Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minkälaisia appiukkoja teillä on? Olen ollut jo vuosia yhdessä mieheni kanssa ja tulen toimeen appivanhempieni kanssa ihan hyvin. Joskus vaan potuttaa kun muistelen appeni käytöstä silloin kun olin hyvin nuori(19 v.) ja vasta tutustuin mieheeni ja hänen perheeseensä...appeni on aina ollut hyvin urheilullinen ja pitää tarkkaan huolen että on aina hyvässä kunnossa ja hoikka. No, hän sitten alkoi kerran arvostelemaan minua ollessani heillä kylässä silloin vuosia sitten, sanoi että pitäisi harrastaa liikuntaa koska minulla on selluliittiä jaloissa ja vähän siellä täällä. Ja minä olin aika hoikassa kunnossa silloin, ehkä vähän liikaa oli reisissä. Olin tosi loukkaantunut ja vihainen sen jälkeen, laihdutin itseni alle 50-kiloiseksi että kelpaisin...

Nykyään ei appi ole enää koskaan kommentoinut ulkonäköäni mutta silti tuo vuosientakainen loukkaus kaihertaa mieltä..että aikuinen äijä kehtaa arvostella poikansa nuorta tyttöystävää tuolla tavoin, aargh!!

Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (6)

Mutta silloin olin nuori ja epävarma ja aloin tuon kommentin jälkeen tosissani miettimään olenko jotenkin kauhean lihava ja ällöttävä ja laihdutin itseni ihan tikuksi. Aika sikamainen temppuhan se siltä ukolta oli, pitäisiköhän sille siitä sanoa joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En 100 varmasti häntä varten olis laihduttanut!!! Saati sen sian eteen sen jälkeen olisi kroppaani mennyt näyttään!!! Haetko oikeasti appiukoltasikin hyväksyntää???? Se on sika kun sua edes noin tarkkaan kattoo!!!!!!!!!

YYYYYYYYYYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKKKKK!!!!

Appesi kommentti oli typerä, mutta typerä olit sinäkin, jos sen takia aloit laihduttamaan... Tai et ehkä typerä, mutta itsetunto nollissa. Tuollaisen kommentin takia tietysti pohjalukemissa. Mutta et saa siitä mitään, että alat tuota nyt ruotimaan, appi ei varmaan edes muista koko kommenttia. Anna olla ja keskity johonkin muuhun.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat