Vierailija

Nauretaan sille vieläkin mikä tumpelo se olikaan. Tulen suomenruotsalaisesta suvusta, ja tuota pidettäisiin niin moukkamaisena, että ei tosikaan.

Kommentit (14)

"miten mies kohtelee äitiään, siten hän kohtelee myös vaimoaan"

että ei taida kauheen hyvin mennä teilläkään? taitaa miehesi viihtyä siellä koneella vaikka ei olis anoppiakaan?

mies on vieraille isäntänä. Toki mukana minäkin, mutta kumpikin on ensisijaisesti vastuussa omien sukulaistensa hoivailusta.

Tökerö ja typerä mies ap:lla, sääliksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

se, että vieraalle seuran pitäminen ja emännöinti jäisi kokonaan mun vastuulle. En mitenkään hirveästi pidä siitä, että vieraita käy meillä kotona.

Jopa mun kavereille, jotka tulevat vain parille lasille viiniä, vuodattamaan ongelmiaan ja ajamme äijän pois, että saamme länkyttää rauhassa.

Juntti mikä juntti.

Anoppi, miehen äiti, käy kylässä pari kertaa vuodessa.

Nyt hän oli taas käymässä. Tuli aamulla ja lähti seuraavana aamuna. Mies tuli töistä iltapäivällä.

Kun hän tuli töistä, hän meni suihkuun. Suihkun jälkeen avasi heti tietokoneen, jonka ääreen "unohtui" tunniksi. Söi päivällisen ja meni tunniksi nukkumaan. Kun heräsi, lähti kauppaan (vaikkei ollut varsinaisesti mitään tarvetta mennä kauppaan). Loppuillan istuikin taas tietokoneella, jonka äärestä saattoi osallistua keskusteluun.

Seuraavana aamuna meni taas töihin, eli näki äitiään sen pari tuntia illalla tietokoneen ääressä.

Tulen kyllä hyvin toimeen anoppini kanssa, mutta oletan, että mieheni hoitaa hänen kanssaan seurustelun, kun on kotona.

Olen niin raivoissani miehelleni hänen käytöksestään!!!

Kas kun et kirjoita että "me olemme närkästyneitä" kuten kuninkaalliset...

Mitä tuo sinulle kuuluu? Anoppihan poikansa on kasvattanut, joten hänen häpeänsä.

Minä en asiaan puutu: anoppi niittää oman kasvatuksensa satoa.

Lainaus:

Mitä tuo sinulle kuuluu? Anoppihan poikansa on kasvattanut, joten hänen häpeänsä.

anoppi ei ole kasvattanut poikaansa vaan appiukko (koska ovat eronneet mieheni ollessa lapsi).

AP

Lainaus:

Kas kun et kirjoita että "me olemme närkästyneitä" kuten kuninkaalliset...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat