Vierailija

eilen vietimme lapsen synttäreitä ja kummin piti tulla käymään.

No, kuinkas muutenkaan, soitti ja sanoi ettei pääse eikä ole kaupassakaan ehtinyt käydä...niinpäjoo

Lapsen kummi on/oli mieheni hyvä ystävä.

Mies soitti viime viikolla sa pyysi synttäreille. Ei kummi edes olis muuten muistanu...

Viiem vuonna kummi tuli lapsen synttäreille kädet taskussa ja sanoi ettei ollut rahaa ostaa mitään, mutta kun itse menin sitten tekemään lottoa, ni jopas tyyppi antoi vitosen ja pyysi tekemään sillekin muutaman rivin...

Mielestäni todella törkeetä käytöstä, olis sit edes kortin voinut ostaa tai jotain...

Paha mieli lapsen puolesta :(

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Aina on jotain tärkeämpää, jos ei muuta niin ainakin naapurin kukkien kastelu(tämän vuoden selitys)! Asumme samassa kaupungissa, eli kukat varmaan ehtis kastella vaikka meillä kävisikin!

Eli tiedän tunteesi... Kiva kun lapsi kysyy, että eikö mummi tykkää hänestä kun ei tule synttäreille...

Siinä olis anopilla selittelemistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

enkä nyt tarkoita että kummien pitäisi ostaa lapselle lahjoja yms..mutta se otti päähän ku sanoi ettei ollut rahaa, ja kuitenkin sit antoi mulle rahaa et tekisin sille lotosta muutaman rivin..

Ja kyllä tyyppi on töissä, ei mikään pummi

-ap-

Aina on jotain tärkeämpää, jos ei muuta niin ainakin naapurin kukkien kastelu(tämän vuoden selitys)! Asumme samassa kaupungissa, eli kukat varmaan ehtis kastella vaikka meillä kävisikin!

Eli tiedän tunteesi... Kiva kun lapsi kysyy, että eikö mummi tykkää hänestä kun ei tule synttäreille...

Vierailija:

Lainaus:

mutta ihmettelen että miksi ylipäätään otti kummi-tehtävän vastaan

-ap-

Muistaakseni täälläkin on ollut niitä kitkeriä aloituksia kun joku on kieltäytynyt kummiudesta, voi älämölö. Minusta kummit nyt ei ole kovin tärkeitä ihmisiä muutenkaan.

Vierailija:

Lainaus:

Siinä olis anopilla selittelemistä...

Oli miehen bestmankin ja oltiin tiiviisti tekemisissä. Hän suostui nikottelematta lapsellemme kummiksi ja kävi katsomassa vauvaa jne. Ristiäisten jälkeen ei ole näkynyt, ollaan soiteltu ja laitettu korttia ja kuvaa jne. mutta ei emmekä ymmärrä miksi. Ei ilmoita osoitetta muuttaessaan eikä uutta puhelinnumeroa jne.

Minun ei ole henk.koht tarvinnut asialle mitään tehdä. Poika itse sanoi viime synttäreiden jälkeen, että hän ei halua enää mummia edes kutsua, eikä myöskään mennä käymään mummilla! Eikä ole sen jälkeen siellä käynyt. Mies parka joutuu aina menemään yksin anoppilaan... =) Meinaan myös kunnioittaa lapsen toivetta jos hän edelleen on seuraavien synttäreiden kohdalla kannassaan, että mummia ei kutsuta.

oletteko koskaan ajatellut että aina vaahdotaan kun kummi ei pidä yhteyttä..entäs vanhemmat?? sillon soitellaan kylään kun on synttäreitä mutta muten ei pidetä mitään yhteyttä!! minulla ainakin on tapana että omat lapset muistaa myös kummeja..esim pikkupaketilla jouluna...!!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat