Seuraa 

Moikkelis!

Täällä ei ookkaan kukaan vielä pinkkaa alottannu, joten minäpä alotan. Eli mulla meni sit kuiteskin viime viikko ihan hyvin, vaikka alkuviikosta tuntukin vaikeelta. pudotusta tuli viime maanantaista -1,2kg eli paino nyt 68,8kg ja sehän on sama ku kuukausi sitten. Nyt pitäs kyllä päästä vähän eteenpäin tässä hommassa....eihän tosta tuu mitään että ku saa pari kiloa pois ni sit tulee kilo takas ja taas jatketaan. Mutta tällästähän tää laihduttaminen vissiin on, että välillä repsahtaa ja musta onkin nyt tärkeää että sain taas vireestä kiinni ja oon ahkerasti lenkkeillyt vaikka ilmat on mitä kurjimmat. Ens viikonloppunahan on isänpäivä ja ollaan menossa ravintolaan....enkä kyllä ajatellut olla salaattilinjalla!! Saas nähä kuin sit maanantaina. Mä kyl huomasin tossa viime viikonloppuna ku tuli mässättyä ni mulla tosiaan on vielä ongelmana se, että sit pitäs löytyä taas tahtoa palata kevyempään juhlien jälkeen. Hyvää viikkoa kaikille ja kirjoitelkaahan kuulumisia.

Terkuin Ragna

Kommentit (3)

Ragna ja nanna, hienoja tuloksia! Voi läski, mulla on nyt niin vaikeeta tämän homman kanssa. Olin viime viikolla pari päivää vapaalla ja ehdin iltaisin liikkua enemmän, tuli käytyä jumpalla ja päivät touhusin pojan kanssa aivan hiki hatussa. Mutta kyllä mä söinkin! Eli paino tismalleen sama kuin viikko sitten, 70,0. Mua jotenkin nämä synkät kelit ahdistaa ja mun tekis mieli vain mussuttaa suklaata soffan nurkassa. Ei auta muu kuin yrittää painattaa. Tästä ei ainakaan ylöspäin enää saa mennä.

Toivottavasti muilla on paremmat fiilikset, jos saisin minäkin siitä potkua. Ragnan tulos oli kyllä sellainen, että tahtoisin minäkin pystyä samaan... Tsemiä kaikille!

Pyry

heips,

Kävin tuossa aamupäivällä vaaalla ja näytti 60.6kg joten pudotusta -300g

Mut kyllä kai tämä tästä. tässä mietin että mites sen painon saa sit pidettyä hallinnassa kun lopettaa painon pudotuksen. Jos pari viikkoa vielä ja sitten yritetään hallita tätä painoa.

Sää ragna olet kivasti saanut pudotettua painoa viime viiikosta.

Tosiaan tuo isänpäivä tulee ja sitten olis herkkua, jos mut pelastais työt ku sunnuntaina on iltavuoro, saas nähdä miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä hieman jälkijunassa tulaan kun on niin kiirusta töissä ettei pahemmin ole kerennyt kirjoittelemaan tänne mitään.. Hyvinhän toi paino näyttää putoavan ragnalla... kumpa mullakin!!

Mun paino junnaa edelleen siinä 74,2kg ja välillä mennään 200-400g ylöpäin ja sitten taas alaspäin kun itseni joka aamu punnitsen, ei kyllä pitäisi mutta tullut jo oikein pakko mieleksi.

Mulla ei taida paino enää pudotakkaan, tuntuu jo siltä kun ruuasta ei ole enää kovinkaan paljon mielestäni varaa vähentää, ehkä vähän mutta ei mitään radikaalisia kuitenkaan. Liikunnalla varmaan saisi jotain aikaseksi mutta kun mun tapauksessa se on niin hankalaa... pitäisi olla poika aina mukana ja siitä taas ei tule mitään, vielä ainakaan. Mutta koitellaan jatkaa tätä ikuisuus projektia.

Ensi viikolla olenkin puertto ricon ilmastossa että palaillaan varmaan plussa tuloksilla loman jälkeen!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat