Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen kait raskaana, vk 6+2. Aikaisempi raskauteni meni kesken elokuussa vk 9+4. Tuolloin en kärsinyt juurikaan oireista. Ainoastaan rinnat olivat kipeät, suurentuneet ja alavatsassa oli menkkamaisia nipristelyjä.

Nyt minulla ei ole yhtikäs mitään oireita. Ei ole rinnat kipeät eivätkä turvonneetkaan.. okei.. ainoastaan noita vatsan nipristelyjä on nytkin.

Pelottaa ihan vietävästi, että tämäkin on tuhoon tuomittu. Yksityiselle olisi aika vasta ensi viikon loppupuolella. Onko kenelläkän ollut aivan oireeton alkuraskaus? Mulla hajoaa pää tähän epätietoisuuteen. Miten kestän ensi viikolla ne huonot uutiset, vaikka olen niihin jo valmistautunutkin?!?!

Kommentit (4)

Lämmöt on edelleen 37.1, mutta siinä se. Rinnat on ihan vähän arat, kun sivuilta painaa, mutta muuta ei. Voin aivan loistavasti! :) Hartiat ovat vain kipeät, mutta kohdunulkoista olen jo panikoinut aivan riittävästi. Sillehän ei voi mitään, jos sellainen tulee. Välillä huolettaa, että onko siellä masussa mitään ku ei tunnu miltään, mutta mun äitilläkin on ollut täysin oireettomat raskaudet, joten kaipa olen perinyt sitten tämän äipältä. :)

Täällä myös ovat raskaudet olleet oireettomia, ei mitään hätää! Jokaisella menee eri lailla, lopputulokset erilaisia tai samanlaisi!

Tsemppiä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainakaan alussa en huomannut mitään muutoksia, paitsi menkkojen poisjäännin. Keskivaiheilla sitten tulivat hiivatulehdukset, mutta muuten minulla ei kyllä ollut mitään oireita. Että ihan mahdollista se kyllä on.

Kolmas raskaus menossa ja yhdessäkään en ole alkuraskaudesta tai muussa vaiheessa kokenut mitään selkeitä oireita. Kakkosta odottaessani luin jostain alan lehdestä artikkelin " 50% odottajista kärsii alkuraskauden pahoinvoinnista tms." . Tämän voi kai sitten kääntää myös, että 50% ei kärsi. Niistä oireista vaan puhutaan niin paljon... Kaikki voi siis sinun kohdalla olla ihan hyvinkin!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat