Vierailija

Kommentit (14)

Monesti kyseessä on varmasti vain oma avuttomuuden tunne vaikeissa tilanteissa. Itse olen kaksi kertaa äiti-historiani aikana tuntenut itseni niin avuttomaksi, että on tehnyt mieli kopata lasta tukasta kiinni. Toisella kertaa en tehnyt sitä, vaan painelin hetkeksi rauhoittumaan ja keksin toisenlaisen keinon tilanteen ratkaisemiseksi, mutta toisella kerralla otin lasta hiuksista kiinni.

Sillä kertaa tunsin itseni todella pieneksi ihmiseksi. Päätin, että se sai olla viimeinen kerta ja otin yhteyttä perheneuvolaan. Sieltä sain ohjeita, joilla lapsen hankalimmat tekoset taltutettiin ja perheeseen palasi rauha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiiän et kuullostaa hassulta mut mulla ainakin näin!!=)) Isommat lapset monesti sanoo et äiti mitä mää tekisin ku tuo vauva on niii-iiiin ihana!!

Nauroin aivan vedet silmissä ja kuset housuissa!! mutta en yhdistä tuota omaa lapsen syömistä otsikkoon,mutta sattu nyt tuleen mieleen ja väärään kohtaan ilmeisesti vastasin!!! =)))) olen meinaan monesti miettinyt et onko muilla tollasta ihanuuden tuntoa omaan vauveliin...

sekavaa tekstiä..

Vierailija:

Lainaus:

Tiiän et kuullostaa hassulta mut mulla ainakin näin!!=)) Isommat lapset monesti sanoo et äiti mitä mää tekisin ku tuo vauva on niii-iiiin ihana!!

" Syötävän ihanuuteen" mainio keino on iiihanan pienen vauvan masun pussailu ja päristely ja pään nuuhkinta ja iho-vasten-ihoa halailut yms. mutta jos

Lainaus:

oikeasti

tekee mieli tosta vaan nipistellä ja lyödä niin kyllä minäkin kehottaisin apua hommaamaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat