Vierailija

Aikaisemmin muilla ei tammoista kaynytkaan,siksi neuvoja kyselenkin!

En tieda mita mahtaisin keksia,kun keinotkin alkaa olla vahissa!

Aina kun yritan lusikkaa laittaa suuhun niin tytto vain tyontaa kielella pois ja pyorittelee vimmatusti paataan.

Naurattamalla aan jotakin suuhun mutta todella vahan kun tuokaan konsti ei niin enaan tehoa!

jos jollain vinkkja,niin olisin hyvin kiitollinen :)

Kommentit (3)

meillakin nyt jotenkin ihmeen kautta on alkanut taas menemaan soseet todella hyvin!

Vielakin ollaan tutuissa soseissa,aattelin muutenkin kun tuon neidin vattakin menee helposti kovalle jos kauheesti on uusia makuja!

Mutta kylla tassa sitten makujakin todella kerkiaa maistelemaan ja nyt vaan keskitymme siihen etta soisi!

poika tosin jo yhdeksän kohta kymmenen kuukautta vanha ja nyt vasta viime aikoina on alkanut kiinteitä menemään. Edelleenkään ei kuitenkaan kovin paljon. Ihan lusikallisista puhutaan, pääasiallisena ruokana edelleen siis rinta.

Itse en ole asiasta kovin huolestunut ollut koska poika on kuitenkin kasvanut ja energiaa tuntuu piisaavan.

Meidän poika tuntuu syövän paremmin jos saa syödä samalla jotain sormilla itse esim. leipäpala, maissinaksu, mustikat..

Meillä syödään myös paremmin jos joku muu kuin äiti syöttää esim. isä tai mummo. Ei sitten ala kärttää heti tissiä..

Isompien sisarusten esimerkki tuntuu myös olevan tärkeää. Meidän pienimies tahtoisi aina samaa ruokaa kuin toisetkin. Eikä mitään vauvan mössöjä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse kyselin tuossa ylempänä samaa neito puolivuotta tulee ja kiinteät ei mennyt, mutta jokin ihme tapahtui seuraavana päivänä kysymyksestä meillä alkoikin upota.

itse pein 6päivän tauon kiinteän tuputtamisessa kun reissussa olimme ja sitten aloin tehostetusti antaa. eli annoin aamulla kun alkoi nälkäiseltä näyttämään, sit unille vain maitoa ja taas unien jälkeen sama kun oli leikkinyt hetken aloin syöttämään ja saman päivän iltana alkoi neito syömään. annoin kahta makua, eli päärynä vadelma sosetta ja jotain liha sosetta päivällä ( josta ei tykännyt) liekkö siitä johtuen alkoi vadelma sose upota ja sitä menikin miltein purkki kertasellaan.

uskon että sitkeys palkitaan. ja ei liian montaa makua tarjoa, me kävimme makuja läpi ja ne mitkä puistatti kauheasti suosiolla jätettiin pois. ja tuo päärynä pohjainen jostain syystä meillä auttoi.

ei kun tsemppiä, kyllä syönti löytyy sieltä.

itselläni tämä entraava neito kolmas ja silti sormi suuhun meni, aiemmat lapset eivtä ole pelleilleet ruuan kanssa vaan oppivat helposti kiinteille.....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat