Seuraa 

Ajattelinpa pitkästä aikaa availla pinon kultaisille. Tänään on jotenkin tympeää olla töissä, motivaatio heikko vaikka töitä kyllä riittäisi...

Me muutamahan ollaan kirjoiteltu tuossa 60-luvun esikoiden pinossa mutta mitäs muille 60-lukulaisille kuuluu? Hankalin, minea, ketä kaikkia olikaan? Vai joko on kaikki siirtyneet odottajiin

Omaa napaa sen verran että elellään pp4 eli ensimmäinen ivf takana viime viikolla. Olenkin tuolla lapsettomien puolella pyöriskellyt viime aikona. Kaksi alkiota siirrettiin, yhtään ei saatu pakkaseen. Ensi viikon lopulla vasta verikoe, pitkä piina edessä.

Oikein hyvää joulun odotusta kaikille!

Kommentit (11)

odotus-puolella on myös 60-lukulaisten pino, en ole sinne vielä kauheasti kirjoitellut itse, mutta tervetuloa sinne kuitenkin!

Minäkin olin muuten just sopinut gynen kanssa tutkimusten aloittamisesta (ekan kanssa raskautuminen kesti nimittäin yli 2 ja 1/2 v,) kun tärppi sitten tuli!

Ihan piti tännekkin palstautua, vaikka esikoissa olenkin käynnyt jo kirjoittamassa, mutta kivahan se olisi ylläpitää myös tätä palstaa. Sonjaemmalle lähtee myös tämänkin palstan kautta onnentoivotuksia ja peukutuksia !!! ' Oliko se äitimiia' tai jotakin sellaista onnittelut myös sinulle, ja hyvää vointia raskauteen sekä äidille, että masu-asukille.

Itsellänikin on hyviä uutisia vaihteeksi, eli raskaana ollaan ja sanoisiko, että tämä alkanut raskaus tuli yllätyksenä. Olin ovuloinnut norm. aikaisemmin ja ihmettelin, kun ei ovista löydy ... Mutta taisinkin jo silloin olla raskaana :) Ja olin Gynenkin vastaanotolla Kp17 aikoihin, mutta .. Eipäs pikku-asukkia vielä silloin nähnyt tai edes verikokeista saannut asiasta vihiä. Oltiin siis otettu ensimmäinen askel kohti lapsettomuushoitoja/tutkimuksia. Vauvaa yritetty alk. elokuu 2004- lokakuu 2005, mutta maaliskuu-huhtikuu 2005 taukoa. Tähän 13 kk on mahtunut 1 km ja 1 kemiallinen viime syksynä, ja nyt tämä kolmas josta pidetään kynsin ja hampain kiinni. Ajallisesti sellainen keskiverto, mutta, kun ikä on pian 36v niin onhan reilu vuosi pitkä aika odottaa.

Vauva saannut alkunsa luomusti. Ei keritty aloittaman minkäänlaista lääkitystä saati edes kunnon tutkimuksia. Testasin viime viikolla acon10 ja sain +, mutta koska on ollut tuota ikävää vuotoa viimeviikosta alkaen halusin varmistaa tänään ja valitsin predictorin ja kyllähän ruutuun vaaleanpunainen pallo tuli :) Tällä viikolla varataan neuvolaan ensimmäinen käynti-aika ja siitä se sitten lähtee, jos vain asukki pysyy mukana.

Oireita ei juurikaan ole. Alavatsaa jomottaa ilkeästi, ja olen joutunut ottamaan panadolia, mutta muutoin vointi ok. Pienoista rintojen arkuutta ja illalla saataa tulla sellainen hetkellinen yäk olo, mutta sekin menee samantien ohi. Saas nähdä alkaako kunnon huonovointisuus muutaman viikon kuluttua. Niin ja kylmä on, pissattaa ja väsyttää zzzzz .. Ja vatsassa erikoinen täysinäisyyden tunne.

terv.kaikille 60-lukulaisille. Kasperiina käytkö lukemassa palstaa ? Mitä sinulle kuuluu ?

t.emmi rv-(hurjat) 4+4 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja onnea kaikille suunnannäyttäjille eli raskautuneille!

täällä pienoista piinaa yritellään kehitellä eli kp 22/24-26 ja joskus vähän ylikin. joten katsotaan viiikonloppuna jos ei sitä ennen ala.

nyt kuitenkin takaisin töiden pariin, keskiviikko puolipäivä ohitettu eli loppuviikkoa elellään!

muutaman kerran, mutta siirryin sitten odottajiin, kun toisesta " tosiyrityskierrosta" ( siis ovulaatiotestit käytössä) tärppäsi. Oli mielessä ilmoittaa muille 60-lukulaisille, mutta en ikinä nähnyt pinoa, eikä tullut itsekään aloitettua.

Kovasti plussasäteitä sinulle sonjaemma!

t äitimiia vm 68 ja nyt rv 10+2

Eli meillä kuumeillaan neljättä, ikää on molemmilla 37 ja aina välillä mietityttää koko homman järki... Ihan oikeastiko vielä yksi?

Ja sitten kuitenkin aina kun kierto alkaa alusta niin olen ihan varma, että vielä yksi...

Katsotaan nyt tuleeko vai ei. Kovin kauaa ei yritetä, koska ikä tulee vastaan.

Kirjoittelin tähän pinoon pariin otteeseen joskus syksyllä, mutta ollaanko me 60-lukulaiset jo historiaa tällä kuumeilijoiden puolella ??

Eli meillä on kolmas haaveena ja kolmas yrityskierto menossa. Välillä kauhistuttaa koko ajatus uudesta vauvasta, mutta nyt se kolmas on tehtävä jos meinaa. Ikää mulla nyt 36v. Nyt viime aikoina on alkanut pelottamaan nämä riskit saada sairas lapsi. Nyt ovis-aika lähestyy ja alkaa rimakauhu taas kerran nousta... Onko täällä muita " vanhoja jahkailijoita" ?

Onnea kaikille 60 -lukulaisille jo plussanneille ja plussaonnea kaikille jotka vielä sitä plussaa odottaa!!

Minealle toivottelen helliä hetkiä miehen kanssa kun mahdollista ;-) , vaikka vauvailupuuhat ei ihan tärppihetkiin sattuisikaan. Puoli vuotta menee kyllä nopeasti, vaikka ehkä nyt tuntuukin pitkältä.

Äipälle paljon peukkuja että inssi tuottaisi tulosta, meillähän onkin melko yhtäaikainen piina meneillään, mulla on pp 6 ja aika matelee hitaaaaaasti...Ja lugeoireita vain, ei muuta.

Olen tuonne odottajien puolelle joskus vilkuillut ja siellä onkin osa saanut jo vauvan ja osalla viime hetket meneillään.

Piiiitkästä aikaa tulin tänne katsastamaan kuulumisia. En ole raskaana eikä se ole vähään aikaan kovinkaan mahdollista edes. Tosiaan siinä mielessä, että vauvahaaveita oli siirrettävä, kun mies otti puolen vuoden komennuksen vastaan. Sen verran realisti on oltava, ettei tapaamiset (ne harvat) kuitenkaan satu just oikeeseen aikaan vauvanyritysmielessä. Niinpä sitten oli itsensä reväistävä pois näiltä palstoilta, että kestäisi jotenkin tämän ajan. Aika nopeasti tuntuu kuluvan töissä käydessä ja iltaisin lasten kanssa kotona.

Onnea oikein paljon kaikille plussanneille. Ja aivan erityisesti lähetän onnea matkaan Sonjaemmalle, että nyt viimein onnistuisitte!

-minea-

päätinpä minäkin tulla katsastamaan tän pinon ku niin harvoin pinoa meille löytyy

äitimiialle onnittelut plussasta

sonjaemmalle peukut ja varpaat pystyssä et nyt onnistais.

oma napa, eli menossa olis inssin jälkeen pp5 et vielä olis muutama päivä piinaa jäljellä, eka inssissä vuoto alkoi pp12 ja nyt toivotaan että ei vuotoa näy pitkiin aikoihin.

jos meidän odottavat kultaiset lukee tän pinon niin olis kiva kuulla teidän kuulumisia, ainaki hilimalla alkaa olla viimeset viikot menossa joten kuulumisia odottelen.

paljon plussia toivottelee äippä_67

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat