Vierailija

Kommentit (12)

1. laihdutuskuuri

2. painonvartijat

3. omenaviinietikka

4. nutrilet/nutrifast

5. ja kerran join sitä kahvia, dynafelt tms.

Nytkin lähti ensin 2kg kun valmistauduin laihdutuskuurille ja toiset 2kg on nyt lähtenyt 2kk:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun lopetin imetyksen viime syksyna, niin vaaka naytti 78 kg eli 12 kg liikaa. Paatin aloittaa laihdutuksen, ja koska tunnen itseni ja oman karsimattomyyteni, niin paatin aloittaa vauhdikkaasti. Kaytin LR Internationalin Figuline-ateriankorvausjauheita muistaakseni viikon ajan, ja tana aikana tipahti paino viitisen kiloa. Sen jalkeen jatkoin 1600 kcal:n dieetilla (ihan normaalia, terveellista kotiruokaa) ja laihduin puolisen kiloa viikossa, pari kiloa liikaa jai jotka pitaisi tsempata pois nyt. Olin tosi tyytyvainen FIgulineen, joka oli ihan hyvan makuista, parempaa ja " ruokaisempaa" kuin vaikka Nutrilett.

oli ainoa tapa saada raskauskilot pois.

Minulla siis oli ennen raskautta terveelliset elämäntavat, mutta raskaus- ja imetysaikana söin liikaa sillä minulla oli koko ajan kauhea nälkä. Sitten kun imetys loppui pystyin palaamaan normaaliin elämääni takaisin, mutta painollepa ei tapahtunutkaan mitään.

Nutriletilla sain painon tippumaan eikä se ole tullut takaisin :)

Olisi se paino varmaan tippunut jos olisin syönyt aivan hirveän vähän, mutta sitten olisi ollut hankala tietää saako tarpeeksi vitamiinejä ym. tärkeitä aineita. Siksi minulle sopi ateriankorvausvalmisteet.

Lainaus:

Ei noilla valmisteilla opi uutta elämäntapaa eli dama projekti on edessä pian uudestaan

5 viikkoa sitten päätin että nyt lähtee......... ja lähtee kanssa Herbalifellä

5 viikkoa -5kg

seuraavile 5 kilolle annan 10 viikkoa aikaa..... =DDDD

eli tammikuun puolella pitäis näyttää vaaka 62 kg !

Siis siitä olen samaa mieltä, ettei millään valmisteilla opi uutta elämäntapaa, mutta siitä en ole samaa mieltä, että sama projekti olisi edessä uudestaan. Tässäkin ketjussa on naisia, joiden paino on lapsensaannin tai synnytyksen jälkeen noussut, mikä on sinänsä tosi tavallista. Mutta jos muuten elämäntavat ovat ok, ja nämä valmisteet ovat ikäänkuin potku paluuseen tavallisiin, terveisiin elämäntapoihin, joilla paino pysyy normaalina, niin mielestäni ateriankorvikkeet ovat vain tosi hyvä juttu.

Mulla itselläni aivan sama juttu: sain kaksi lasta kahdessa vuodessa, ja sen jälkeen vaaka näytti kymmenisen kiloa liikaa, jotka eivät vain itsestään lähteneet. Muuten olen aina ollut normaalipainoinen. Ateriankorvausdieetillä lähti ensimmäiset 4kg, ja valtavaksi eduksi siinä koin sen, että sen parin viikon aikana mahalaukku joko kutistui tai jotain muuta tapahtui, että valtava nälkä ja jatkuva napostelun tarve hävisivät. Lisäksi nopeasti hävinneet ensimmäiset kilot olivat tosi hyväksi itsetunnolle ja motivaatiolle. Loput 6 kg lähtivätkin sitten ihan normaalilla kotiruokavaliolla ja liikunnalla. Nyt olen ollut samassa, entisessæ painossani jo kolme vuotta.

Vierailija:

Lainaus:

Ei noilla valmisteilla opi uutta el..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat