Sivut

Kommentit (33)

Olen itsekin saanut vanhemmiltani apua, kun olen sitä tarvinnut, mutta eri asia on, jos ei sen takia viitsi hankkia esim. ammattia tai työtä ja luottaa siihen että vanhemmat elättää kuitenkin!

T=24

Sulle asia ei kuulu pätkään vertaa!

Itse vanhempana antaisin lasten elättää itse itsensä, yhteiskunnan tuki kyllä riittää elämiseen. Täällä Suomessa ei kukaan nälkään kuole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitäs kasvattivat lapsistaan tuollaisia epäitsenäisiä lusmuja. Pistäköön lapsensa ruotuun tai tottukoon sitten siihen, että maksavat lastensa elatuksen hamaan tulevaisuuteen asti.

suostuis elättää aikuisia " lapsia" ! Sehän on karhunpalvelus, mites sitten käy kun ei oo enää isovanhempia elättämässä ja pitäs pärjätä omillaan?? Jokainen nauttikoon omalla työllään hankkimistaan rahoista, jos on niin avuttomia/laiskoja lapsia ettei tieten tahtoen kehtaa ammattia tai työtä hankkia, niin oppikoon kantapään kautta! Ja tällä en todellakaan tarkoita niitä, ketkä haluavat tehdä työtä, mutta eivät ole sitä syystä tai toisesta löytäneet.

mukava, kun on joku joka elättää. En itse ainakaan mene töihin, ellei pakko ole. Enkä sitäpaitsi häpeä yhtään pyytää rahaa. Nytkin isäni, lasteni isoisä, maksaa 500 euron veromaäkyni....

Tuttuni on 24-vuotias ja kaikki ruinataan vanhemmilta. Mies opiskelee ja itse on kotona,tehnyt kaksi lasta, vuoden välein. Ei siis oikeastaan mitään tuloja!! Mutta lapsia vain hankitaan. Veromätkyt, kaikki yllättävät menot, vaatteita itselle, satojen eurojen edestä, ostatetaan vanhemmilla.Nyt menevät vielä naimisiinkin...ja vanhempien kustannuksella. Ihan hirvittää tällaiset loiset!! En vain uskalla suoraan sanoa, mitä mieltä olen heidän käytöksestän, sillä muuten pidän heistä, kylä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat