Vierailija

Ihan tuon vaimot vaihtoon-ohjelman innoittamana alkoi mietityttämään. Disney-haalareita en tarvitse, mutta jotain muuta ehkä. Kiitso ihan superisti, jos joku viittii vastata:

1. Miten ebayssa maksupuoli? Miten voi maksaa? Eihän tartte olla mitään luottokortteja? Onko luotettavaa... tai siis onko maksu yhtä " varmaa" ja helppoa kuin Suomessa pankkitililtä toiselle?

2. Miten lähetysjutut? Suostuvatko kaikki myyjät lähettelemään paketteja Suomeen? Paljonko kulut olisivat esim. jollekin Suomessa 6,80 eur paketille noin suunnilleen? Tullin säännöistä ongelmaa?

3. Onko ebay hyvinkin kansainvälinen? Myyjän sijainnin varmaankin näkee ja suurin osa on varmankin jenkeissä?!

Olen itse huono englannissa ja näillä kysymyksillä saan selville sen, että kannattaako mun edes käyttää useita tunteja tutustuen ebayn ohjeisiin. Kiitso, jos joku jaksaa valaista!

Kommentit (8)

varten sinulla pitää olla luottokortti, sillä maksetaan. Katso PP-sivuja, palvelu maksan pikkuisen.

MOnet eivät todellakaan lähetä Suomeen paketteja eikä kalliita juttuja ehkä kannatakaan tilata esim Jenkeistä. Suosi Saksan tai Englannin ebay-sivuja. Etu käteen kannattaa aina kysyä postikulut ettei tule ylläriä niin että myyjä lisää omia postituskuluja siihen päälle. Jos et ole kysynyt etukäteen, joudut hyväksymään kulut.

Kieltämättä kuulostaa hankalalle jos et osaa kunnolla englantia, voi tehdä kaupankäynnin hanklaksi, sääntöjä kun on aika paljon.

Vierailija:

Lainaus:

Ihan tuon vaimot vaihtoon-ohjelman innoittamana alkoi mietityttämään. Disney-haalareita en tarvitse, mutta jotain muuta ehkä. Kiitso ihan superisti, jos joku viittii vastata:

1. Miten ebayssa maksupuoli? Miten voi maksaa? Eihän tartte olla mitään luottokortteja? Onko luotettavaa... tai siis onko maksu yhtä " varmaa" ja helppoa kuin Suomessa pankkitililtä toiselle?

2. Miten lähetysjutut? Suostuvatko kaikki myyjät lähettelemään paketteja Suomeen? Paljonko kulut olisivat esim. jollekin Suomessa 6,80 eur paketille noin suunnilleen? Tullin säännöistä ongelmaa?

3. Onko ebay hyvinkin kansainvälinen? Myyjän sijainnin varmaankin näkee ja suurin osa on varmankin jenkeissä?!

Olen itse huono englannissa ja näillä kysymyksillä saan selville sen, että kannattaako mun edes käyttää useita tunteja tutustuen ebayn ohjeisiin. Kiitso, jos joku jaksaa valaista!

Huuto.netissä, todella kattavat vastaukset suomeksi koko eBayn toiminnasta. Kohta on : Keskustelut, siellä Ongelmat, 2.11 kysymys ebaysta, ja vastauksissa Peixin vastaus neljäntenä, jossa linkki näille todella hyville sivuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

useimmat myyjät esim saksassa eivät edes hyväksy sitä! Sinne voit maksaa ihan tavallisena kansainvälisenä tilisiirtona, eu-alueella siitä ei mene edes lisämaksuja.

Briteistä tilattaessa postit on törkeen kalliit; voivat olla jopa 20 puntaa eli n. 35 euroa. Kun taas Dollarin kurssi on heikko, joten kannattaa huutaa Jenkeistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat