Seuraa 

Heissan,

Poitsu n. 5 viikkoa vetelee sikeitä makuuhuoneessa. Itse yritin aamulla yli tunnin saada unenpäästä kiinni, mutta luovutin sitten kun se tuntui TAAS niin pakonomaiselta. Eikä ollut ensimmäinen kerta.

Pojan rytmi on sellainen, että tuntuu jo erottavan yön ja päivän, mutta heräämisaika on se, joka syö äitiä...Nukkumaan mennään 9-10 maissa ja nukutaan 3-4 tuntia. Ensimmäisen yösyötön jälkeen poika suostuu vielä nukahtamaan helpostikin 1-3 tunniksi. Toinen syöttö on sitten 2.30-4.30 välillä ja sen jälkeen poika ei hyvin usein enää suostu unia jatkamaan! Vaikka kertaakaan en ole alkanut kaverin kanssa seurustella ennen kuutta aamulla, sytytellyt valoja tms. Tämän jälkeen en sitten saa enää nukuttua kuin ihan pieniä horteisia pätkiä.

Sitten kuudelta syödään jälleen (ellen ole horteessa syöttönyt sitä samassa sängyssä nukkuessa hyvinkin usein) minkä jälkeen äippä suostuu nousemaan sängystä. Sitten ollaan silmät kirkkaina n. Tunnin verran, minkä jälkeen uni maittaa 9-10 saakka. Mutta itse en enää tunnin valvottuani aamulla saa unta ja MIKÄ PAHINTA nyt ei tunnu tulevan uni silmään illallakaan kun vauva jo nukkuu, takoo vaan päässä, että pakko nukahtaa, pakko, kohta se herää!

Olen kokeillut lämmintä suihkua, lämmintä maitoa ja eilen kahta kolmosoluttakin. Käyn myös päivittäin pitkällä lenkillä vauvan kanssa. Ei vaikutusta. Päivät menee horteessa vauvaa kanniskellen. Kaikki mahdolliset nukkumisjärjestelytkin on jo kokeiltu.

Jotta vinkkejä nukahtamiseen ja siihen, miten vauvan saisi nukkumaan nuo aamuyön tunnit, otetaan vastaan suurella kiitollisuudella. Onko jollekin nukahtamislääkkeestä ollut apua?

Minea23

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat