Seuraa 

Kuikuilen täällä taas että näkyisikö teitä muita. Viikonloppuna taisin häröillä melkein yksikseni...

Eipä tässä mitään ihmeellistä kerrottavaakaan kyllä ole. Pp5 ja testipäivä lähestyy hi-taa-sti. Vähän olen sitä kyllä itse nopeuttanut. Tuossa viikko sitten nimittäin ajattelin, että tuo vko 46 viikonloppu, lauantaiaamu vaikka voisi olla testauspäivä, se olisi kp31. Että jos sinne asti päästään niin näkyisi tulos kohtuullisen varmasti. Näkis vaan... monta päivää olen jo laskenut, että ensi viikon sunnuntai olisi pp11, ja jos positiivinen olisi tulossa, se voisi tuolloin näkyä. Olisi kivointa testata viikonloppuna. Kun käytössä on Acon10, se saattaisi plussan nähdäkin. Voisivoisivoisi ja josjosjos. Mutta siihenkin on vielä melkein viikko!! Kääk!!!

Kommentit (10)

[color=green]Tänään oli jo lähes yhtä vahvat viivat tikussa, että eiköhän huomenna aamulla ole sitten huippu tiedossa.[/color] [color=hotpink]=)[/color]

Joten eihän sitä tiedä vaikka sitä veisi sitten [color=red]samatkustajan[/color] mukanaan. Milettömältä kyllä tuntuu päästä vielä yhteen hoitoon, kun olin niin ajatellut että tässä tulee vähintään vuoden tauko. [color=purple] Mutta toivotaan että tämä olisi vaikka sitten se oikea hetki ja plussakin viellä tulla tupsahtaisi.[/color] Tosin en pääse teidän kanssanne piinailemaan kun yhteyteni katkeaa torstaina ja seuraavan kerran en tiedä milloin pääsen koneelle. No väliaikaismajoituksessamme on asukkaille yhteiskäyttöön oleva kone ja nettiyhteys että saan jonkinlaista raporttia teillekin. [color=blue]=)[/color]

Mutta nyt taas laatikoiden kimppuun...

(mun oli kans pakko leikkiä väreillä [color=green]=D[/color])

Työt siis loppuivat perjantaina ja tänää olenkin ahkeroinut sitten muuttolaatikoiden parissa. Monta laatikkoa on jo pakattu mutta vielä enemmän tavaraa vielä kaapeissa. Vielä kun pitää lajitella mukaan tuleva tavara ja sitten varastoon laitettava niin onhan tässä hommaa.

Tänään aamulla aloitin tikutuksen ja ainakin vielä tyylipuhdas nega, no viimeksikin kaksi päivää aikasemmin vielä haalea haamu ja sitten selvä plussa, että täytyy vaan jatkaa ja toivoa että ovis ehtii tulla ennen viikonloppua.

Mutta takas pakkauspuuhiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hyvä kun vähän vetelette mua maan pinnalle, kyllähän tuo pp11 on tosi aikaista. TOSIN viimeksi plussa tuli pp11 (kuuletteko tämän mun takaraivossa inttävän hätähousun...?) No, yritän kyllä parhaani, ehkä menen työntämään nenäni tuonne IVF/ICSIläisiin samoissa menijöihin (no emmä muuten mutta yksi niistä vastas mulle). Että jos saisi sieltä lisäjäitä hattuun.

Suvis: tsempitän edelleen ovista tälle viikolle. Ja jaksamista muuttolaatikoitten keskellä!

Oikkis: kerro nyt tietämättömälle, että jos keskiviikkona kaikki on niin kuin toivotaan, voiko kuumia aaltoja odotella loppuvaksi? Siis kun tuo limiksen valmistelu(?) alkaa, niin sittenkö hormonitilanne normalisoituisi? Toivottavasti pääsisit pian pois sieltä autosta istumasta...

Mrs.H: voi että nuo kaikki oliot on niin liikkiksiä. Nyt tulee tyhmä kysymys: voiko niitten kanssa nukkua niinkuin kissojen kanssa (kuka siellä nauraa!?)? Mä näköjään aina hahmotan eri lemmikkejä suhteessa kissoihin, että onko ne erikokoisia tai karvaisempia tai syökö ne eri juttuja. Tuo tuli mieleen kun meillä on ihan ilman vauvaakin tämä perhepetisysteemi käytössä.

Heissan klubisiskot, ajattelin vain ilmoittautua.

Omaan napaan ei mitään uutta. Sumut aiheuttaa ärtyisyyttä miehessä, minussahan ei voi olla mitään syytä asiaan=O Oikein alkoi hirvittämään tuo oikkiksen kirjoitus että 20 päivää alkionsiirtoon, sehän tarkottaa sitä että mulla 20 päivää punktioon..... apua....

koitahan perusjengiläinen malttaa mielesi;)

Waimo

Frettejä voi tavallaan verrata kissoihin, sillä ne tykkää kissan ruoasta (joissa sopivat ravintoaineetkin niille), käyvät laatikolla niinkuin kissat, mutta ovat ehkä kuitenkin vielä vähän " pedompia" kuin kissat.

Lisäksi niitä saa koulutettua kuten koiria ja niiden kanssa voi harrastaa esim. agilitya.

Vielä ei oo meidän näädät päässeet sänkyyn nukkumaan, mutta tiedän kyllä ihmisiä jotka nukkuvat freetuleidensa kanssa. Meillä vielä testataan purukalustoa sen verran ahkerasti, ettei iholle oo asiaa.. =D

Eiköhän tämä tästä ajan kanssa (ja muutaman tuskankyyneleen...) =D

Tsempit myös Waimolle ja SuviTuulialle pakkailuihin! Mä tiedän mitä toi pakkaaminen on.. Kaks kertaa vuodessa teen ton operaation, kerran Suomessa ja toisen kerran jossain muussa maassa... Hyvät pahvilaatikot, kuplamuovi sekä kunnon tussi on asiaa!

Onpas sulla heli piinaavat päivät :o). Pp11 testaaminen kuulostaa kyllä tosi aikaiselta luomukierrossa, mutta kaipa silloin plussa voi jo näkyäkin. Toivon sulle pikaisesti kiitäviä päiviä :o)!

Omalle navalle ei kuulu mitään uutta, kuumat aallot tulevat ja menevät edelleen, aika kuluu vaatteita vuorotellen vähennellessä ja lisäillessä! Ilmastoitu auto on mummotautisen paras ystävä; helpotus on vain napinpainalluksen päässä :o)! Keskiviikkona on ultra ja verikoe, sen jälkeen alkaa varsinaiset siirtovalmistelut. Tähän mennessä aika on kulunut suht nopeasti, mutta vielä riittää odottelemista, sillä alkionsiirto on vasta noin 20 päivän kuluttua, jos alkiot edes selviävät sulatuksesta.

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!

Oi-kukka

Omalle navalle ei kuulu niin mitään uutta. Edelleen vaivaa motivaation puute.. Alkiot ois pakkasessa valmiina, mutta pitäis selvittää tää oma pääkoppa ensin. Mua hirvittää ne hormonit.

Muutoin menee ihan mukavasti. Frettivauvat pitää kiireisinä, koko ajan saa kulkea perässä ja kieltää tai sitten päinvastoin palkita, kun osaavat tehdä tarpeensa laatikkoon jne. Eli taaperoelämää! ;)

Helillä ja Oikkiksellahan on mukavia kuulumisia! Ja bongasinpa tosta edellisestä pinosta, että Suvis oli päässyt sittenkin SSG:hen, hienoa!

Elän mukana teidän piinailuissa ja siirron odotteluissa, tsemppiä!

[color=blue]Hello!

Lomalta palanneena ja mieli virkeänä täällä nakuttelen. :O)

Vaikka enhän minä mitään lomaa olisi tarvinnut, kiva oli silti päästä pakoon. Nyt vain mokoma nuha vaivaa ja kurkku on kipeä. Kostea ilma yllätti matkaajat Euroopassa. :O(

Oli ilo lukea Suvis, että olit päässyt SSG:hen. Hienoa ja upeaa, että kaikki oli kunnossa. Ja röörien tuuletus varmasti tekee hyvää! :O) Nyt vain tsemppiä tikutteluun! Ja pakkaamiseenkin.

Helillä jännät paikat, tsemppiä sinullekin.

Mrs. H. fretit ovat kyllä hauskoja vesseleitä seurata. Työkaverini hommasi kaksi frettiä pari vuotta sitten ja työpaikalla yhteistuumin keräsimme kananmunakennoja ja pakkauspahveja freteille silputtavaksi. Näin säästyivät perheen huonekalut. Tuohoamisvimmaa jatkui puolen vuoden verran ja sitten kiinnostus lopahti. Nukkumakaveriksi frettejä ei kuitenkaan työkamu vielä huolinut. ;O) Vai oliko se niin, ettei aviomies huolinut.

Oikukalla pas lähestyy mukavasti. Peukut pystyssä sinulle!

Waimo, kannustustaputuksia: * * * * * * *

Oma napa, odottelen menkkojen alkua, jotta voin soittaa Suomeen klinikalle. Toinen IVF tehdään pitkän kaavan mukaan, joten pääsen minäkin " nauttimaan" vaihdevuosioireista. :O)

[color=grey]Hyvää viikkoa clubilaisille!

Sori kamut,

AV-palstalta huomasin ketjun missä leikkivät väreillä ja merkeillä.

Minäkin halusin kokeilla, mutta en nyt sentään koko tekstin verran.

Pönttö pää kun ei ymmärtänyt, että tietenkin värikomentoa pitää välillä muuttaa. Ei auta, että painaa välillä vain enteriä. :O(

Lupaan olla hillitympi jatkossa!

Heli koitahan jaksaa piinailn keskellä ja kyllä mustakin tuo pp11 kuulostaa hieman aikaiselta, että yritetään nyt tsempata sua jaksamaan vähän pidempään piinnailla. =)

Oikkis harmi että et vieläkään ole päässyt eroon kuumista aalloista, koitahan jaksaa. Pian se punktiokin sieltä tulee, usko pois. =D

Mrs.H. ai teille on tullut nelijalkaisia vauvaoja. Miehen siskolla oli ennen kaksi frettiä ja ne oli kyllä aikamoisia pakkauksia. =)

Mutta jos nyt menisin jatkamaan...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat