Seuraa 

Hei! Onko ketään tuhtia siis sopivasti lihavaa odottajaa? Itellä valmiina 25 kg ylimäärästä ja hirvittää, että miten tästä raskaudesta selviää. Koskaan en laiha ole ollut mut edellisellä kerralla silti 15kg laihempi ja siinäkin loppu raskaus oli jo tosi hankala, mutta kun on niin heikko luonne, ettei vaan yksinkertaisesti saa itteensä niskasta kiinni!! Nytkin on monena päivänä tullut leivottua jotain. Vko 12 ja risat vielä ei ole painoa tullut yhtään lisä, mutta tätä menoa tulee niin, että riittää!!! Voi, räkä tätä omaa heikkoutta.

Kommentit (2)

Mulla on vielä KAIKKI kilot vuoden ikäisestä esikoisesta tallella. Imetys laihduttaa, ja plääh, mulla sen sijaan paino NOUSI 3kg!!! Onneksi odotusaikana ei kiloja sentään 7kg enempää tullut...

Nyt tässä raskaudessa ei vielä ole kiloja tullut, muttei viikkojakaan ole kuin 11+3.

Sokerirasitukseen menen minäkin joulukuussa. Viimeksi oli paastoarvo rajalla 4.8 ja joudun mittailemaan kotona arvoja useampana päivänä viikossa. Nyt olen päättänyt, etten halua mittailla arvoja, joten dieettiä on pidettävä yllä.

Nyt syön vielä ihan mitä sattuu, kun on nämä mielihalut niin voimakkaita. Ja kuvotuksen takia olen joutunut monia (tietysti niitä terveellisiä) ruokalajeja jättämään lautaselle:(

mulla oli esikoista odottaessa ylimääräsiä kiloja 25. sokerirasitukseen jouduin ja yks arvo oli ihan pikkasen koholla. sen takia sitten suunnilleen joka viikko piti käydä neuvolassa tarkastuttaan sokrut. aina oli ok, mutta jätinkin ruokavaliosta ylimääräsen sokerin ja rasvan pois.

painoa tuli vain 9kiloa koko raskauden aikana.

nyt ennen tätä toista raskautta sain pudotettua painoa 20 kiloa, eli oon melkeen normaalipainonen. silti joudun taas sokrurasitukseen. päätin että nyt alan terveelliset elämäntavat heti, kunhan raskauspahoinvointi hellittää. ja pöh... ahmittua on tullut ihan hirveesti. nyt viikkoja jotain 14 ja risat. ylihuomenna pitäs neuvolaan, enkä tiiä, paljonko on kiloja jo tullut, kun omasta puntarista patterit loppu!!

jos nyt on tullut ihan kauheesti kiloja, niin määrään itseni ehdottomasti sokerittomalle ja rasvattomalle kuurille, loppuun asti. myös liikuntaa on pakko lisätä.

pikku vinkki jos pulla maistuu: itseäni pelottelen sillä, että jos ahmin ankarasti raskausaikana, täytyy synnyttää 6 kilonen vauva!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat