Seuraa 

Käytän Ainun käsikäyttöistä rintapumppua jo toisella lapsellani (2kk), mutta olen kyllästynyt aamuyön tunteita harjoittamaan käsilihaksiani. Mikä on mielestänne parempi pumppu, joka olisi hiljainen ja helppo? Onko kokemuksia Avent Isis-pumpusta? Käsittääkseni iso sähkökäyttöinen pitää kovaa meteliä? Apua kaivataan...

Kommentit (4)

...jo kohta parin kuukauden ajan 5 krt/pv. Pitäähän se vähän meteliä, mutta ei naapurit ole vielä valittaneet, vaikka öisinkin pumppailen. Saan sillä irtoamaan maitoa n. 8 dl/vrk. Yleensä 30 min kerrallaan riittää (paitsi aamuisin menee aikaa n. 40 min kun maitoakin tulee enemmän, koska on ollut pidempi pumppausväli).

Hei!

Mulla on koko ajan ollut käytössä Avent Isisin käsikäyttöinen pumppu. Kevyt ja helppo käyttää. Heruminenkin käynnistyy sillä helposti. Muita pumppuja en ole kokeillutkaan ja tähän olen ollut tyytyväinen. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla myös Aventin Isis käsipumppu. Ei tosin silläkään herunut kuin muutama kymmenen milliä, mutta saipa sitten soseisiin laittaa sitä omaa maitoa sekaan. ;)

mielestäni ei nyt ihan hirveää ääntä pidä, mutta jonkun verran kylläkin. Olen yöllä pumppillut, eikä mieheni ainkaan ole ääneen herännyt, eikä vauvakaan. Aloitin pumppaamisen käsikäyttöisellä, mutta koska heruminen mulla alkaa vasta noin 15 minuutin pumppaamisen jälkeen, oli pakko vaihtaa sähkökäyttöiseen. Olen ollut tyytyväinen laitteeseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat