Vierailija

Mitä siitä saa? Ymmärrän yhdynnän, suuseksin, koskettelun jne. siitä sentään SAA jotain. Ok, pettämistä on, enkä hyväksyisi itselleni, enkä miehelleni, mutta että hitaiden tanssiminen.... Mitä siitä saa ja miksi niin tehdä??

Kommentit (12)

Joko oman vaimon, kavereiden, kollegoiden tai vieraiden kanssa riippuu nyt kuka/kaitä on läsnä ja missä seurueessa matkalla.

Tanssin sen takia koska pidän paljon naisten kanssa tanssimisesta. Tuntuu hyvältä olla toista ihmistä lähellä, vaikkei se sattuisikaan olemaan oma vaimo, vaan joku muu. Ja joskus juuri siitä syystä. En näe siinä mitään pahaa, eikä minulla ole koskaan aikomustakaan lähteä jonkun muun viereen nukkumaan (ainakaan tosissaan, flirtti erikseen).

t:Isämies

Jos mieheni yhtäkkiä haluaisi tanssia niin jonkun toisen kanssa, niin kyllä sitä suuresti ihmettelisin. Emmehän itsekään tanssi niin, vaan tanssiotteella. Tanssiotteella tanssittaessa taas pidän tanssimista vain tanssimisena, siinä lomassa voi jutustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Enkä ymmärrä tuota ajatusta, että hitaiden tanssiminen=hiplaamista. Paitsi teinibileissä. Itse kyllä tanssin niitä hitaita ihan tanssiotteella.

tutun tai työkaverin pyynnöstä ei kehtaa kieltäytyä, mielestäni se on epäkohteliasta. Eri asia on sitten joku känninen hirvitys, jolle keksin jonkun kohteliaan tekosyyn kieltäytyä.

Yleensä kerron heti olevani varattu, ettei elättele suotta muita toiveita. Minusta on mukava vähän nojailla vieraaseen mieheen, nuuskia miltä se tuoksuu ja miltä tuntuu koskea ;) En todellakaan pidä sitä minään pettämisenä, enkä kaipaa mitään muuta.

Että te jaksatte viuhottaa ja vouhottaa samasta asiasta.

Menkää psykiatrille. Saattaisi vähän helpottaa. Tai sitten töihin. Vaihtuisi vähän ajatukset.

Viimeksi kun minä olen hitaita " tanssinut" niin toiseen nojaten ja edestakaisin heiluen ei se minusta ole tanssimista. Enemmänkin toiseen nojailua.

Onko teillä oikeen askelkuviotkin? Mun mielestä hitaiden tanssiminen ei oo tanssimista, ennemmänkin halailua. Oman miehen kanssa hitaita nojaillaan. Mutta ei muiden. Kumpikaan meistä ei halua vieraan kanssa halailla 3minuuttia.

Tää vaan meidän tyyli, kukin tavallaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat