Vierailija

lorahti pissaa housuun!!!! Onko siis mun lantionpohjalihakset näin huonot???

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tehokasta treeniä se on joka tapauksessa. Luulin myös olevani ihan suht. timmissä kunnossa... Naapuri ei edes uskalla kokeilla.

Kaksi lasta ja ikää 29.

jälkeen pystyin hyppimään vaikka viisi tuntia putkeen ilman lirahduksia. Ja ikää oli yli 25-v. Nyt toisen lapsen jälkeen on alkanut vasta lirahtaa, kyllä järkytti :-(

Mä en pysty ollenkan, kun maa jalkojen alla alkaa keinua jo muutaman hypyn jälkeen. Pissa ei ehdi noitten hyppyjen aikana lirahdella. Mutta naruhyppelyä harrastan usein ja olenkin tosi taitava siinä ja pissat pysyy rakossa.

Minulla ei lorahtele pissaa vaan valkovuotoa. Olenko joku anatominen kummajainen vai oletteko te kaikki muut väärässä? ...älkää vastatkokaan tuohon :D

Lainaus:

ja pissaa lorahtelee tramboliinissa, lenkillä, nauraessa jne. Pimpsa pierahtelee, samoin perä, ihan on vetelät paikat mutta kivaa on silti :-)

...ja joka pompulla pääsi pieru. Koetapa siinä alkaa sitten pysäyttää vauhtia, kun samalla naurattaa ihan helvetistä ja huomaat, että naapurissakin hekotetaan (ovat onneksi kavereita).

mutta kyllä mullakin siinä vaiheessa kun kakkonen oli 2kk ja hypin trampoliinissa, alkoi jonkin aikaa hypittyäni lorahdella... muuten ei kyll äkoskaan tipu, ei lirise, ja puristus tuntuu emättimessä yhdessäin sormessa... Mutta ei tässä nyt taaskaan voi muuta kuin treenailla ja treenailla ja treenailla...

Ikää 47 ja lapsia kolme ja en ole pahemmin liikuntaa harrastanut koskaan ja tuossa yhtenä päivänä hypin narua 50 krt ja ei ollut puhettakaan että olisi tullut pissat tai kakat tai pierut, kyll pysy kaikki sisällä.

Ja en taatusti ole koskaan treenannut mitään lantionpohjalihaksiani!

Mulla on ikää 48 vuotta ja lapsia on viisi, nuorin 5-vuotias. Naruhyppelyllä ei pissat eikä mitkään muutkaan ole lirahdelleet koskaan. Mun ainut lantiopohjanlihastreeni on hulavanteen pyöritys, ellei tuo hyppelykin sitten treenaa.- 18

Eli äidin opit täytyy muistaa, käy ensin pissalla ennen kuin menet ulos pomppimaan. Yksikään yli 25v ei ollut selvinnyt kuivin housuin trampoliinilta.

Monta lasta ja ikää yli kolkyt ja kestää hyppiä vaikka kuinka. olen harjotellut ilman kuulia koko aikuisiän lantionpohjalihaksia. Ilmeisesti on kannattanut.

ja pissaa lorahtelee tramboliinissa, lenkillä, nauraessa jne. Pimpsa pierahtelee, samoin perä, ihan on vetelät paikat mutta kivaa on silti :-)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat