Vierailija

Kommentit (9)

Me ystävystyttiin 4-vuotiaina kerrostalon hiekkiksellä ja oltiin erottamattomat, kunnes minä muutin pois 11-vuotiaana. Jonkin aikaa koetettiin pitää yhteyttä, mutta se vaan jäi. Minä olisin halunnut kirjoitella kirjeitä yms. mutta hän ei sitten kai tahtonut, kun ei vastaillut niihin. Pian hän muutti pois myös, enkä edes tiedä minne. Tai siis tiedän, että muutti Helsinkiin äitinsä kanssa kun vanhempansa erosivat, mutta siinäpä se. Koulukaverit.com:ista tiedän, missä nykyisin asuu ja mitä tekee, mutten ole ottanut yhteyttä.

11-15 -ikävuosien " bestiksen" kanssa sen sijaan olen kyllä vielä jonkinlaisissa yhteyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän oli paras kaverini ikäkautena 3-10v. mutta sen jälkeen ei juurikaan olla oltu tekemisissä. Jos näemme kotipaikkakunnalla, niin tervehdimme ja vaihdamme kuulumiset, mutta ei muuta.

Sen seuraavan parhaan ystävän (iästä 11v. eteenpäin) kanssa olemme edelleen hyviä ystäviä ja tekemisissä jatkuvasti. Ja tulemme aina olemaankin :)

Yhteen lapsena naapurissani asuneeseen poikaan pidän edelleen yhteyttä, tosin emme koskaan olleet erityisemmin ystäviä lapsena, yhteydenpito alkoi vasta nyt naikuisiällä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat