Vierailija

Tuntuu, että kaikkien mielestä on.

Uusia en osta vielä, mutta kirppareilta olen löytänyt uudenveroisia vaatteita tosi halvalla ja ostellut niitä jo valmiiksi eli rahaakaan niihin ei paljoa mene. Tiedän kyllä, että raskaus voi vielä vaikka mennä kesken, mutta miksi ei saisi jo ostella?

Kommentit (16)

oli lasta kauan toivottu. ajattelin, että menee kesken jos menee, mutta aion nauttia jokaisesta päivästä raskaana! =)

siitä vaan shoppailemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ekaa odottaessa en uskaltanut ostaa, ja muut pitivät sitä hölmönä ja naureskelivat " innolleni" . Nyt kun toinen on tulossa (toinen helppo raskautuminen), voin sanoa naureskelijoille, että jos tämä raskaus menee kesken, niin muutaman kuukauden päästä olen taas raskaana. Ja vaatteille tulee ihan varmasti käyttäjä, ennemmin tai myöhemmin.

varsinkin sellaiset 50-60 cm vaatteet tarttuvat helposti mukaan kauppareissulla.. että itse tällä kokemuksellani ostaisin itse enemmän hiukan isompia vaatteita, vaikka jotain 68-80 cm. se vauva on ihan käsittämätön kuinka se kasvaa parissa viikossa ulos niistä pienistä vaatteista. ja jos on kauhee varasto pienintä kokoa niin kaikkia ei ehdi edes kokeilla ja sitten humps vaan yllättäen loppuu vauvalta vaatteet.

että jos tämä raskaus menee kesken, niin kuitenkin varmaan joskus se vauva tulee ja vaatteille tulee käyttöä. Esikoisesta en minäkään uskaltanut ostaa juuri mitään ennen kuin tosiaan joskus rv 20+.

Ja ainakin mun mielestä on ihan fiksuakin ostaa ajoissa sitä mukaa, kun tulee vastaan hyvää ja edullista vaatetta, niin ei sitten tarvitse kerralla ostaa isolla summalla uutena.

ap

minäkin ostelin ihan vapautuneesti jo ennen plussaa. en nyt mitään kallista tai erikoista, mutta perusvaatteita (bodyja, potkareita) kummiskin. varsinkin kirppareilta tarttui mukaan kaikki hyväkuntoiset vaatteet.

sitten kun se plussa tuli niin ekana tuli samantien kauhea ympärivuorokautinen yrjötys ja väsymys ja loppua kohden kaikenmoisia kouristuksia ja supistuksia, eikä kauheesti kiinnostanut kierrellä missään. postimyynnistä tilasin vielä jotain vaatetta.

ja kas, vauvan synnyttyä olinkin aika iloinen että olin innoissani hankkinut todellakin etukäteen kaikenmoista. nyt vauvan ollessa puolivuotias niitä kirpparilöytöjä piisaa vieläkin, ja mikäs sen mukavampaa.

että ihan vapaasti vaan kiertelemään.

Vierailija:

Lainaus:

ostellut jo vaikkei plussasta ole tietoakaan! Ja taatusti kun plussa tulee, ratkean riemusta:) Aion iloita raskaudestani täysin siemauksin!

Mutta älä kumminkaan osta kaappeja täyteen sillä vauvan sybbyttyä haluaa kumminkin ostaa " merkkikohtaisia" vaatteita :)

Ja sitten niihin vaatteisiin hukkuu jos niitä ostelee reippaasti koko raskauden ajan ja jatkaa vielä hyvällä mielellä vauvan synnytyksen jälkeenkin.

Ja tämä vainen on minun tapani toimia. KAksi kertaa olen raskautunut ongelmattomasti ja raskaudet ja synnytykset sujuneet upeasti. Mutta silti aion toimia näin vastaisuudessakin.

niin anna mennä, anna muitten nurkuttaa! Kyllä niille varmasti käyttöä löytyy, jos ei nyt (toivottavasti näin EI käy), niin sitten myöhemmin.

Sitten jossakin vaiheessa kun vuosien yrityksen jälkeen sain keskenmenon en kestänyt niitä vauvanvaatteita siellä komeronnurkassa vailla pitäjää, ja annoin ne pois (kun tuttavapiirissa kaikki sopivasti lisääntyivät hurjaa vauhtia). Niin että eiväthän nekään nyt hukkaan menneet. Jos joskus saan vielä sen lapsen niin ostan sitten uusia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat