Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sanokaa mitä sanotte, mutta en vaan luota niihin harakoihin, jotka kuitenkin parveilevat mieheni ympärillä koko illan. Helppo siinä on sortua pettämään, varsinkin jos on juonut paljon alkoholia. Lisäksi meillä on ollut viime aikoina suhteessa vaikeaa, mikä osaltaan vaikutti päätökseeni. Mieheni loukkasi minua jokin aika sitten niin pahasti, etten tiedä voinko sitä unohtaa tai anteeksi antaa (loukkaus liittyi ulkonäkööni). Kärsikööt nyt sitten tällaisen rangaistuksen!

Sivut

Kommentit (76)

TARKKAAN PELKÄSTÄÄN miehestä itsestään. Ei siitä, onko ympärillä humalaisia, puolialastomia, alastomia, nuoria, vanhoja, hemaisevia tai mitä vaan naisia tai muita " houkuttimia" .

En tajua, miksi niin monet ottaa jotenkin automaattisena " tosi" asiana sen, että miehellä itsellään ei ole vastuuta seksuaalikäyttäytymisestään vaan vaimon pitäisi säädellä sitä kielloin tms, känniin tulemista välttelemällä, erilaiset virikkeet piilottamalla jne. jne. Ja että pettäminen vai tapahtuu, jos olosuhteet on vääränlaiset.

Se ei todellakaan vain tapahdu, vaan AINA on taustalla ihan tietoinen valinta, lähteäkö vieraan matkaan vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

VOI HERRANJESTAS miten vakaalla pohjalla parisuhde!!!! Luottamus näköjään nolla!

Mikset jumaliste mene mukaan sinne vahtimaan?Kyttäisit pahasti kaikkia naisia jotka haluaa vaan SÄÄLISTÄ jutella sun reppanan miehes kanssa,ja aiheuttaisit kohtauksen?!siinä saisivat sitten naureskella ettei muija päästäny yksin vaan tuli vahtimaan ja aiheutti vielä äksöniä...!HEH!

Minulla oli aikanaa poikaystävä, joka kysyi minulta LUVAN kaikelle tekemiselleen ja menemisilleen. Minusta se oli todella säälittävää enkä voinut kunnioittaa häntä miehenä.

niin aivan varmasti kieltäisin.mitäs rupee haukkumaan.minun miestä ei paljon kiinnosta juopotella,mutta sen kerran kun se kysyy voiko lähtä kavereitten kanssa vaikka baariin niin en sitä kiellä mutta jos olisi sama tilanne kuin sulla niin kieltäisin niin kuin sinäkin.

Ei haittaa, vaikka mies haukkuu ulkonäon, senkuin hymyillään takaisin ja kehoitetaan menemään pikkujouluun. Eikä haittaa, vaikka mies pettää, senkun taas hymyillään ja todetaan, että hyvä kun löysi paremman. Eikä haittaa, vaikka mies haluaa lähteä liitosta, hymyillään vaan ja sanotaan, että mene vain, en minä sinun perääsi itke.

Todella uskottavia juttuja. Ja näin rehellisillä ihmisillä on sitten jokin oikeus haukkua ap:tä. Ei kykene ymmärtämään tää.

Voi miesparkaa. Sä olet varmaan se sama tyyppi joka kertoi täällä joskus muinoin että on rajoittanut miehensä vessassa käynnin 15minuuttiin päivässä?

Mua säälittää tollanen ämmien miestensä paimentaminen! Mies olisi rennompi ja arvostaisi sua enemmän kun antaisit sille vapauksia. Ja tulisit huomaamaan saman kuin minä; Mitä enemmän antaa sen miehen käydä poikien kanssa pelaamassa snookeria, kaljalla tai lätkämatsissa, sitä vähemmän se haluaa sinne lähteä!!!!

Vierailija:

</p> <p> <br /> Vierailija:</p> <p>[quote kirjoitti:

Olkaa mitä mieltä tahansa, mutta tänä vuonna ei minun mieheni pikkujouluihin pääse.

ap

Noo, älä sit ihmettele ja täällä ruikuta kuinka miehes pettää jossain muualla ja löytää toisen. Kukaan ei tuollaista pirttihirmua lopun elämäänsä katsele, se on taivahan tosi!!

Vierailija:

Lainaus:

Kasvakaa jo mammat aikuisiksi ja lopettakaa miestenne holhoaminen & lupien myöntäminen,mielestäni aikuisen ihmisen ei tarvi lupia kysellä,riittää että ilmoittaa menonsa.

Kun toinen menee jonnekin, niin toinen hoitaa lapsia yksin kotona. Jos lapset ovat kovin pieniä ja itkuisia tai muuten hankalia, niin KYLLÄ pitää kysyä lupa, on se sen verran paskamainen nakitus. Eri juttu tietysti, jos lapsia ei ole, tai jos he ovat niin isoja, että toinen ei ole kotiin sidottu siksi, että toisella on meno. Lapset ovat pieniä vain vähän aikaa, kovin monia pikkujouluja ei tästä syystä tavallisen perheen isä (eikä äiti) missaa.

Että jos ollaan yhden kerran yhdestä menosta eri mieltä, niin suhde on silloin tuhoon tuomittu. Juu, eikun eroon vaan ja lapset vuoroviikoin toiselle ja toiselle. Herätkääpäs sieltä! Jos ette tunne muunlaisia toimivia parisuhteita kuin omanne, niin hankkikaa uusia ystäviä, jotka eivät ole ihan itsenne kopioita. Kyllä vain toimivia suhteitakin voi olla monenlaisia, eikä yksi pieni insidentti mitätöi kaikkea muuta toimivaa, mitä on jo olemassa.

Sehän on itsestään selvyys eikä loukkaus. Johan tuolle sun ukollekin on tullut muutama ryppy silmään tai vatsa tai joku muu osa kropasta rupsahtanut. Olisit todennut siihen että: mitä sitten? Eihän tollasesta kannata nyt hernettä nenään vetää. Yhdessä olette lapsia hankkineet ja yhdessä kestätte seuraukset (niin kuin kaksi aikuista ihmistä ainakin). Hanki itsellesi uusi harrastus, käy kampaajalla/kosmetologilla, laita itsesi juhlakuntoon ja käy jossain.

Miksi ihmeessä sen juuri sinne pikkujouluihin tarvitsisi mennä. On sillä varmaan tuhat muutakin menoa, mutta kuinka se pikkujoulu olisi niistä juuri se, jota ei mistään hinnasta voi jättää väliin.

Hyvä kun haluat hoitaa parisuhdettasi. Yksin pikkujouluihin meneminen ei ole mitään hoitamista, vaikka täällä muuta väitetään. Kyllä parisuhteessa saa olla alamäkiä, eikä se tarkoita silti, että siitä automaattisesti pitäisi seurata ero. Tai ei varsinkaan tarkoita, että ero olisi ainoa oikea ratkaisu.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat