Seuraa 

Siinäpä se kysymys olikin. MInkä ikäisenä taaperonne on opetellut tavallisesta mukista juomista tai oikeastaan minkä ikäisenä se on alkanut onnistua niin että nokkamukin voi jättää pois?

Kommentit (2)

Tosiaan, kuopus alkoi juoda tuolloin n.1veenä mukista/lasista itse ja varmaan n.kuukauden kuluttua joi ihan nätisti jo. Tosin välillä senkin jälkeen muisti kaataa kaiken nesteen pöydälle tms. nyt 1v8kk ja juo tosi hienosti. :)

Kuopus (nyt 1v8kk) on juonut itse tavallisesta mukista tai lasista noin vajaan vuoden iästä alkaen. Ei oikein kelpuuttanut nokkamukia (tuttipulloa meillä ei ole ollut käytössä ollenkaan, koska imetin) ja sillä vain pelleili. Tai pienempänä huoli, jos annoin siitä, mutta sitten kun halusi ITSE juoda, niin nokkamuki ei kiinnostanut.. Annoin sitten juoda ilman nokkaa ja oppi sen tosi nopeasti. Tosin esikuvana isoveli 3vee, joka juo lasista.. Jonkin aikaa siihen meni, että oppi juomaan nätisti (laitoin lasiin/mukiin vain juuri sen verran vettä/maitoa, minkä pystyi yhdellä kulauksella juomaan, koska tosiaan kaatoi kaiken kerralla kurkkuunsa...)

Esikoinen taisi juoda nokkamukista jonkin aikaa.. Sanoisin että liki kaksivuotiaaksi, koska ei tietenkään tajunnut vaatia muuta enkä sitten tyrkyttänytkään.. No, sitten oppi kyllä juomaan lasista heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat