Seuraa 

Kommentit (5)

entistä painavempana:( viimeksi kun täällä olin paino oli jossian vaiheessa 76,5, nyt se on tasan 80!! en oo ikinä painanu näijn paljon:( eli nyt siis on jälkitarkastus takana ja laihdutus edessä!

Täällä se tällä viikolla jäikin vaan toiveeksi, taisi vaaka maanantaina näyttää jopa +300g elikkäs 79,1kg. Toivottavasti ens viikolla sitten suunta on jyrkästi toinen.

Täälläkin täysimetykseen uskoen tulee syöpöteltyä välillä ihan liikaa. Joten punnitustuloksiin voisi ehkä jotenkin vaikuttaa tehokkaamminkin. Hirmu tiukkaa rajaa en oo viittiny pitää jotta maitoa riittäis vielä kuukauden päivät täysimettäen. Neljän kuukauden jälkeen aletaan sitte pikkuhiljaa totuttelee uusiin makuihin.

Pitäs tässä, ehkä ens viikon aikana laittaa hormonikierukka...saas nähdä mitä se meikäläiselle tekee! No pillerit ainakin sillon aikanaan sopi ihan hyvin ja kierukassahan se hormonimäärä on paljon pienempi ja vaikuttaa paikallisesti pääasiassa siellä kohdussa. Toivottavasti ei ainakaan lähde paino nousuun. Tai siitähän saa ainakin hyvän tekosyyn vaa`an lukemille =)...muiden tekosyiden lisäksi.

Tänään olis taas tanssikurssipäivä, kivaa! salille en oo vielä tällä viikolla kerinny, haluja olis mut mies on niin kiinni töissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paino se vain junnaa eli sama kuin viime viikolla 80.2kg. Vielä se 10kg jäljellä. Tällä etanan vauhdilla toivottavasti tavoite olisi kesällä saavutettu. Laihdutusta en ole vieläkään yritänyt vaan täysimetyksellä mennään myös täällä eteenpäin. Liikaa vain tulee herkuteltua. Nyt olisi tarkoitus taas kerran yrittää tiukemmin syödä edes viikolla terveellisemmin ja viikonloppuina sitten vapaampi herkuttelu olisi sallittu.

Hyppään minäkin pitkästä aikaa pinoon. Jotenkin sitä on olevinaan kaaaamala kiire kokoajan ja muka ei ehdi edes kirjoittamaan paria riviä...

Täällä kanssa junnataan painon kanssa samassa. Siinä 77 paikkeilla ollaan edelleen. Ei tunnu menevän alaspäin sitten millään, vaikka olen nyt käynyt melkein joka päivä 1,5 tunnin reippaalla vaunulenkilläkin. Mutta mulla taitaa kanssa olla vähän sama käsitys (kukas tästä kirjoittikaan..?) että kun täýsimettää saa syödä jos nyt ei ihan niin paljon ja mitä vaan huvittaa, ainakin reilusti enemmän! :) Harvase ilta on tullut vedettyä puoli litraa jäätelöä kun mies sitä on kantanut :( En vaan ole voinut kieltäytyä...

Mutta pakko olis jotain alkaa tapahtumaan, synnytyksestä on kuitenkin JO lähes 3,5kk. Niin ja sain soiton töistä, piti ilmoittaa jo nyt uuden työasun koko, siis töihin olen palaamassa toukokuun alusta, mutta nyt jo piti uudet vaatteet tilata. No mistäs minä tiedän minkä kokoinen olen toukokuulla?! Kamalaa. Piti siis vaan veikata koko - jos se menee ihan pieleen, niin kyllä sitten vähän nolottaa...! Eli PAKKO on saada nämä vähintään 10kg pois. Enempikin ei olisi pahitteeksi. Huh.

Tsemppiä kaikille!!!

Viime viikko meni vähän niin sanotusti nihkeästi...tuli herkuteltua vähän turhan usein. Painon pudotusta oli -300g, vyötäröltä lähti kuitenkin 1cm :o) En vieläkään päässyt kutosella alkaville luvuille, painoa siis 70,1( tavoite 62), mutta lähellä ollaan jo.

Mulla on jotenkin jäänyt päälle sellainen ajatus, että koska täysimetän vielä (Typykkä 11vkoa) niin voin syödä makeita leivonnaisia ja namuja ihan mainiosti, SILTI LAIHDUN...Mutta, mutta, ei taida pitää ihan paikkaansa. Tai sinänsä pitää, laihtumista tapahtuu, mutta tapahtuisi varmasti jonkinverran nopeammassa tahdissa, jos malttaisi jättää herkut päiväkahvin kanssa pois. TAHDONVOIMAAAAAAA, kiitos!!!

Viime viikolla poljin crosstrainerilla 3x, tein lihaskunto-ohjelman kotona painoilla ja jumppapallolla 2 x ja kävin vaunulenkeillä (siis pidemmällä) ainoastaan 3 x, säät ei oikein suosineet ulkoilua (tekosyy,,,,). Tällä viikolla ryhdistäydyn ja lenkille on mentävä vähintään 4x.

Tsemppiä teamiläisille! Hitaasti mutta varmasti mennään kohti entisiä mittoja, ellei jopa paremmaksi pistetä :o))

t. Nella

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat