Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä veikkaan sitä putkimiestä. Veikkaan myös ettei se oikeesti ole mikään putkimies.

Kommentit (8)

huumehörhönaisen ex-mies. Itsarin tehnyt nainen tappoi aikoinaan tuon naisen miehensä kanssa. Heidän lapsensa on oikeasti tuon huumenaisen ja putkimiehen lapsi.

Katselin sarjan kesällä Espanjassa, mutten muista kenenkään nimiä. Vaikea selittää. Joka tapauksessa siis itsarin tehnyt nainen oli aikoinaan huumeongelmaisten parissa töissä ja tutustui naiseen, joka sai poikavauvan, eikä kyennyt huolehtimaan tästä huumeongelmansa takia. Nainen antoi lapsen tälle pariskunnalle (Mary-Alice?). Myöhemmin nainen pääsi kuiville ja tuli hakemaan poikaansa, mutta pariskunta ei halunnut luopua lapsesta ja niinpä he tappoivat tän huumelyylin. Putkimies oli tän huumelyylin poikaystävä. Sitä en nyt juuri muista, kuka kirjeen lähetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En nähnyt ihan kaikkia jaksoja, joten mun tiedoissa on aukkoja. =) Se poika (Zach?) näki, kun Mary-Alice tappoi sen huumenaisen ja saa jotain flashbackejä. Sille on valehdeltu, että hän on itse (siis zach)tappanut oman pikkusiskonsa ja siitä johtuu nämä muistikuvat. Siksi leski syöttää myös lääkkeitä. Muistaakseni Martha Huber lähetti sen kirjeen ja tämä leskimies tappaa myöhemmin myös Marthan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat