Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen eroamassa jo toista kertaa pitkästä suhteesta. Ekasta erosta ei jäänyt lapsia, tästä jää kaksi.

En usko, että enää yksinhuoltajana kelpaan kenellekään tai että kukaan voisi rakastaa lapsiani niin, että kelpaisi minulle.

Silti haluaisin vielä parisuhteen. Säälittävää, eikö vain?

Kommentit (8)

Lainaus:

KYLLÄ olen kokenut myös hyvän parisuhteen.

Miksi en saisi olla onnellinen ilman miestä?

Oletko kade kun olet itse niin jumalattoman riippuvainen toisesta ihmisestä?

Etkö osaa vai halua olla yksin?

Se on ihan luonnollinen tarve ja ajan kanssa saatkin, usko pois!

Minäkin jäin aikoinaan yhden lapsen kanssa yksin ja nyt olen ollut uudessa suhteessa jo melekin 15v ja uudet lapsetkin on jo kohta aikuisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse yllätyin jopa kuinka onnellinen olen ollut eron jälkeen. Olen vihdoin vapaa. No niin vapaa kuin kahden pienen yh voi olla. Mun ei tarvitse vastata kenellekkään tekemisistäni tai menemisistäni. En ole kaivannut miestä rinnalle. On ollut oikein mukavaa käydä kolmistaan lasten kanssa jossain ja iltaisin kun muksut nukkuu saa omaa aikaa. Vaikka naukkailla viiniä ja lukea hyvää kirjaa.

En kaipaa parisuhteen häslinkiä, vääntöä ja ainaista valtataistelua.

Lainaus:

Itse yllätyin jopa kuinka onnellinen olen ollut eron jälkeen. Olen vihdoin vapaa. No niin vapaa kuin kahden pienen yh voi olla. Mun ei tarvitse vastata kenellekkään tekemisistäni tai menemisistäni. En ole kaivannut miestä rinnalle. On ollut oikein mukavaa käydä kolmistaan lasten kanssa jossain ja iltaisin kun muksut nukkuu saa omaa aikaa. Vaikka naukkailla viiniä ja lukea hyvää kirjaa.

En kaipaa parisuhteen häslinkiä, vääntöä ja ainaista valtataistelua.

Se ei todellakaan ole AINA häslinkiä, vääntöä eikä valtataistelua!

KYLLÄ olen kokenut myös hyvän parisuhteen.

Miksi en saisi olla onnellinen ilman miestä?

Oletko kade kun olet itse niin jumalattoman riippuvainen toisesta ihmisestä?

Etkö osaa vai halua olla yksin?

mutta kokemuksesta voin sanoa, että useamman lapsen yksinhuoltajat eivät kelpaa kuin nille, jotka eivät muita saa. Mutta kyllähän sitä elämää on ilman parisuhdettakin ja ainahan voi haaveilla.

terv. yh jo monen monta vuotta.

Ainaista sählinkiä, valtataistelua ja vääntöä.

Meillä se ei ainakaan ole tuollaista, kaukana siitä!

Anteeksi jos loukkasin sinua ja vedin vääriä johtopäätöksiä kirjoituksestasi mutta itse niin kirjoitit!

Ja tottahan toki saat olla onnellinen ilman miestä, en minä sitä tarkoittanut.

Ja en ole itsekään sitä mitä tuossa luulit, että sorry vaan!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat