Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli sellaisia, joissa tanssipartnerien vartalot ovat vastakkain ja kädet kiedottuna lanteille ja olkapäille.

Sivut

Kommentit (70)

Miten uskallatte päästää miehiänne töihin, kun siellä niitä strigipeppuja voi tulla vastaan ja mies voi jopa jutella heille. :) Hauskaa ajanvietettä tää palsta:)

koska itsekin tanssin ja tanssin hitaita työpaikan pippaloissa niin en kieltääkään voi.

Kyllä se on aika kiehelmöivää tanssia jonkun " vieraan" mukavan miehen kanssa aina joskus. Siitä jos etenisi pidemmälle niin menisi pettämisen puolelle eli suukottelu jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun mies saa tanssia ihan kenen kanssa haluaa ja miten haluaa.

Joka tapauksessa tulee kotiin mun luo, syystä että pidän itseni haluttavan näköisenä, toisin kuin nämä tiukkapipoiset sellupyllykotirouvat.

Vierailija:

Lainaus:

Miltä teistä tuntuisi ajatus, että vieraan naisen pää on painautunut hämärässä miehenne rintaa vasten samalla kun miehenne pitää kättään tämän naisen lämpimällä takapuolella? (joka on mahdollisesti vielä hyvin sileä stringien ja ohuen iltapuvun vuoksi )

mutta jos mies tulee kotiin tällaisen tanssin jälkeen, tai jatkaa juhlimistaan normaalisti, niin mikä minä olen kieltämään aikuista ihmistä?

Aika naurettavaa antaa pikkujouluihin lähtiessä ohjeita tyyliin, että " et sitten tanssi kuin valssiotteessa ja mielellään vain rumien vanhojen tätien kanssa" .

Minua kiinnostaisi tietää miten kauan olette olleet parisuhteessanne?

Itse olen ollut mieheni kanssa yhdessä melkein 15 vuotta ja kyllä meillä saa tanssia toisten kanssa, asiasta ei tarvitse edes liiemmin keskustella. Lieneekö yhdessä vietetyillä vuosilla osuutta asiaan.

välttämättä halua kuulla siitä. Minulta kysyi viimeksi, että olenko tanssinut jonkun kanssa, en ollut. Jos olisin ollut, ei siitä riitaa olisi tullut, mutta mielipahaa ehkä kuitenkin. Itse olen niin kyyninen ja " vanhassa suhteessa" etten koe pettämiseksi kuin yhdynnän ja sukupuolielinten kiihottamisen.

Jos joidenkin mielestä on ihan ok, että tanssitaan yms. muiden kanssa, niin tiukkapipotko sitten katsovat aiheelliseksi laatia säännöt kaikkien puolesta ja päättää ettei missään suhteessa toimita näin? Meitä on moneen junaan, joten eiköhän sovita että se on ihan ok niinkin.

Vierailija:

Lainaus:

Miltä teistä tuntuisi ajatus, että vieraan naisen pää on painautunut hämärässä miehenne rintaa vasten samalla kun miehenne pitää kättään tämän naisen lämpimällä takapuolella? (joka on mahdollisesti vielä hyvin sileä stringien ja ohuen iltapuvun vuoksi )

hyvin itiimiä kiehnäämistä, nojailua ja lääppimistä. Suuttuisin jos näkisin mieheni tällaista tekevän; myös hän raivostuisi jos tietäisi mun tehneen. Reilu tanssiminen, normaalit paritanssit hyvien käytöstapojen mukaisesti on tietenkin ok ja mielestäni ihan eri asia.

Vierailija:

Lainaus:

koska ei suostu tanssimaan minun kanssani minkäänlaista tanssia,,

joten mitä voisi kuvitella jos sitten haluisikin tanssia toisen naisen kaa..peräti vielä hidasta

Mielestäni olisi aika kohtuutonta sanoa ettei saa tanssia muiden kanssa, tanssinhan itsekin. Ja jos nyt ruvetaan pilkkuja halkomaan, esim. valssia tanssiessa vartalokontakti on lähes sama, ainakin jos oikeasti osaa tanssia.

Meillä on yhteiseloa kestänyt jo 14 vuotta (olimme 20v/21v kun aloimme seurustella), joten kyllä tässä itse kukin välillä kaipaa kontaktia muidenkin aikusten kanssa kuin oman miehen, muutoin loppuu happi! Onneksi en itse ainakaan kuulu niihin kyttääjiin, joiden avioelämä on niin rajoittunutta ettei muiden aikuisten kanssa voi olla missään kanssakäymisessä. En nyt tarkoita että pelehtimään pitää ruveta vieraiden kanssa, mutta tollanen kieltäminen on kyllä aivan vastakkainen ääripää. Kyllä minä luotan mieheeni sen verran etten pillastu vaikka tanssisikin muiden kanssa ja en tiedä olisiko tuo nyt niin maailman loppu vaikka pari suukkoakin vaihtaisi. Tälläsen taipaleen jälkeen ei tartte takertua ihan pikkujuttuihin.

Alaselkä on ok, mutta takapuolen, siis ihan pakaroiden kouriminen julkisella paikalla on järkkyä. Oli mies oma tai vieras.

Vierailija:

Lainaus:

mutta itse en antaisi kättä takapuolelle laittaa (en edes oman mieheni julkisessa tilaisuudessa).

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat