Vierailija

Olen polttanut tämän raskauden aikana yhden tupakan silloin tällöin (1krt/kk), ja huonolla omalla tunnolla tietenkin.

Kuinka suurta haittaa mahtaa moisesta olla, ja voiko tuollaisella määrällä aiheuttaa jo pysyviä haittoja lapseen (esim. keskittymishäiriö).

Onko kukaan kysynyt lääkäriltä?

Kommentit (5)

...tietenkin olisi parempi jos et polttaisi mutta turhaan tuosta murehdit, olen kysynyt usealtakin lääkäriltä.

Itse olen tuskaillut lopettamisen kanssa positiivisesta testistä asti eli nyt n. 4vko:a, pari kertaa olen retkahtanut ja seurauksena että seuraavana päivänä täydellinen kuvotus.

Tsemppiä, yritetään tumpata yhdessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun itse olen pitkän aikaa polttamatta, niin tupakanhimo kasvaa aivan valtavaksi. Jos poltan sen yhden niin helpottaa, eikä himo kasva liian suureksi. Meinaan että kun ekan kanssa olin kokonaan polttamatta, niin repesin välittömästi synnäriltä palattuani. Eli jos nyt poltan yhden per kuukausi saan ehkä pidettyä suurimman himon loitolla, myös sitten kun lapsi syntyy. Polttaminen ja imettäminen on myös todella huono yhdistelmä.

Nimin. Heikko

Eli jos poltat 1kpl satunnaisesti niin ei kannata tuntea huonoa omaatuntoa mutta yksi päivässä on jo kyllä ihan eriasia.

Tietenkin herää kysymys että jos polttaa vaan 1 tupakan kk niin miksei voisi jättää sitäkin pois?

Mulle itselleni tää tupakoinnin lopettaminen raskaus ja imetysajaksi on ollut tosi vaikeaa. Tottakai tiedostan kuinka paljon parempi lapselleni on etten polta mutta kaikki nuo " sosiaaliset" tilanteet... *huokaus*

Kaks kertaa olen retkahtanut ja viimekerran jälkeen oksensin 3 päivää ja enää ei tee edes mieli. Tai tekee mut en halua sitä pahaa oloa.

Tsemppiä kaikille ketkä tuskailee tän asian kanssa, jos et pysty kokonaan lopettamaan tupakointia niin vähennä edes. Jokainen palamaton tupakka on vaan hyväksi lapsellesi!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat