Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (5)

Päätin sit pinoutua tänne kun tuonne syyssäteisiin kuumeilupuolella liityin :D Kaksi testiä olen nyt tehnyt ja toinen antoi vahvemman plussan joten kai se on uskottava et raskaana sitä ollaan :D Oireina ainoastaan nyt mahan vihlominen, lievä mahan turvotus ja väsymys. Esikoisesta oksensin sen 3kk melkeen ja nyt ei vieläkään okseta :O

Jotenkin toivon että sekin ees alkais niin sitten ehkä olisin varma että oikeesti oon raskaana ;) Neuvolan tädin mielestä ei tartte aikaisemmin tulla ku vasta 10 viikolla joten antoi ajaksi 12.12 klo 12 :D Sitten sovitaan aika np-ultraan. Laskettu aika on kai 9.7. terkan mukaan mut itse laskeskelin oyssin kiekon mukaan et 10.7. Mut ei kai tuolla niin väliä ;)

Oli niin kiva silloin esikoista oottaessa ku " sai" käydä parissakin ultrassa ennen np-ultraa. Ekalla kerralla lääkäri totesi ultralla et raskaana olen ja toisessa ultrassa selvisi vauvan koko ja todelliset viikot. Oli kiva nähdä että siellä todellakin vaavi eleli masussa ja nyt en sitten ota testeistä uskoakseni ja pitää vielä 5 viikkoa ootella..

Mut nyt sohvalle töllöä vahtaan..

Emilia rv 5+1

Täytyipä pistää meille pinoa pystyyn, jos vaikka viikkopino toimisi?

Hatara pää minulla, olen nyt ihan täysin unohtanut mitä ed. pinossa oli jutusteltu..hmm..

Minulla ei sitten vieläkään raskausoireita. Ei oikein tiedä mitä tästä tuumaisi?! Hyvä se kait on, ja viikkojakin niin vähän, ettei kait se mitenkään outoa olekaan, mutta olisi se vaan todellisempaa jos jotain olisi.

Onpa " valituksen" aiheet ;D Tämä varmaan sitten kostautuu jossain vaiheessa.

Neuvolan sain tilattua, pari viikkoa pitää sitkutella, ultra-aika varattaneen sitten sillä käynnillä. Olikos täällä säteissä puhetta siitä 4D-ultrasta? Aikooko joku mennä? Luulen, että me menemme taasen, esikoisestakin kävimme ja toisekseen meillä ei täällä ole kuin se yksi ultra (alkuraskauden) enään.

Taidanpa väistyä sivulle odotteleen muita säteitä :D

Wilma ja pikkuipana tasan 6rv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan poikki oon, mutta kummasti sitä vaan eksyin etsimään josko olis säteille aloitusta! Kamalan alhaalla tää olikin, mutta onneksi löysin! =)

Heinäsirkkoihin en tänään jaksa enää naputella...

Mieletön väsymys iskenyt. Nukuin viime yönä kuitenkin 7h, mikä yleensä ollut ihan normaali uni. Töissä olin sitten ihan väsynyt ja kävi pieniä mokia.... Tavarat ei meinannut pysyä käsissä, mikä itteä harmitti. No onneksi mikään tärkeä ei mennyt rikki...

Itse en ole vielä viitsinyt soittaa neuvolaan, kun niin alussa oon tässä raskaudessa. Mietin että jos ensi viikolla tai sitten seuraavalla soittelisin. Odottelen että uudet työvuorot tulevat ja yritän tilata ajan sitten sinne vapaapäivälle tai iltavuoroon jos meen, niin aamuun.

En usko että me mennään muihin kun kahteen raskauteen kuuluvaan ultraan. Tietty jos siinä np-ultrassa näkyy jotain outoa, niin sitten ehkä mennään 3-D ultraan. Ei olla vielä asiaa mietitty. Vauvan sukupuolen kyllä haluaisin tietää ennen syntymää. Viimeeksi ei haluttu tietää asiaa, mutta nyt tuntuu että olisi kiva asennoitua oikein tulokkaaseen. Aiotteko te muut asiaa selvittää jos mahdollista ennen syntymää? Poika meillä on nyt ja toivoisin tyttöä, että voisi ostaa niitä mekkoja ja muita vaaleanpunaisia juttuja. Mutta kyllä toinen poikakin olisi ihana! Eli ei kyllä väliä kumpi tulee. Vanha klisee vaan, että kunhan olisi terve!

Mutta nyt nukkumaan! Huomenissa ehdinkin enemmän kirjoitella, kun minulla alkoi vapaapäivät! Ihanaa!!!

Kidelma rv. 5+0

Täällä hiukan unenpöpperössä kirjoittelen, kun tyttö heräsi tänä aamuna jo kuudelta, zZzZ...

Oireita ei edelleenkään hirveästi ole ja siitä johtuen koko raskaus tuntuu vielä ihan utopialta. Välillä tulee vilunpuuskia/tuskan hiki pukkaa pintaan, hajut käyvät herkemmin nenään, nännien päät hieman arat ja välillä tulee lievä ällötys olo, mutta ei mitään sellaista suurta ja jatkuvaa, että vakuuttuisi asiasta. Eipä minulla kyllä aiemmistakaan raskauksista ole ollut paljoa oireita ja kuvotuskin on alkanut vasta jossain 7-8 rv:lla.

Lisäksi vaikka muistaa aiemmista raskauksista nuo alavatsan jomotukset ja nippailut, niin siitä huolimatta ne jaksavat edelleen neljännelläkin kerralla välillä huolestuttaa. Viime yönä näin taas keskenmeno painajaisen... Näin sellaisia unia myös kuopusta odottaessa. Kaitpa se johtuu siitä kun miettii näitä juttuja päivällä niin tunkevat pahalaiset sitten uniinkin. Menisipä nämä ensimmäiset 12 vkoa nopeasti niin sitten osaisi jo vähän alkaa nauttimaankin tästä raskaudesta.

Todella onnellinen olen silti tästä raskaudesta ja yritän nyt nauttia näistä " kituviikoistakin" , koska tämä tuleva vauva on ehdottomasti meidän viimeinen lapsemme ja viimeistä kertaa elämässäni siis elän näitä hetkiä, mikäli kaikki vaan sujuu hyvin:)

Jaja ja pikkarainen rv 4+3

Just meinasin laittaa meille alotuksen, mutta Wilma olikin nopeampi :)

On tää kumma miten nää vauviksen sivut taas vetää puoleensa, vähän välii pitää käydä kurkkimassa vaikka töitä olis ihan hirveesti :(

Päivittelin just heinikset ja siinä menee aina oma aikansa ja sitten on luettava muiden kuulumisia ja sitten vielä ihmettelen miksi en kerkii tehä kaikkia töitä...mua ei vaan jaksa kiinnostaa työt. Mä haluun jo mammalomalle:) No kunhan tästä alusta selvii niin jospa sais sitä intoo jostain.

Mulla ei oo mitään järkevää asiaa joten lähen ruokkikselle.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!

nellariina 5+4

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat