Vierailija

Kerkesin avata pakkauksen jonka olin unohtanut perua, joten nyt kysyn teiltä, että voinko vielä sen palauttaa ja mitä kirjoitan paketin päälle ja miten sen laitan kiinni kun kerkesin avata sen jo? Tämä on ihan uutta minulle joten olisin kiitollinen asiallisista vastauksista!

Kommentit (11)

Mutta en ole avannut pakkausta. Eli sutannut vaan oman osoitteen ja kirjoittanut pakettiin " asiakaspalautus - palautetaan lähettäjälle" . En oo ihan varma voiko palauttaa enää jos pakkaus on avattu.

7 vuorokautta on aikaa palautaa. Ja paketin saa avata, ethän muuten voi tietää että haluatko palauttaa :) Niin ja siellä paketissa on myös se kerholehti, joka kuuluu teille palautuksesta huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei hätää.

Jos et repinyt pakkauslaatikkoa,kirja vaan sinne takasin ja liimalla kiinni.Sit paketti postiin,menee asiakaspalautuksena.Ei tartte kirjottaa mitään siihen laatikkoon.

Ja ite oon kyllä palauttanu yli kaks viikkoa myöhässäkin ja hyväksyneethän nuo on. Pakkaus tosiaan siististi kiinni ja kirjoittaa vaan asiakaspalautus ja ei ku postiin.

Palautukset: Kuukaudenpaketin pakkaukseen on painettu palautusosoite. Pakkauksen voi jättää Postin kuljetettavaksi merkinnällä Asiakaspalautus. Mikäli pakkausmateriaali on hävinnyt, voi palautuksen lähettää osoitteeseen SANOMA MAGAZINES/Asiakaspalautus, Teollisuustie 4, 06100 Porvoo.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat