Vierailija

Kommentit (19)

Miellyttämisen halu ja uteliaisuus saisi sen siivoamaan meillä (tai missä tahansa) aamusta iltaan. JOS siis saisi luvan täällä siivota, mutta kun ei saa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joskus juhliin on kiva saada apua muttei muuten. Onneksi asutaan sen verran kaukana suvusta että saadaan elää täysin omassa rauhassa...

t: äiti 22v joka elää perheensä kanssa täysin omaa elämää eikä tarvitse taloudellista apua vanhemmiltaan tai siivousapua tai lastenhoito apua. Okei, pari kertaa on vuosikkaan jättänyt mummille kaupassa käynnin ajaksi kun mummi sitä niin kovasti toivoi

Joskus kun on työmatkojen aikana hoitanut lapsia, on tunkenut kaikki sänkyjen helmalakanat pyykkin.... heh heh niinkuin joku vaihtaisi helmalakanat kerran kuussa. Arvaa mikä työ saada ne suoriksi uudelleen kun oli tunkenut kaikki pyykkikoriin. Toisaalta lapset olivat olleet kaksi päivää PASKAISISSA vaatteissa koulussa.

(kyseessä vain muutaman kuukauden mittainen ratkaisu). Tähän tultiin kun lapseni sairaus esti opiskelun täydellisesti ja opintoaika oli kulumassa loppuun. En tee mitään muuta kuin opiskelen kaiken hereilläoloajan, mitä nyt välillä pidän taukoa kun selaan nettiä.

äitini varmaan kävisi jos tarve olisi. Luultavasti säästäisin kyllä kummankin voimia muuhun. esim. lasten kanssa olemiseen ja ottaisin siivoojan.

uuteen uskoon. Pinonnut kippoja ja kuppeja päällekäin ja siirrellyt eri paikkoihin. Että mun otti sieluun, voin kuvitella kuinka se oli marmattanut, että on liikaa tavaraa.

Anoppi käy siivoamassa ja huushollaamassa miehen veljenkin luona (sinkkumies) ja kun itse muutimme asumaan anopin lähelle, meillä meni alkuun vähän sukset ristiin, kun anoppi olisi ulottanut samaa palvelua meihinkin. Aina käydessään hän tahtoo siivota, ja olen jo antanut periksi sen verran, etten jaksa alkaa inttää asiasta, vaan annan hänen rauhassa silloin tällöin tiskata tms. jos niin kerran tekee mieli - eipähän silloin itse tarvitse. Joku raja on kuitenkin oltava. On käynyt niinkin, että anopilla oli meidän vara-avain, ja kävi kerran siivoamassa meillä meidän ollessa töissä. Siis meidän makuuhuoneessakin, järjestellyt papereita yms. Mies sanoi tästä kyllä äidilleen muutamia valikoituja sanoja ja olemme löytäneet yhteisymmärryksen. Minä en koeta huushollata anopin luona, eikä anopin meillä.

Varmaan repeäis, jos ehdottaisin, et kelpaisko tulla siivomaan meille kerran viikossa : D Inhoaa minua jo syvästi muutenkin, taitaisi olla viimeinen niitti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat