsosille :) Kotona aion olla äippäloman alkuun asti, työpaikka joutaa odottamaan, en halua tyttöä viedä hoitoon, kun kohta sitten kuitenkin jäisi taas kotiin.

Keski-Suomessa asustellaan ja olipa mukava huomata, että Iitulla on sama LA ja sama sairaala :D Ties vaikka oltais samaan aikaan pinnistämässä. Synnärillä täytyykin kysellä kaikilta muilta äideiltä, että " oletkos heinäsirkka?" Mitäköhän siihen kätilötädit tuumaisi, mahtaisko epäillä viiraamista? :D *hekottelee*

Liinaharja-parka joutunut rääkkiin! Täytyypä taas käsilaukkuun pakata tosiaan se Panadol ja Renniekin, hyvä kun muistutit :)

Meillä olisi kanssa pippalot joulukuun alussa, ja täytyy kehitellä jotain uskottavaa selitystä. Taidan tulla " kipeäksi" tai jotain..Baariin ei nimittäin huvita yhtään lähteä, olin ed. raskauden aikaan kuskina polttareissa (alkuraskaudessa) ja kyllä oli karseeta. Tuntui, että se musiikkikin soi paljon kovemmalla kuin yleensä ;)

Jaahans, takavasemmalle poistun..Lähettäkää minulle pahoinvointia sun muuta kellä sitä on ihan kamalasti :) Joudan kyllä osan potemaan ilomielin, että pääsis paremmin " odotustunnelmiin" .

Wilma ja pikkanen rv6 tasan (paitsi oyssin mukaan 5, ja se lienee oikeampi)

Mullakin olisi yhdet pippalot parin viikon päästä, saa nähdä mitä keksin syyksi juomattomuudelle. En vielä silloin haluaisi kertoa kenellekään, koska pidetään mahdollisimman kauan salassa jopa sukulaisilta ja kavereilta. Eiköhän sitä jotain keksi syyksi :) Nyt on jo kaverit ihmetelly miks yhtäkkiä lopetin tupakan polton, mutta se on jotenkin helpompi selittää.

Kauhee väsymys on päällä koko ajan, nukkuisin koko ajan. Muuten olo on hyvä, etova olokin on vähentymässä.

Mutta nyt taas töiden pariin

nellariina 5+4

Piti ehdottaa, että voittehan myös tilata omppumehun vishyllä= siideriä!

Minä (me) ollaan miehen kanssa kyllä oltu tosi avoimia tämän raskauden suhteen. Mottonamme on, että ilot yhdessä iloittaviksi, surut yhdessä surettaviksi.

Sitruska: Yes, kiitos, huh! Oon tosi onnellinen, että sullakin on turvotusmaha! =) Mulla on ollut pari päivää ihan mieletön pallo, samanlainen kuin esikoisesta tyyliin rv 25!! Esikoista odottaessa oli pallomaha vain iltaisin, nyt aamusta iltaan. Kääk, noloa jäädä raskaudesta kiinni ison mahan takia ja kertoa, että on rv 6+ ;)... No, yritän vetää vatsaa sisään. Heikko olo, pyörryttää ja väsyttää ihan älyttömästi, oksentanut en oo vielä...

Teidän viestejä kun lukee, niin alkaa miettiä, että olenko raskaana ollenkaan. Kaikki siellä oksentelee ja voi pahoin ja minä voin loistavasti. Ei mitään tuntemuksia. Rinnat edelleen HIEMAN arat, jos sivulta hölskyttää ja tänään vihlaisi kerran mahasta töissä, mutta siinä se. Ruoka maistuu, ei väsytä, ei tee pahaa eikä mitään muutakaan. Äiti sanoi, ettei silläkään ollut mitään oireita kummassakaan raskaudessa. Se oli voinut aivan loistavasti. Jospa olen siis perinyt tämän geeneissä. Sanoin eilen jo miehellekin, että pitäisikö tehdä vielä yksi testi, kun ei tunnu yhtään siltä, että olisin raskaana. Toisaalta en tiedä, miltä sen pitäisi tuntua, koska en ole ennen raskaana ollut. No, lämmöt on sentään vielä 37.1. :)

Mulla on hieman epäselvä tuo viikkojen laskeminen. Ku kalenterista laskettuna olen nyt viikoilla 5+4, mutta kun katson sellaista vauva-lehden mukana joskus saamaani raskauskiekkoa, niin sen mukaan olen jo viikolla 6+6. Kiekon mukaan näin siitä syystä, että tiedän melkein tuntien perusteella hedelmöittymisen, koska takana on hormonihoidoilla tuettu inseminaatio. Kumpihan noista on sitten se oikea? Ja jos laitan kiekkoon viimeisten kuukautisten alkamispäivän, niin sitten viikkoja pitäisi nyt olla 6+2. Eli olen AIVAN sekaisin tämän asian kanssa. Mutta jos laitan tuon kiekon siihen kuukautisten alkamispäivään osoittamaan, niin hedelmöityspäiväksi tulee 15.10 joka on neljä päivää liian myöhään. :)

Osaako joku auttaa? Eli viimeiset menkkani alkoivat 29.9.2005 ja hedelmöittyminen on tapahtunut 11.10.2005. Näistä olen aikas varma. Millä viikoilla olen? :)

Heippa!

Olin viikonlopun seminaarissa, joka oli elämäni kamalin! Aihe oli mahtava, olin siitä ihan innoissani, mutta... Oksetti ja väsytti ihan älyttömästi! En meinannu pysyä ollenkaan hereillä. Monen tunnin paikallaan istumisesta ja kirkkaista valoista sain ihan mielettömän pääsäryn! Ikinä ei ole ollut niin pahaa. Yritin varovasti kysellä Panadolia - sitä ainoaa, mitä käsittääksemme saamme syödä - mutta sain useita Burana-tarjouksia ym. Otin sitten yhden ja olin vain syövinäni sen. Apteekit oli tietenkin kiinni silloin. Menin lepäämään ja valehtelin, että hyvin vaikuttaa antamasi lääke... Hitto!

Molempina iltoina oli kosteat illanvietot. Join yleisön painostuksesta molempina iltoina puoli lasia siideriä ja morkkis on nyt kova. Kumpi teistä olisi ollut parempi: kertoa raskaudesta rv 6 ennen ultraa ym vai keksiä tekosyitä (ja kaataa juomaa aina vessareissulla lavuaariin,heh)? Oli vaikeaa!! Siellä piti valvoa tyyliin kahteen tai pitempään ja herätä kahdeksalta. Teki tosiaan mieli huutaa, että antakaa mun nukkua! En viitsinyt olla kuitenkaan iloinpilaaja, joten olin urheasti mukana.

Sellaista mulle. Luojan kiitos, että olen nyt kotona! ;)

Liinaharja, rv 6+3 tai 6+0

Syksyn ensimmäinen läheltä piti liukastuminen " suoritettu" :/

Edessä oli kymmenen betonirappusta jotka olisin voinut kieriä, mutta sian vatsalihaksilla(!) itseni pysytettyä pystyssä, ja arvatakaapa vain että vihlooko nyt sairaasti mahaa :(

Pakko mennä lepäilemään, ensimmäistä kertaa hiukan pelottaa tää kivistys, toivottavasti rauhottuu eikä tule mitään..

Terv.Jenni ja pipimaha 5+3

Heissan!

Aloittelinkin tuolla jo aiheesta, oli tänään varsinainen päivä! Olimme siis ultrassa, vaikka rv vasta 5+2...no, ei sieltä sydänääniä saatu, mutta siis kaksi sikiöpussia kylläkin! Toinen vaan oli ' hassun' muotoinen, eli saattaapi mennä kesken ellei ole jo mennyt...

Mutta niin..kaksi viikkoa pitäisi odotella ja sitten vasta selviää, mitä masussa on, vai onko ketään..-:(

Mulla on järkky turvotus päällä- uskokaa tai älkää, mutta vanhat housut kiristää jo ihan hirveesti. Maha on ihan pallona, ei saa vedettyä sisään millään! Rinnat tursuavat jo rintsikoista, kasvaa nekin siis jo kovaa kyytiä! Lieko tämä kaikki niistä kahdesta salamatkustajasta...?

Pahaaoloa ei ole, alavatsaa välillä vaan nippailee.

Muuten olo on mitä mainioin..jos ei näitä tänpäiväisiä uutisia oteta huomioon.

Olisipa kiva päästä taas seurailemaan, tällä kertaa heinisten, juttuja. Viimeksi (04) olin toukokuisissa:) Poika on nyt siis 1,5v. Terkkuja vaan tutuille, jotka tunnistaa nikin!

Sitruska ja rv 5+2 (L.a 10.7= myös mieheni syntymäpäivä;))

Kaksi testiä olen nyt tehnyt ja toinen antoi vahvemman plussan joten kai se on uskottava et raskaana sitä ollaan :D Oireina ainoastaan nyt mahan vihlominen, lievä mahan turvotus ja väsymys. Esikoisesta oksensin sen 3kk melkeen ja nyt ei vieläkään okseta :O

Jotenkin toivon että sekin ees alkais niin sitten ehkä olisin varma että oikeesti oon raskaana ;) Neuvolan tädin mielestä ei tartte aikaisemmin tulla ku vasta 10 viikolla joten antoi ajaksi 12.12 klo 12 :D Sitten sovitaan aika np-ultraan. Laskettu aika on kai 9.7. terkan mukaan mut itse laskeskelin oyssin kiekon mukaan et 10.7. Mut ei kai tuolla niin väliä ;)

Oli niin kiva silloin esikoista oottaessa ku " sai" käydä parissakin ultrassa ennen np-ultraa. Ekalla kerralla lääkäri totesi ultralla et raskaana olen ja toisessa ultrassa selvisi vauvan koko ja todelliset viikot. Oli kiva nähdä että siellä todellakin vaavi eleli masussa ja nyt en sitten ota testeistä uskoakseni ja pitää vielä 5 viikkoa ootella..

Mut nyt sohvalle töllöä vahtaan..

Emilia rv 5+1 (terkan mukaan)

Hei vaan hei, ja onnea uusille plussille, tervetuloa mukaan, meitähän on oikein mukavan kokoinen porukka kasassa.

Tunti meni kun lueskelin kaikki pinot viime torstilta tähän päivään. Mutta mukava on lueskella kuulumisia.

Reissu meni hyvin, vaikken salassa saanut pysymäänkään raskautta. Sain luvalla jäädä nukkumaan illalla, kun muut lähti baarikierrokselle, teki hyvää nukkua ilman yöheräilyjä =)

Just varasin neuvolan vaikka olin ajatellut venyttää pidemmälle mutten kuintenkaan malttanut. Sain ajan 30.11. Oletteko muuten ajatellut ottaa esikon mukaan neuvolaan, vai hankkia hoitajan siksi aikaa? Ajattelen kauhulla missä kunnossa koko terveyskeskus on jos otan tuon " tornaadon" mukaan.

Omassa olossa ei ole tapahtunut oikein mitään muutosta suuntaan tai toiseen, joten lähden hakemaan puita sisälle.

Aurinkoista tiistain jatkoa kaikille!

Pepsis rv5+1

Hellou!

Taas ihana aamu, ihanalla pahoinvoinnilla höystettynä..

Heti aamulla oli vaan pakko saada upottaa hampaat appelsiiniin..?? ja olo helpotti.. kyllä on kuvottavaa kun on välillä pakotettava ittensä syömään jotain jotta olo paranisi.. mutta toisaalta taas niin ihanaa, kun tietää syyn!

Tosta bilettämisestä.. olin itekin n. viikko sitten halloween-kutsuilla, ja kyllä oli konsti pitää lasi tyhjänä alkoholillisesta juomasta. Isäntä olis boolia iskenyt vaikka kokoajan ja paljon, mutta vetosin että oli ollut hiukan migreeniä päivällä ja ottaisin iisisti. Sitten ei kyllä kauaa menny kun kaikki oli niin juovuksissa, eikä välittänyt mun juomisista enää.. join colaa koko illan!!

nyt täytyy mennä syömään taas jotain!

maryanne rv 6+1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat