Seuraa 

Sivut

Kommentit (21)

Ollaan oltu viikonloppu Vuokatissa, joten palstaa en ole lukenut ja huomasin, että sullakin alkoi sitten vihdoin yritys. Plussatuulia sinne!!

Täälläkin on ollut toiveissa se syysvauva. Otettiin varaslähtö yrittämiseen, mutta vielä ei ole tärpännyt, joten ehkä se sitten tulee viimeistään (toivon) se syysvauveli. Nyt jos tästä kierrosta tärppää, niin heinä-elokuun vaihde se olis meilläkin. Siis toiveissa on, että saisi saada alkunsa jo tästä kierrosta, kun tämä yrittäminen on niin työlästä :)

Plussasäteitä kaikille niitä tarvitseville!

[color=red]Hannako: jep, uskaltauduin nyt sitten liittymään elolintusiin, toivotaan että sieltä sellainen mahdollisimman monelle putkahtaisi! :) Katsotaan nyt, miten ehdin kolmeen paikkaan repeämään... tänään näköjään ehtii täällä ainakin pyörimään.. ;)

----Kaikille yhteisesti: Laitoin tuonne avauksen Syyssäteet esittäytymään! Joten sinne jos viitsitte/ehditte, niin käykää laittamassa " esittelyä" ---

Galluppiin: Kummastakaan en ole kysynyt ultrassa sukupuolta, enkä tiedä, olisiko näkyny, tai olisiko sitä edes kerrottu..;) Seuraavasta ehkä kysyisin, jos esim. rakenneultraan pääsen (täällä sitä ei tarjota, mutta viimeksi pääsin kun samalla oli muuten käynti edellisen sektion takia..). En tiedä, sen näkee sitten! :)

Siinä taisikin olla kaikki.. nyt täytyy mennä esikoisen kanssa viettämään aikaa, kun saatiin pikkuveli nukkumaan ja toinen niin kovasti oottaa, että äiti ehtis vähän leikkiä... :) Päivänjatkoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voisinpa vielä vastata kun muistan eli meillä on toiveena poika kun nuo miehen kaksi ovat tyttöjä, minulle kyllä ihan sama mutta olishan se poikakin kiva :) ja tällä hetkellä haluaisin tietää sukupuolen jo ultrasta mutta tiedä sitten kun sen aika on että tahtooko sitä vai ei.

Kathy

[color=RoyalBlue1]Täällä heti aamusta ahkerana.. ;) meikäläisen avauksia useampi peräkkäin, lievää palstaterrorisointia siis heti maanantaiaamun kunniaksi! ;D

Tehtävä suoritettu, eli mies kellistetty illalla ja sitä rataa :) Itselle rimakauhu iski nyt aamulla, mutta eiköhän sitä tästä toeta! Nyt sitten tarkkaillaan, näkyykö limoja tai muita ovismerkkejä, ja tarpeen mukaan touhuillaan vielä tänään.... :D Mieskin oli ihan innoissaan illalla, voi että.. *huokailee* Nyt edessä minullakin pitkät pari viikkoa, käääääk... :O

Yritetään nyt kumminkin ottaa suht rennosti, vaikka mieli tekis muuta.. ;) Ei tässä nyt tosiaan vielä mitään stressiä, kun se syyskuun vauva oli toiveissa ja jos nyt sitten sattuisi käymään älytön flaksi, niin menisi siihen heinä-elokuun vaihteeseen... hups! No, katellaan kuinka eukon käy. :D

Pää onpi nyt sattuneesta syystä hieman sekaisin ja vielä lisäksi tuijotan silmä kovana puhelinta, koska ystäväni on parhaillaan yliaikaiskontrollissa synnärillä ja odottelen tietoa, että joko viimein pääsis tositoimiin... :) Joten nyt ei irtoa tässä kuin omaa napaa, sori.. Toisaalta, eipä tuolla viikonloppupinossa enää tainnut uusia juttuja ollakaan, mitä en olisi vielä jutustellut..? Uusi viikko, uudet kujeet..

Niin ja oli eilen ainakin Riikan kanssa puhe siitä, että josko tehtäis meistä sellainen esittelypino, vähän laajemmin kuin tuossa esittelylistassa. Niin että uudetkin tulisi tutummaksi ja me " vanhat" tultais tutuiksi uusillekin :) Kunhan te muut heräilette (tai töiltänne kerkeätte) niin laitetaanko sitten vaikka oma pino pystyyn esittelyille?? En viiti vielä laittaa, kun se kerkeää vajota niin kauas, ettei sitä sitten kukaan huomaa.. mutta jahka porukkaa alkaa palstautua, niin sitten. :)

Nyt on mentävä.. Palaillaan taas!

[size=4][color=red]♥[/size][/color] Jedelede

Plussasäteitä sinnekin! :) Samoissa näköjään mennään.. Parin viikon päästä piinaillaan yhdessä ;)

Meilläkin oikeastaan vasta sitä syyskuun vauvaa toivotaan, mutta en panisi pahakseni aikaisemminkin tulevaa... TIEDÄN kyrsiintyväni yritykseen aika nopeasti, vaikka miten tässä nyt mentäis tjottailemalla tämä eka kierto! :D

Onpa hiljainen aamu.. :) No, toivotaan että päivän mittaan vilkastuu..

[color=darkorchid]iltoja vielä kaikille!

Hippi-hiiri ja Tuulia: suuret pahoittelut tädistä!!

Matleenalle pikaista paranemista!

Pyry, olen ihan kade! *tahtoo häämatkalle* Pitäis vissiin mennä naimisiin ensin jossain vaiheessa :)

Labanen, hyvä toi viesti :) Tuolla lailla voisin itsekin ilmoittaa vaikkapa appiukolle *suunnittelee pitkälle tulevaisuuteen* Toivottavasti saat nyt paremmin nukuttua, vaikka onhan se vaikeaa kun mielessä myllertää kaikki mahdollinen. Ihana sun miehen kommentti :)

Jaja sekä muut vasta plussanneet, joko alkaa tuntua raskausoireita?

Metina, toivottavasti viihdyt uudessa työpaikassa!

G: sukupuolesta.. itse toivon tyttöä ja mies haluaisi pojan. Keskenämme kyllä aina puhutaan meidän tulevista kolmesta pojasta, toi tyttöjuttu on mun oma " salainen" haave :)

Esittelypino oli muuten kiva! muutapa ei nyt juolahda mieleen, joten hyvää yötä!

Riika

... vauvan sukupuolen. En niinkään niiden vaatteiden ja sellaisten vuoksi, vaan että voisi ainakin nimen miettiä jo etukäteen. Minä haluaisin ryhtyä jo masuasukkia kutsumaan sen omalla nimellä =) Aika pöhköä ehkä, ja voihan olla, että mieli muuttuu jos tärppää. Minulle sukupuolella ei muuten ole väliä, mutta ehkä miehen vuoksi toivoisin poikaa. Luulen, että hän pääsisi pojan kanssa paremmin sisälle isyyteen... kai. Tai oikestaan ihan sama =)

Hippi-Hiirelle voimarutistus! Uskon, että tilanne alkaa tuntua ikävältä. Ei se auta kuin aloittaa uusi kierto uudella innolla.

Metinalle onnea uuteen työpaikkaan! Toivottavasti palaat sitten joskus tännekin.

Nyt täytyy mennä, koska pitäisi miehen kanssa katsella häämatkoja =)

Esikoista odottaessa kävin 3D-ultrassa. Silloin oli kyllä ihan lääketieteelliset perusteet miksi käydä (lääkärit epäilivät ettei lapsella ole munuaisia, eikä virtsarakkoa ja -putkea) ja samalla kysyimme sitten sukupuolen.

En usko, että maltan odottaa tässäkään mahdollisessa raskaudessa synnytykseen asti, että näen sukupuolen. Olen sen verran malttamaton!

Toiveissa olisi toisaalta toinen tyttö, mutta toisaalta myös poikakin olisi ihana. Mies haluaisi ehdottomasti toisen tytön! Jos kuvittelen meidän perhettä tulevaisuudessa, niin näen siinä kyllä 2 pientä tyttöä. Ehkä se on niin nähtävä, että tytöt on se meidän juttu!

Gallup: Toivotteko tyttöä vai poikaa ja meinaatteko selvittää sukupuolen raskausaikana?

Mies toivoo tyttöä, minulla ei sukupuolen suhteen toiveita edes ole. :) Kunhan vauva on terve. Se on tietysti tärkeintä. Olisihan se ihan hyvä tietää vauvan sukupuoli jo raskausaikana, minä ainakin haluan hankkia mahdollisimman paljon esim. vaatteita yms valmiiksi jo ennen kuin vauva syntyy ja olen siinä suhteessa aika tarkka, että haluan pukea lapseni " sukupuolen mukaisiin väreihin" eli tytölle jotain punaista ja pojalle sinistä ;). Joissakin neuvoloissa ei kai sitä edes kerrota (näin olen kuullut?) mutta täällä pienellä paikkakunnalla se kyllä kerrotaan jos vaan haluaa sen tietää :)

Tänään töissä kerroin raskaudestani. Oli pakko, koska itse en viikonlopun aikana saanut nukuttua kunnolla ja olin tosi väsynyt ja huonovointinen töissä. Kerroin, ja kaikki onnittelivat kovasti :) Sanoivat, että ymmärtävät kyllä, että varmasti olen herkällä päällä :)

Just laitettiin anopille viesti miehen puhelimesta: " Vaimolla on todettu hyvänlaatuinen kasvain, mutta ei hätää, se tulee itsestään ulos 9 kuukauden kuluttua ;)" . Katsotaan mitä vastaa :) Ei päästy nyt itse kertomaan, kun anoppi asustaa kesämökillä vielä muutaman viikon ja tänään käydän kuitenkin mun vanhempien luona kertomassa. Haluttiin että molempien vanhemmat saa tietää samaan aikaan. Katsotaan millaista palautetta tulee :) Käyn sitten kertomassa täällä :)

Hui kauhia että olen onnellinen. Olen vain ollut kauhean kärttyinen viime päivät, jotenkin tässä vaan tapahtuu niin paljon muutoksia omassa kehossa ja mielessä. Onneksi mies ainakin yrittää ymmärtää :) Tänään juteltiin ja mies sanoi, että nyt ajateltuaan hän ymmärtää, että en tässä pelkästään minä ole raskaana, vaan me molemmat! :) Se oli ihanasti sanottu :)

Tänään on ollutkin niin paljon ohjelmaa, että ehdin vasta nyt koneelle, ennätys sinänsä;)

Jedelede: Niinhän siinä sitten kävi, että kuume kasvoi sietämättömäksi ja varaslähtö tuli;) Heh! Onnea yrityksen aloitukselle ja toivotaan, että yritys tuottaa pian hedelmää:)

Riika: Meilläkään ei kirkasvalolamppuja löydy, mutta ennen kuopusta kävin aina salilla solariumissa niin huomasi kyllä , että sekin rentoutti ja piristi talven harmaudessa, vaikkei sama asia olekaan. Hyvä, että saunasessio tuotti tulosta;)

yoginos: Kiitos itsellesi:) Oli tosi kiva, että päivällekin tuli jotain sisältöä ja näki välillä aikuisiakin ihmisiä. Otetaan vaan uusiksi milloin vain ja toivottavasti mahdollisimman pian:)

Tuulialle pahoittelut tädin tulosta. Voi harmi, ettei haamu kestänytkään

:(

matleenan galluppiin: Olen aina ollut malttamaton ja utelias ihminen ja joka kerran olen rakenneultrassa kysynyt kumpi on tuloillaan. Esikoisen ja kuopuksen ultra paljasti, keskimmäisestä ei kuulemma näkynyt, mutta tiesin silti, että tyttö on tulossa. Aion kysyä tässäkin raskaudessa sukupuolta, jos kaikki menee hyvin, mutta itse luulen odottavani tyttöä, josta aasinsilta Hannakoon>tytöt on myös se meidän juttu;)

Piinailijoille edelleen plussasäteitä+++++++++++++++++++++

ja tärppionnea Jedeledelle ja Sofille ainakin, ja muillekin " ovistelijoille"

Tuulia, ajetaan se idiootti täti pois mahdollisimman pian, että saadaan uudet mahdollisuudet. Nyt en jaksa muuta kirjoittaa kun masentaa ihan sikana. ALkaa olla tuota " harjoittelua" jo niin paljo takana, että ei enää jaksais. Tammikuussa jätettii pillerit pois, mutta " yritys" varsinaisesti aloitettiin kesäkuussa. Alkaa siis kohta se vuosi olla täynnä. Nyt vaan ennen tammikuuta se plussa ettei tarvi enää tarkempia tutkimuksia. (Elokuussa siis todettiin pco eli rakkulamunasarjat ja niihin olen terolutia syönyt huonolla menestyksellä.)

Mutta plussailkaa ja nauttikaa piinailusta. Minä menen miehen kainaloon suremaan...

Eli me käytiin 4D ultrassa esikoista odottaessa, Kättärillä rakenneultrassa tosin olivat jo sitä mieltä, että poika olisi tulossa. 4Dssä se sitten vahvistui.

Tod.näk. tulee käytyä taas 4Dssä jos tässä pikkukakkonen saadaan alulle. Olen kanssa sen verran kärsimätön ja haluan sitten sisustaa huoneen valmiiksi, kun tietää mitä värejä käyttää :) Sillä jos tyttö olisi tulossa, niin varmasti jotain roosaa/lilaa löytyy huoneesta..

Ensiksi pitää kiittää vielä kerran Jajaa. Kiitoksia.

Oli todella mukavaa tutustua sinuun ja oli mukava käydä teillä kylässä.

Otetaan uusiksi ihan milloin vain. =)

G: Poikaa kun odotin halusin tietää onko se tyttö vai poika.

Sain sitten ultrassa vastauksen että se on poika, mutta ei mennyt kumminkaan vannomaan sataprosenttisesti.

Seuraavan kohdalla haluan tietää vasta sitten kumpi se on, kun hän syntyy.

Huomenna sitten pääsen labraan niihin kokeisiin ja terolutien aloittamiseen.

Toivonmukaan terot auttavat asiaan.

[color=red]Kaikille kanssani piinaaville plussa onnea ja onnittelut kaikille raskautuneille. =)

Kirjottelen nyt sitten pitkän tauon jälkeen. Työt on aiheuttanut niin paljon ylimääräistä stressiä ja muutama muu seikka joten en ole edes lueskelemassa käynyt moneen viikkoon. Joten pahoitteluni kun olen kaikkien kuulumisista pihalla.

Ajattelin laittaa myöskin jäihin tämän palstailun kokonaan kunnes meillä sitten todella ollaan siinä tilanteessa että yritys on tosi mielellä käynnissä myöskin miehen ajatuksissa mutta etenkin teoissa. Sitten on sekin että aloitin tänään uudessa työpaikassa ja ihan äkkiä ei olis varaa raskautua jos meinaa paikan vakinaistaa..

Supersuuri kiitos kaikille jotka olette mun jorinoitani ja valituksiani täällä jaksaneet kuunnella ja tsempata silloin kun mieli oli maassa. Nyt mun on vain tyytyminen ystäväni kahdeksanviikkoiseen jota hyyssään kuin omaani.

Plussasäteitä kaikille tarvitseville ja jo raskautuneille kaikkea hyvää ja toivotaan että kaikilla menee kaikki hyvin.

Eli Jedelede viitsitkö vielä vaivautua ja poistaa minut syyssäteiden listalta? Suurkiitos myöskin listaemolle kaikesta vaivannäöstäsi.

Palailen kuumeilemaan toivottavasti jo kevään korvalla ja toivottavasti täältä vielä silloin löytyy tuttujakin.

Hyvää syksyä kaikille ja kärsivällisyyttä kiertoihin!

Olipas viikonloppuna tullut muhkea pino! Oli ilo lukea muiden kuulumisia niin runsaasti.

Kannatan kyllä " kunnon" esittelypinoa. Taidan itse kuulua näihin uusiin syyssäteisiin, joten olisi kiva oppia tuntemaan paremmin niin vanhoja kuin uusiakin säteitä. Kyllä sen itsekin huomaa, että hymy nousee korviin kun huomaa, että joku on kommentoinut omia tekstejään. Mies tosin hieman huvittuneena katselee, kun kirjoitan muistiinpanoja vauva-lehden keskustelupalstasta... Mutta miten muuten pystyisi kommentoimaan kaikkien tärkeitä asioita?!

Jedelede: Kiva, että pääsit liittymään myös Elolintusiin! Onnea vielä yrityksille!

Omaan napaan ei kummempia: Nyt menossa kp 6/27-31... Kohta taas päästään miehen kanssa tosi toimiin. Kunhan vaan ovis tulisi ajoissa, eikä juuri miehen työreissun aikoihin...

Takaisin työnpariin!

-Hanna

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat