Vierailija

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostin hänelle ekan lautapelin kun täytti 2v. Se oli semmoinen ankkapeli. Nykyään on paljon pelejä jotka ovat jo 2vuotiaasta alkaen tarkoitettuja.

muumi-domino on päivittäin käytössä ja muistipelejäkin on pelattu (tosin ei käytetä korttien koko arsenaalia, vaan ollaan alotettu viidellä, kuudella parilla).

Tietsikkapelejä ihmettelen: olen pelaillut niitä kuopuksen kanssa yhdessä, mutta tytöllä on hiiren käyttö ihan hakusessa. Onko oletettava, että motoriikka pitäis olla niin kehittynyt, että jo 3-vuotias kykenee itse pelaamaan (ettei äiti auta koko ajan), hä? :)

Pelataan jo monia pelejä, mm. Lottoa ja muistipelejä sekä muitakin yli 3 vuotiaille tarkoitettuja. Lapsi oppii nopeasti, älkää pitäkö lapsianne liian vauvoina.

http://www.nelostuote.fi/suomi/fp.php?id=suomi/lastenpelitu

Meillä suosikkeja ovat Choco ja Pupuset, myöskin Pienet sammakot on kiva peli. Itse olen ostanut noita isoista marketeista sekä kirjakaupoista, yleensä hyvästä tarjouksesta esim. tuon sammakkopelin puoleen hintaa tänä syksynä. Nyt joulun lähestyessähän useimmat kaupat ovat ottaneet paljon erilaisia pelejä myyntiin eli kannattaa käydä tutustumassa tarjontaa.

Tykkään itse kovasti erilaisista peleistä, joten meillä on jo odottamassa vähän isompien lastenkin pelejä 3-vuotiaan pojan kasvamista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat