Seuraa 

Onko täällä muita jotka haaveilevat toisesta..?

Meillä on nyt esikoinen vähän vajaa 3kk, ja haaveilen toisesta.

Kamala vauvakuume koko ajan...olis niin kiva saada pieni ikäero lapsille...vielä ku sais miehen innostuman yhtälailla...

Sivut

Kommentit (26)

Mulla on menkat tullu nyt kerran, meillä ku imetys ei sujunu ni neiti on pulloruokinnassa ollu oikeestaan ihan alusta asti.

Mies olis muuten innostunut mut miettii kuulemma vaan sitä miten mä sit jaksan...mut ite uskon jaksavani, aina on ollu mielessä että mahdollisimman pieni ikäero.Ite tuun isosta perheestä ja meillä kaikilla pieni ikäero, mies taas ainut lapsi...

Täytyy vaan vähän taivutella...=)

Kovasti kuumeilen toisesta pikkuisesta, esikoinen kohta 10kk.. Mies tahtoo myös, mutta haluaa vielä odottaa, kunnes pääsemme muuttamaan isompaan asuntoon :/ Saisin hänen päänsä käännettyä, mutta en halua jankuttaa asiasta.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moi!

Meidän poitsu on täyttänyt kans juuri kolme kuukautta ja jo haaveilemme myös pikkusiskosta tai -veljestä. Mies on yhtä innoissaan kuin minäkin, mutta ovulaatiota ja menkkoja ei ole vielä kuulunut..Olen imettänyt tähän asti kokonaan, mutta nyt viikon ajan jo kiinteitä maisteltu ja vähän korvikettakin annettu. Poika on kyllä nukkunut 12 tuntisia yöunia, joten öisin ei ole tarvinnut imettää enää kahden kuukauden jälkeen. Saas nähdä milloin elimistö taas on palautunut vai vaikuttaako imetys miten kauan..

Tyttö on nyt 1v 4kk...imetän edelleen,joten se taitaa aika hyvin

estää uuden raskauden :( En kuitenkaan viitsisi lopettaa imetystä

vain uuden raskauden toivossa. Yli vuoteen ei olla käytetty mitään

ehkäisyä,eikä silti uutta vauvaa kuulu.

Pitäisikö teidän mielestä alkaa jo huolestumaan, vai johtuukohan siitä, että imetys estää ovulaation???

Meidän tyttö on 1 v 1 kk ja toinen vauva olisi tervetullut. Imetän edelleen x kertaa vuorokaudessa, eikä kuukautisia ole kuulunut, jotenka raskautumisen mahdollisuus tällä hetkellä on aika minimaalinen. Mutta onpahan kuitenkin. :)

Onnea matkaan kaikille kuumeilijoille! :)

T: Monttu

Mies on halunnu toista jo melkein heti tytön syntymän jälkeen. Tyttö on nyt 5 ja puol kuukautta. Menkat alko jo 8 viikkoo synnytyksen jälkeen. Keskeytettyä ollaan käytetty, kun en oo ollu ihan varma olisinko vielä valmis. Tyttö on ollu hirmu kiltti ja helppohoitonen. Kuinka te ootte aatellu pärjätä, kun on kaks vaippaikästä? Eikö se yhtään pelota? Mua on ainakin niin kauheesti peloteltu ettei mitään järkee.

Onnee kaikille yrittäjille! :)

Vauvamme on puolivuotias. Oli muuten koliikkivauva. Nykyistä vaaviamme odotimme reilun vuoden, joten kovin nopeaan kakkosen tuloon en ole edes varautunut. Voihan sitä silti kuumeilla. :)

Minulla kuukautiset alkoivat kuukausi synnytyksen jälkeen. Nyt kuukautiset tulevat säännöllisen epäsäännöllisellä kierrolla joka kuukausi.

Eka täytti vuoden, eikä toista ole kuulunut. :(

Tosin menkatkin alkoi vasta loppukesästä ja elämä on sen verran kiireistä, ettei näköjään tarpeeksi kerkeä touhuamaan... Ja oli tässä miehen anoppikin aika hyvänä ehkäisynä (nukkui samassa huoneessa viikot kun oli esikoista hoitamassa). Kuukauden verran on mummeli majaillut yläkerrassa, niin jos se sitten tästä... ?

kuumeillaan jo toisesta - on kuumeiltu jo kauan. Esikoinen 7.5 kk ja jo ennen hänen syntymäänsä on päätetty yrittää toista heti perään. No, menkat alkoivat vasta eilen joten nyt vasta kai sitä voi sitten tosissaan alkaa toivomaan raskautumista. Pelottaa vaan kun esikoinenkaan ei ihan tuosta vaan tärpännyt, että miten kauan tähän kakkoseen menee.

Täällä myös esikoinen vajaa 10kk ja kuukausi sitten päätettiin et toinen saa tulla jos tulee. No, tänään tein testin ja se näytti positiivista!! Eli ekasta tärppäs. imetän edelleen, mutta kuukautiset alko 8kk synnyntyksestä ja tulivat siis kaks kertaa ja jäävät taas pois.. :)

Tsemppiä kaikille yritykseen, olis kiva saada seuraa toisista joilla pieni ikäero tulossa!

kuumeillaan kakkosta. eka on viikon vajaata 6 kk ja yritystä ollut koko ajan. imetys on pitänyt menkat pois ja ehkäissyt harmittavan hyvin... vielä ei mene muuta kuin maitoa, ressukka meinaa tukehtua kun on yritetty porkkanaa. toiveet siskosta/vljestä kuiteski korkealla...

Meillä tärppäs esikoisen kanssa todella nopeasti, yhet menkat kerkes tulla pillereiden lopettamisen jälkeen.

Oon saanu jo parissa päivässä vähän pehmitettyä tuota miestä toisen lapsen suhteen....=)

Meilläkin kun tää eka on ollut todella helppo, tosin on vasta 3kk, että vielä kerkee alottamaan mut ensimmäiset kuukaudet on ainakin aivan loistavasti..=)

Onko sulla menkat kuitenkin alkaneet ja ovatko säännölliset? Jos on, niin ovulaatiohan sulla kaiken järjen mukaan tapahtuu normaalisti, eli imetyksellä ei pitäisi asiaan vaikutusta.

Voihan se raskautuminen kestää, meillä esim. meni esikoisen kanssa vuoden verran ennen kuin tärppäsi. Ja jotkut, jotka ovat saaneet ekansa nopeastikin, voivat tehdä toista pitkäänkin ja päinvastoin. Minä tietysti toivon että meillä toinen tärppäisi nopeasti :)

esikoinen on jo kohta 3-vuotias. Ehkäisystä luovuttiin jokin aikaa sitten eli tulee jos on tullakseen. Ainakaan tässä vaiheessa emme yrittämällä yritä (niinkuin esikoisen kohdalla).

Olenko muuten ainoa, jolla on jo noin iso esikoinen??

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat