Vierailija

Mielestäni on kovin huvittaa, että me naiset uhraamme mielettömiä määriä kosmetiikkaan, kampaajaan ja vaatteisiin, jos tieddossa on pikkujoulut tai jotain vastaavaa. Mitä järkeä siinä on? 99% ihmisistä ja varsinkin miehistä näissä tilaisuuksissa on niin päissään, ettei erota metsää puilta:D Entä sitten tämä paljastava pukeutuminen ja korkeat korot? Aika moni näistä tyrkkytäteistä on ihan yhtä varattuja kuin ne kohteensakin:D Olemme me ihmiset yksinkertaisia!

Sivut

Kommentit (46)

ole iskemässä ainakaan työporukasta ketään, kylmät väreet menee jo ajatuksesta intiimistä kanssakäymisestä mieskollegoiden kanssa.. *hrrr...*. Pukeudun hyvin myös muihin juhliin, miksi en siis sellaisiin, jossa on vieraita ihmisiä ja ei olla edes kotioloissa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

..ovat jatkuvasti tanssitettavina ja heitä viedään myös mielellään vähän sivumalle paikkoja katsomaan ja keskustelemaan... Miehet suorastaan kilpailevat heistä! Ja sillä, onko joku aviossa ei juhlien aikana ole merkitystä!

Vierailija:

Lainaus:

Meillä oli vaan tästä joskus kotona puhetta ja mieheni kanssa lähinnä naureskeltiin koko jutulle. Ja teille epäilijöille? Mieheni on sanonut rakastavansa kaikkein eniten minua ihan omana itsenäni, ei siis tarvitse meillä kotona hepenissä hyppiä:D Joutavat pölyttymään kaapissa! Ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, mutta jotenkin tämä suomalainen pukeutumiskulttuuri firmanjuhlien suhteen pistää huvittamaan...

täällä miten " miehet viheltelee perään vaikka jätesäkissä kulkisi" ...? Ei jestas... Ihmeellistä kun pitää netissäkin vakuutella kaikille että minä en ole ruma, olen kaunis, ihana ja seksikäs kaikkien miesten mielestä. Hip hei.

Ja itse aiheeseen. Olen samaa mieltä siitä, että jos kerran johonkin lähdetään niin silloin pitää saada laittautua kunnolla. Itse ainakin nautin jo siitä, kun pääsen tälläytymään. Tietysti rajansa silläkin, mitä päällensä pistää, en kyllä välttämättä farkuissa menisi.

En itse kyllä käy pikkujouluissa tms. mutta ei minulle ainakaan hirveän usein tule tilaisuuksia pukeutua " parhaimpiin" (taikka edes toiseksi parhaimpiin), niin että silloin kun jotakin tilaisuutta tulee, tekee tosiaan mieli sitten laittautuakin. Ja varsinkin jos en ole varma tilaisuuden laadusta menen mieluummin vähän yli- kuin alipukeutuneena.

Todellisuus on kuitenkin se, että harvemmin niitä tulee käytettyä muuta kuin kotona. :-) Ja oikeasti pidän juhlavaatteita silloin tällöin kotona, esim. toissa itsenäisyyspäivänä pidimme " juhlat" perheen kesken, kaikille hienot vaatteet päälle ja minulle ja tytölle hienot kampaukset rullien kanssa. Löytyi alkoholitonta kuoharia tytölle ja alkoholillista meille, ja kolmen ruokalajin illallinen. Oli _todella_ hauskaa!

Kaikkia juhlavaatteitani en ole kertaakaan pitänyt oikeasti, hintalaputkin taitaa vielä roikkua joissakin. Työpaikan pikkujouluissa tosi harvoin meillä ainakaan on ollut sen ihmeempää pukukoodia, tytöt pukeutuvat " nätisti" ja pojat siististi, mutta ei juhlavaatteisiin. Suurin osa normaalivaatteistani menee tuohon nätti-kategoriaan, joten sellaisissa menen sitten juhliinkin. Ja juu, laitan alle seksikkäät alusvaatteet - ei minulta juuri muita löydykään.

Mutta ap:n ja monen muun mielestä todennäköisesti kaikki vaatteeni ovat tyrkkyjä, koska näitä rintoja ei piilotella millään.... Mieskin sanoi että vaikka jätesäkin vetäisisit päällesi, niin silti joku viheltelisi perään. :-)

Toiset (miehet varsinkin) tulee paikalle ruutupaidassa ja farkuissa, osa naisista tavallisissa työvaatteissa ja sitten muutamilla on kimalletta ja taftia. Itse ainakin tunnen itseni noloksi, jos ole kovasti paljon erityylisissä vaatteissa kuin muut, joten yritän löytää sopivan keskitien.

Parhaimmillaan pikkujouluissa saa bailata oikein kunnolla (bailaus = tanssia pikkusievässä muttei hitaita) ja siihen tarkoitukseen yleensä näissä juhlissa pukeudun. Eli mahdollisesti farkut ja joku juhlava, osaksi läpinäkyvä, avoin tai kimalteleva yläosa. Siinä on sitten sopivasti juhlaa ja arkea yhdistettynä, korkokenkien kanssa seksiäkin.

Meillä oli vaan tästä joskus kotona puhetta ja mieheni kanssa lähinnä naureskeltiin koko jutulle. Ja teille epäilijöille? Mieheni on sanonut rakastavansa kaikkein eniten minua ihan omana itsenäni, ei siis tarvitse meillä kotona hepenissä hyppiä:D Joutavat pölyttymään kaapissa! Ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, mutta jotenkin tämä suomalainen pukeutumiskulttuuri firmanjuhlien suhteen pistää huvittamaan...

AP:n kaltaisia tällä palstalla kyllä riittää.... menisit töihin niin saisit eds jonkinlaista sisältöä elämääsi. Tai olisit valinnut miehen johon voi luottaa..

Juntti

Molempia näkee, ja yleensä tyrkyn erottaa tissien näkymisestä käytöksensä lisäksi. Kyllä minusta pikkujouluihin tulee kuitenkin pukeutua tyylikkäästi, ja esim. pikkumusta +korkkarit on ihan hyvä asu.

Pääsen tälläytymään oikein oikein hienoksi! Firmassamme 30 miestä (25-50v.) ja kolme naista (minä ja kaksi eläkettä odottavaa). Nämä ovat minulle ensimmäiset työpaikan pikkujoulut! :DDD Jahuuuu!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat