Seuraa 

Eli kuinka paljon teillä jää laskujen ja pakollisten menojen jälkeen käyttörahaa ruokaan ja muihin ei-välttämättömiin menoihin kuukaudessa?

Itselläni 1 lapsi ja rahaa jää n. 450¿ " käteen"

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulle jää lainojen ja laskujen jälkeen noin 600 euroa ruokaan ja muuhun pakolliseen kuten bensaan... Kaksi lasta, joita mummi hoitaa kotona sekä kolmen koiran ruokkiminen tyhjentää aika mukavasti tilin, mutta pärjään ihan hyvin.

Riippuu vähän mitkä laskee ihan välttämättömiksi menoiksi, mutta asumiskustannusten+vesi, sähkö- ja puhelinkulujen jälkeen ehkä 400 e/kk.

Kaikki mikä tulee niin meneekin.

Ja minulla on vain yksi lapsi.

Kovat lasku velkakierteet niin rahaa jää ruoan, laskujen ja pakollisten hankintojen jälkeen itselle 40 euroa kuukaudessa, joskus ei sitäkään eli elellään sillä minimirahalla vielä jonkin aikaa...sen jälkeen jää noin älyttömästi omaa rahaa kuin teillä, mitä en usko että jää noin paljon kuussa törsättäväksi.

Mulla on lapset 2½-v ja 5½-v

niin n.470e, jos ei ole niin 570e. Loppu peleissä kiitettävä summa. Tuntuu vaan, että vaikka miten elää säästöliekillä, niin rahat ei riitä:)

Ehkä asiaa hankaloittaa se että saan rahat neljässä osassa ympäri kuuta, että aina rahoista jää joitain " rippeitä" käyttöön, jotka tuleekin helpommin käytettyä sitten.. Kai??:D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat