Seuraa 

Minusta hän oli oikein asiallinen ihminen. Vaikka minun lapsenlapseni ovatkin hieman vanhempia kuin Hannan lapset niin hyvin samanlaista elämää elämme. Mielestäni Hanna on oikein hyvä ihminen, kun on asettanut lapsensa työn edelle. Moni uraäiti nyt kateellisena haukkuu Hannaa.

Meilläkin on ostettu paljon vaatteita lapsille, varsinkin kun he olivat nuorempia niin ostimme ehkä vielä enemmän vaatteita.

Samaa mieltä olen myös huvipuiston laitteista. Suomen huvipuistoissa on hyvin harvoja laitteita, jotka eivät sopisi raskaana oleville. Se varoitus on vain kaiken varmuuden vuoksi siinä, ettei esim. keskenmenon saanut voisi syyttää huvipuistoa keskenmenosta (joka olisi saattanut siis tulla ilman huvilaitettakin).

Hannan vaatetuksessa ei mielestäni myöskään mitään outoa ollut. Minä ainakin kehtaan kulkea verkkareissa. Mutta eipä sillä toisella perheelläkään nyt niin ihmeellisiä vaatteita ollut. Molemmilla oli Thailand- ja Singha-T-paitoja.

Kommentit (16)

sunkaan lapsenlapsilla on 32 toppapukua talven varalle vai onko?

Ja käytkö siivoamassa pojallesi?

Syöttekö joka päivä ravintolassa lasten kanssa?

Ilmankos taidat tarvita niitä raha-avustuksia siltä arabiltasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuka siivoo kun ei ole enää ilmaista siivouspalvelua? Kuka maksaa kaikki laskut sitten. Ei ole lapsille oikein syödä eines/valmisruokaa koko ajan. Suoraan sanottuna sillä äitillä ei oo kaikki kotona. Lapset on vaan koristeita jotta voi pitää disneyn vatteita ja vauva sitä varten et voi pitää niitä kevyttopapukuja mitä on oma jokaiselle päivällä.

En edes kehtais istua sohvalla tuijottamassa telkkaa,kun anoppi siivois???Jokainen siivotkoon omat sotkunsa. Ja se sen shoppailu oli kyllä aika outoa?Kellä riittää rahat shoppailuun pari kertaa viikossa? Käyttääkö se vanhempiensa rahoja omiin shoppailuihinsa? Oliko se mies edes töissä?Kummallista touhua. Ymmärrän jos ei osaa laittaa ruokaa,ei kaikki osaa. Mut kyllä kai jokainen siivota osaa?

Me pärjätään ihan yhdellä puvulla. Poikaa mulla ei ole=) Ja ravintolassa en viiti käydä syömässä kun ne tehdään eineksistä=) Niin ihana arabi hevonen mulla onkin=)

Monta aloitusta tehty samasta aiheesta. Onhan se nyt tullut jo selväksi tuhanteen kertaan, että voi kauheeta kun se oli laiska ja osti paljon vaatteita ja kälä kälä. No, kai se on hyvä, jos joku saa vähän pönkitystä itsetunnolleen tuon ohjelman ansiosta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat