Vierailija

Sain tuttavaltani n kk sitten hänen lapsen vaatteita minun lapselleni. Hän antoi minulle paitoja, housuja, takin. Jokaisen vaatten kohdalla hän kysyi otatko tämän? Ja jos vaikka epäilin, että en tiedä niin antoi kumminkin ja sanoi, että kyllä ne vaikka pihavaatteina menee.

Nyt ajattelin mennä kirpparille myymään ja mukana olisi näitä vaatteita. Haluaisin pyytää jotain kaveria mukaan samaan pöytään myyjäksi ja ajattelinkin tätä samaista tuttavaa. Mutta epäilyttää miten hän suhtautuisi siihen, että minulla olisi myynnissä hänen lapsen vaatteita, joita minun lapseni ei ole kertaakaan pitänyt.

Suuttuisitko itse tuollaisesta?

Inhottaa vaan säilöä kaikkea turhaa pienissä säilytystiloissa. Pitäisiköhän kumminkin pyytää jotain muuta kaveriksi kirpparille?

Kommentit (10)

tuli vaan ilmi että hän oli myynyt mun antamia lapsen vanhoja vaatteita kirppiksellä, sanoin vielä antaessani että pidä ja anna takasin jos et ite halua säilytellä kun et enää tarvi, hän tarjosi niistä rahaa silloin mutta en huolinut... nytpä hän on sitten myynyt ne eteenpäin... Mutta olkoon, mitä tuosta nyt sitten suuttumaan, ei sille enää mitään voi

Jos toinen on antanut minulle jotain, niin en kyllä sitä myy! Jos eroon tarvii päästä (eikä kaveri halua takaisin) niin joka kapungissa on kai sellaisia kirpputoreja, joille saa lahjoittaa tavaraa! SPR, Pelastusarmeija, Lähetyskirpputorit jne. Sellaiselle voisin viedä muun tavaran kanssa, menisi siis hyvään tarkoitukseen eikä rahastukseen! Mutta minä en olekaan ahne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysyisin asiaa häneltä tai sanoisin, haluaako hän niiden vaatteidien tuoton itselleen tai jonkin sopimuksen tekisin asiasta kaverin kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat