Vierailija

Kommentit (25)

nukkuu tosi huonosti,mies kyllä meillä nukkuu,mutta minä en.

Eipä siinä muita neuvoja kun et ota sinä päiväunia ja mies eri huoneeseen yöksi nukkumaan,jaksaa paremmin töissä eikä pala loppuun,voisko joku yön joskus hoitaa teidän taaperoa?Me ei olla vielä annettu yöksi mihkään,en vaan voi.

Oletko kokeillut Mannerheimin Lastensuojeluliiton hoitajaa? On edullinen ja jos löytäisit mukavan joka voisi tulla säännöllisesti. Mikäli rahasta on tiukkaa niin kohdista osa lapsilisästä tähän tarkoitukseen. Älä osta uusia vaatteita lapsellesi, käytä kirpputoreja. Minulla on sama ongelma, olen valvonut 2 ½ vuotta. Valittettavasti en ole löytänyt sopivaa apulaista....periaatteessa tämä on hyvä neuvo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esikoisen kanssa käytin valtavasti energiaa öiden miettimiseen, montako kertaa on herätty, kuinka monta tuntia nukuttu jne. Jumitin jotain lehtijuttuja siitä kuinka tärkeää uni on ja mitä seuraa jos ei nuku.

Nyt valvon toisen lapsen kanssa mutta enää en stressaa kun tiedän että jaksan kyllä. Vaikka olo onkin jatkuvasti krapulaisen oloinen ja naama kuin Tao Taolla. Tilanne on ohimenevä! Voimia ja reipas asenne. Terveisiä miehellesi.

Elämäntilanne on nyt niin raskas muuten että ei jakseta mitään unikoulua alkaa vetää. Ratkaistiin asia niin, että toinen nukkuu eri huoneessa vauvan kanssa samassa sängyssä, toinen saa nukkua yksin. Kun vauva on vieressä, ei tartte toisenkaan nousta sängystä rauhottelemaan. Mies hoitaa 1-2 yötä viikossa, minä loput. Tämä ei tietysti ole pysyvä ratkaisu, mutta toimii nyt.

itse en ole 1 1/2v nukkunut yhtään yötä,yritän nukkua päiväunia niin jaksan paremmin,se kummasti antaa voimia,en tiedä miksi teillä yöt huudetaan,mutta samapa tuo,jotainhan teidän täytyy keksiä että jaksatte,kysy neuvolasta,sairaala/lastenkoti järjestää joskus semmosia juttuja et lapsen saa sinne yöksi voimia kerätäkseen...kantsii kysyä.

Kuinka jaksat leikkiä,ulkoilla ynm.kivaa touhuta jos olet väsynyt koko ajan.Puheli käteen ja ringg ringg.

Meillä pahimpina valvomisaikoina petasin välillä miehelle pedin olkkariin, jossa sitten nukkui kuulosuojainten kanssa. Ei olisi varmaan muuten töissä jaksanu. Välillä viikonloppuisin saatoin myös itse nukkua olkkarissa ja mies hoiti yöllä ja nukkui päivällä.

Meillä oli myös syy valvomiseen,mutta kun sitä oli jatkunut yhtäjaksoisesti noin 2,5 vuotta,minulle tuli terveysongelmia jotka pysäyttivät miettimään vakavasti tilannetta.Meillä ei ollut tukiverkostoa,jotka olisivat voineet auttaa ja itse ehkä näin jälkeenpäin mietittynä olimme niin väsyneitä ettemme tajunneetkaan apua pyytää kunnes oli jo liian myöhäistä.Voimia koko perheelle!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat