Seuraa 

Marraskuun ensimmäinen pino pystyyn, tänne kirjoittelemaan kaikki sisunaiset! Kertokaa miten on teidän viikko sujunut.

Minulla suht hyvin, pudotusta -0,5 kg, paino nyt 74 kg. Viikonloput on edelleen mulla vaikeat, nyt onnistuin kuitenkin merkata ylös kaikki pisteet vaikka pisteiden ylitystä kyllä tuli nytkin. Aikaisemmin on usein käynyt niin että en ole ollenkaan pistänyt ylös mitä olen mässäillyt la - su kun olen huomannut ylittäneeni pisteet reilusti, joten ehkä tämä vielä tästä. Mukavaa kuitenkin kun paino on alkanut taas tippua. Toivottavasti tämä junnausvaihe olisi nyt ohi.

Hyvää alkanutta viikkoa teille kaikille!

Sivut

Kommentit (20)

Tervetuloa joukkoon Nikulas, tänne mahtuu mukaan.

Mä en sit viime viikolla tullutkaan enää painon kanssa pinoon. Molemmat muksut oli kipeinä koko viikon ja mä en yksinkertaisesti muistanut käydä vaa' alla heti aamusella ilman aamupaloja.

No tänään kävin sitten puntarissa ja paino on 61,5 tässä ollaan nyt junnattu pari-kolme viikkoa. Taitaa olla kynnyskysymys tästä alaspäin pääsy. Vielä pitäisi rutistaa sellaiset 3-5 kg pois, sitten oon tyytyväinen.

huhtis

Aloitin pari viikkoa sitten terppakeskuksen elämäntapa muutos ryhmässä, mutta taidan kaivata myös netti tukea..

Olen 170cm ja 100kg (ihan itteänikin hirvittää!!! Kamala läski!!!)

Nyt mulla on tullut ensimmäistä kertaa halu laihtua ihan oikeasti. Suurin motivaatio on astella laihempana alttarille ja tulevaisuudessa mahdollisesti tulla raskaaksi uudelleen. Esikoinen on jo 11v.

Olen elänyt säädyttömän huonosti, syönyt liikaa ja aina hyvää. En ole liikkunut.

Nyt kahden viikon aikana olen liikkunut 3Xvko minimissään. Uiminen on tuntunut parhaalta vaihtoehdolta ja etenkin vesijuoksu. olen jättänyt kaiken hyvän pois. Tuntuu että syön kuitenkin enemmän kuin ennen, nyt ne on vaan hedelmiä ja vihanneksia.

Ja tuloksia on tullut, paino on pudonnut 3kg!!!

Toivottavasti pysyn tällä tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Upeasti on alkanut tuo sun urakkasi! Kiva, kun tulit meidän ryhmäämme!

Ja Kääkkis, eikä ole rasittavaa ja turhauttavaa ja ärsyttävää, kun kaikista yrityksistä huolimatta paino vaan nousee? Voisko sulla olla turvotuksesta kyse? Joskushan jo hormonit tekevät tuollaisia temppuja, tai suolainen ruoka... Voipi hyvin olla, että ensi viikolla tulet pinoon suuren miinuksen kanssa! Tsemppiä!

Ai niin...munhan piti olla pedin pohjalla...mutta kun siellä on niin tylsää... Alkaa näköjään tällä akalla olemaan selvästi parempi olo, kun rupesi tekemään rahkapiirakkaa mieli....

Kuulumisiin, 90M

Heippa!

Kuopus täytti juuri vuoden, vielä tisussa kiinni, jotenka en ole aloittanut laihdutusta ollenkaan... Tai yhdesti, mutta se kesti viikon.

Mulla on vaaka rikki, mutta käviskö mittanauha? Jos siis tosta navan kohdalta mittais ja kattois paljonko on lähteny?

...vai pitäiskö ostaa vaaka...Pelottaa...

Joo, mittasin jo eilen navan kohdalta ja surulliset lukemat: 102cm!! Eli eikös 90cm oo naisilla jo maksimi mitta?

Mulla ois tällainen taktiikka: hitaasti, mutta varmasti.

Katotaan mitä saan aikaiseksi. Miten usein täällä tavataan?

Iloista viikkoa kaikille!

Katti26

Mulla on painoa 87kg ja pituutta 171cm eli tavote ois pudottaa 15kg.Alotettiin miehen kans molemmat tos paripäivää sitten.Ei lasketa pisteitä(ainakaa viel).Mut kyllä katotaan mitä ja miten paljon syödään.Tänään ois kovasti tehny munkkipossua mieli kahvilassa kun kaveriki otti mutta enpäs ottanukaan.Pitäis varmaan vaakaki hommaa kun olen punninut itseni anopilla.Vaaka ei oo ollu kauheen toivottu hankinta kun tietää mitä se näytää, mut jospa oikeesti tällä kertaa sais tota painoo pois.Tsemppiä kaikille pudotukseen!

Me aloitetaan joka maanantai uusi avaus..otysakkella sisunaiset ja päivämäärä..sinne sitten yleensä maanantaisin ilmoitellaan myös plussat ja miinukset ja muitakin kuulumisia.

Tosin noita kuulumisia vaihdellaa pitkin viikkoa saman avauksen alla..välillä enempi ja välillä vähempi ;o)!!

Tuo mittanauha on ihan hyvä juttu, sillä jos esim.lisää hirmusti liikuntaa niin voipi olla, ettei vaaka näytäkään pudotusta, mutta mittanauha näyttää silti senttejä vähemmän, mutta itse en kyllä pelkän mittanauhan avulla viitsisi laihdutella, sillä noi sentit voi kadota kovastikin hitaasti tai jos hiukankin mittaa eri kohdin vahingossa niin tulos on helpolla eri, joten voipi lannistua kun yhtäkkiä näyttääkin senttejä enempi tms.

Minä siis kannatan, että menet ostamaan puntarin ja silti mittailen itseäsi myös tietyn väliajoin ;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä!!

Täällä uusi laihduttaja mukana! Olen päättänyt saada nyt nämä ylimääräiset kilot pois lasten jälkeen ja nyt tuntuu siltä , että jopa vois onnistua! Aloitan tämän viikon nutrilettillä. yritän olla pusseilla ja hedelmillä koko viikon, jos sitten saisi sillä tämän alkuun. siitä ajattelin sitten jatkaa pisteillä...Alkupaino näytti tänään 73 kg ja pituutta on 172 cm. 10 kg on jäänyt lapsista, en nyt ajattele, että täytysi ihan tota 10 kg saada pois,mutta olishan se kiva mahtua niihin vaatteisiin vielä. ..eka tavoite olisi joulukuun loppu ja 5 kg pois?!

Tsemppiä kaikille ja hyvää alkanutta vkoa!

Ajattelin liittyä Painonvartijoihin ja käydä ihan ryhmässä. Se on niin kallista lystiä, että painon on ihan pakko pudota. Sittenkun on pudotettavaa n. 16 kg niin on kova tavoite, että kotona jaksais pitää motivaation kokoajan. (se maksaa 240¿ jos n. puolessa vuodessa puottaa ja käy koko ajan)

Se onkin hyvä, kun To on ryhmä ja Ma täällä ilmottaudutaan niin on kaksi paikkaa viikossa mikä pitää koko ajan muistissa mitä tässä ollaan tekemässä.

90M:Pidetään peukut pystyssä, että pääset tavoitteeseesi!!!Kyllä varmasti nuo tavoitepäivämäärät ois ihan hyviä..tulis vielä enempi sinniä, kun miettis, että mihin päivään mennessä pitäis painaa mitä jne. kun nyt ainakin itsellä kun ei mitään tavoitteita ole muuta kun tuo 70kg joskus hamassa tulevaisuudessa niin miettii, että kunhan ees hitaasti tippuis ;o)!!

Poju01:popcorn on muuten yllättävän " terveellistä" tai siis epäterveellistä, sillä mä kun noita pisteitä laskeskelen niin 7dl mikropoppareita menee ainoastaan 4pistettä ja se on tosi vähän..myös se yllätti, että niistä voinmakuisista menee ihan yhtä vähän ;o) eli ovat tosiaan terveellisempiä ja parempaa laihduttajalle kuin sipsit, mitkä ovat ihan hirveitä rasvapommeja ;o(!!

Mä täällä käyn nyt taas monta kertaa päivässä kurkkimassa,että onko uusia kuulumisia ja kirjoituksia, sillä mua itseäni tämmöiset ryhmät ainakin tsemppaa eteenpäin ihan hirmusti ja siksi mä oon uusiakin yrittänyt haalia kovasti mukaan, koska mitä enempi laihduttelijoita niin toivottavasti sitä enempi myös kirjoituksia ja tsemppejä ;o)!!

Mä olen nyt alkuviikon mässäilyjen jälkeen pysynyt ihan hyvin pisteissä..joka päivä on jäänyt muutama ylimääräinenkin..muttei ne riitä kyllä millään niihin maanantain ja keskiviikon mässyihin, mutta parempi sekin kun ei mitään ;o)..nyt oon vaan sormet ja varpaat ristissä, että tulis edes pieni tiputus..sekin motivoi kummasti!!

mukavaa viikonloppua toivottelen taas..ties monennenko kerran jo ;o)!!

t.Körömölli

Kiva kun on tällanen palsta laihduttajille.Ehkä se vähän motivoi enemmän tähän hommaan.No peilikin ja vaatteitten kokokin kyllä motivoi...Nyt tekis ihan kauheesti mieli karkkia ja kaikkee hyvää mutta tiedän että ottais päähän jos söisin.Odotan että mies tuo kaupasta jotain hedelmii.Eilen kyllä popcornia vetelin naamaani ihan surutta ja ajattelin vaan et vähemmän ne lihottaa ku sipsit.Eihän tässä voi itseensä kiduttamaan alkaa.Tai vois kai jos pystyis.Mutta tsemppiä kaikille!!!

Mitä lie turvotusta...

tympäisee niin vietävästi.

Olen syönyt tämän vuoden Cerazette-pillereitä; alkuvuodesta pysyin ehkä syömisen puolesta paremmin ruodussa ja paino ei noussutkaan. Nyt ei ole menkkoja ollut varmaan neljään kuukauteen, liekkö sitten sellaista kesto-ennenmenkkoja -turvotus. Aiempi kokemus e-pileereiden kanssa on kyllä sellainen, että paino nousi hujahtamalla.

Oon myös miettinyt tämmöistä masennussyömistä; tuossa kesän-alkusyksyn aikana oli rintasyöpäepäily ja leikkaus. Tauti osoittautui kyllä hyvänlaatuiseksi, mutta liekö sekin sitten vaikuttanut vähän kaikkeen... Näillä olen yrittänyt selitellä tätä ponnettomuuttani laihduttamisen suhteen.

Silloin viime syksynä kun oikein tomerasti laihdutin, huomasin kyllä tämän palstan motivoivan merkityksen varsin selvästi. Täytyy nyt aktivoitua tämänkin suhteen.

Onnea ja menestystä meille kaikille, kääkkis

Täällähän on porukka lisääntynyt, ihanaa !!!

Todella mukavaa, kun sisukkaita naisia on tullut ketjuun lisää - tervetuloa vaan minunkin puolestani.

Itse olen nykyään kirjoitellut harvemmin, vaikka olenkin " alkuperäinen" hih sisupussi. Ja selitys on siinä, että kun viime keväällä toukokuussa aloitin laihduttamisen painoin 74 kg (olen 168 cm pitkä) ja nyt olen päässyt hitaasti mutta varmasti tähän tavoitteeseeni ja painan nyt 63 kg ja olen enemmän kuin tyytyväinen ;o)

Painonvartijoiden ryhmissä kävin tiiviisti kevään ja alkusyksyn (kesällä ei ryhmiä ollut) ja vähensin herkut minimiin. Liikuntaa en sanottavammin pystynyt lisäämään (kolme pientä muksua meillä) , joten siihen kaipaisin tsemppiä minäkin. Eikä tämä painon tasapainossa pitäminenkään mitään helppoa ole !

Mutta tämän ketjun apu oli ja on minustakin kultaakin kalliimpi :o)

Kovasti paljon sisua ja tsemppiä kaikille - terveellisemmät elämäntavat ja syömistottumukset parantaa myös mielen virkeyttä !

Ja virkeyttä tässä kaamospimeydessä kaivataankin.

Tiukkana vaan naiset ;o)

Ai niin, minulla on ollut ongelmana hiusten lähtö tukuttain, ja nyt aloin syödä Pii-max pilleritä, saas nähdä auttaako ?

Aurinkoisin terveisin :: perenna

Iloisia uutisia tällä kertaa, tänä aamuna paino oli 91.9, eli - 1.1 kg!

No niin, mutta sitten realismiin... painon putoaminen johtuu kyllä oksennustaudista, joka näyttää kulkevan läpi meidän koko perheen.

Hyi että mä inhoan tätä tunnetta... koko ajan kuvottaa ja oksettaa. Jopa keksipaketti keittiön pöydällä tekee ihan pahaa!

Lapset on kyllä päässeet tästä taudista eroon parissa päivässä, joten enköhän minäkin viimeistään huomenna jo kuolaa noiden keksien perään. Onpa kuitenkin kiva käväistä alle 82 kilon!!!

Aloitin viime viikolla sen elimistönpuhdistuskuurin, aika lempeältä kuurilta vaikuttaa, kun ainakaan vielä ei tunnu misään, paitsi ehkä iho on tavallista huonommassa kunnossa... nyt pidän taukoa noissa pillereissä, kun mikään ei tahdo pysyä sisällä muutenkaan. Nyt takaisin petin pohjalle...

Nikulaille tervetulohalit ja paljon onnea ja sisua matkaan!

Mä käyn kans kurkkimas joka päivä täällä ja tuol vauvakuume puolella myös.Hyvin on alkanut tää homma meillä, mutta tänään on isänpäivä ja ollaan menossa miehen isäpapalle ja anoppi on tietysti leiponu kaikenmaailman herkkuja.Must tuntuu et jos syön vähän jotain kakkuu tai muuta makeeta niin voi olla että dieetti jää siihen ja karmeet mässäilyt alkaa mulla.No mutta täytyy käydä vaa-assa kun ei olla viel ostettu ja anopilla on...kamalaa.Tsemppiä!!!

Kiva saada lisää porukkaa mukaan!

Mulla on itselläni koko ajan sellainen " tik-tok-tik-tok" -kello käy-olo, kun huomasin, että mun tavoitepvm. häämöttää alle kuukauden päässä. IIIIK! Minähän otin tavoitteekseni mahtua juhlahousuihini 9.12. kun on miehen työpaikan pikkujoulut. (Piti keksiä joku tavoite, kun olin niin kauan junnannut samoissa lukemissa....)

Kyllä sitä kuulkaa tytöt miettii nyt kaks kertaa, että ottaako sen toisen pullanpalan!

Katsotaan maanantaina, onko tämän viikon tsemppaaminen tuottanut mitään tulosta.

Paljon Sisua uusille (ja vanhoille) jäsenille toivottelee, 90M

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat