Vierailija

Mietin vain, että mitä tarkoittaa tuo 2 tunnin rajoitus tuossa kylpyläkäynnillä. Eihän siinä ajassa lapsien kanssa ehdi kuin käväistä altailla, jos aika alkaa siitä kun ostat lipun ja päättyy avaimen palauttamiseen!!! Vai kuinka tuota kahden tunnin aikarajoitusta valvotaan? Kertokaahan paikan päällä käyneet!

Kommentit (10)

missään aikarajoitetuissa paikoissa lasten kanssa. Tympeää se kelloon tuijottaminen. Tai niin ainakin olemme kuvitelleet. Tiedä häntä sitten.

Siis minkähänlainen korttisysteemi tuolla Katinkullassa nykyisin on? Ja paljonko mahtaa olla lisämaksu ylimenevältä ajalta? Minä en ainakaan saa kuivattua ja puettua lapsia edes tuossa 20 minuutissa, jos tukatkin pitäisi ehtiä kuivata, kun ei olla hotellille jäämässä. Että altailla ilmeisesti ei sitten olla tuntiakaan... harmi. Pitäisköhän muuttaa suunnitelmia ja mennä jonnekin muualle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Luulen, että tuo aikarajoitus on sitä varten, ettei sinne altaalle jäädä asumaan. Ja uskon, että riisumis ja pukeutumisaikaa ei lasketa tuohon. Tai niin ainakin luulen.

soita ja kysy, alkaako tuo aika mistä, eli sisäänmenosta vai mistä. Ja sanot sitten kanssa, että jo pelkkään lasten pukeutumiseen menee ainakin 20 minuuttia.

Siis, että heti ei kahden tunnin kuluttua tarvitse olla uutta maksua maksamassa, jos siihen mennessä ei ole pois ehtinyt. Nyt voin hyvillä mielin ottaa lapset mukaan.

ap

paikan päällä käynyt, mutta käsittääkseni se 2 tuntia kuuluu siihen avaimen leimaamisesta avaimen palauttamiseen. Kun se laite rekisteröi siitä hetkestä, kun aivaimella aukaisee portin siihen, kun avaimen palauttaa siihen laitteeseen. Eli saunomiset ja pukemiset kuuluvat siihen kahteen tuntiin. Käsitykseni on tämä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat