Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heipsan!

Tänään tosiaan olisi ollut laskettupäivä,mutta päivä alkaa olemaan pulkassa.

Tyksissä tuli käytyä painoarviossa ja passittivat kotiin,vaikka viimeksi lupailivat käynnistystä.

Kyllä siinä itku pääsi kun oli jo varautunut että kohta helpottaa...

Kohdunsuu auki sormelle mutta muuten kaula epäkypsä.Ja kun takana yksi sektio,lääkäri sanoi ettei ota riskiä käynnistyksestä,kohdunarven takia.

Kotona siis ollaan,antakaa mulle vinkkejä.En ole löytänyt mistään tietoa siittä jalkapohjahieronnasta,mistä kohtii voi ja saa hieroa?!?

---Kiitos etukäteen--

Erkku ja tiituska rv tasan 40

Kommentit (10)

...kävin tänään lasteni kanssa ja hän neuvoi käynnistykseen seuraavaa:

- peukalon hangassa sijaitsevan hokupisteen aktivointi

- nilkan mediaalimalleoluksesta eli sisäkehräsestä siis 4 sormenleveyttä ylöspäin ja sen kohdan aktivointi. Sormelle auki -mitat ovat varmaan jo kaikille tutut. Sama metricsystem tässäkin käytössä.

Kokeilkaa toimiiko. Miekin voisin kokeilla aktivointia.

Synnyyksessä alaselän akupisteiden ja peukalonhangan painanta pitäisi lieventää kipua. Kokeilkaa sitäkäin jos muistatte. MInä taidan turvautua johtopuudutuksiin ja tenssiin.

:)

Siivous, sauna, seksi, liikunta, portaiden kiipeäminen...

Jalkapohjien hieronnasta en tiedä kyllä mitään, mutta edellisillä mulla käynnistyi toinen synnytys 2 päivää la:n jälkeen, kun en halunnut kemiallista käynnistystä, mitä käytettiin ekassa synnytyksessä. Ei siis tarkoita, että kaikkia tarttis tehdä, mutta jos joka päivä tekee, vaikka pari kohtaa, niin eiköhän se siitä. Ja seksi tietty edellyttää orgasmia. Aina tarttee kuiteskin miettii, että jos sattuu tai muuten tuntuu pahalta, niin ei sellasta tietenkään kannata tehdä.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

... lähdin, kun viikkoja oli 39 täynnä, metsään TODELLA reippaalle kävelylle eli epätasasisessa maastossa kädet heiluen vauhdikkaasti kävelin reilun puoli tuntia ja sen jälkeen seksiä. Pari tuntia myöhemmin alkoivat ensimmäiset supistukset, jotka olivat vielä harjoittelusupistuksia, mutta toistimme lenkin ja seksin seuraavana iltana ja sittan alkoivatkin oikeat supparit ja kesti 8h ja poika oli maailmassa..

Mitenhän saisi nyt lapsen ulos.. La on ensi perjantaina, mutta ei supistuksen supistusta ole ollut, enkä pysty kävelemään samalla lailla kuin ekassa raskaudessa.. Liikaa vaivoja:( Pitänee ruveta kiipeilee portaita..

TUKISUKKIS: Ässät on jo kokeiltu,ja niitä tulee tehtyä jo niin alitajuisesti,mutta nuo pisteet mua rupes tosiaan kiinnostamaan...

Olenko mä vaan sitten joteskin niin " yksinkertainen" mutta en tajunnut tuota nilkan kohtaa mistä pitäs hieroa...

Voisitko sä kuvailla jotenkin paremmin,mä olen kyllä tuosta kuullut mutten tarkkaa sijaintia ole saanut selvil,ja sanotaankin ettei omin päin kannata mennä testailemaan jollei ole varma paikasta..

Mä tiedän että joku ajattelee että kyllä se vaavi sieltä tulee kun on valmis,mutta eipä he taida tiettää tai muistaa kuin v***** tää odottaminen ,valvominen +huonot olot onkaan!!!!

Mä ainakin olen ihan KYPSÄ jo tähän!!!

Sori valitukset...luulen kuitenkinetten ole ainokainen :)

Erkku...

oikein tulinen ruoka saattaisi käynnistää synnytyksen, jos on muutoin sen aika. En sitten tiedä konstin todenperäisyyttä, mutta jos tykkää muutenkin tulisesta ruuasta, niin ei varmaan ole haittaa kokeilla. Chiliä siis...

Lasketun päivän aattona mies pyysi tulevan kummisedän saunomaan ja ottivat siinä pari olutta. Ja tottahan mua alkoi supistelemaan tosissaan, kun ei ollut ajokuntoisia talossa. No, onneksi mies oli aikaisin aamulla jo ajokunnossa, yhtään kauempaa en olisi voinutkaan olla kotona. Poika oli maailmassa 7 h kotoa lähdön jälkeen, vaikka ensisynnyttäjänä olin valmistautunut paljon pidempään koitokseen... ;o)

niin se setä neuvoi, että suoraan neljä sormea nilkan kehräsluusta ylöspäin. Siinä pitäis olla kipeä kohta jolloin tietää olevansa oikealla kohdalla.

No jaa, en tiedä pitääkö paikkaansa. Ainoa minkä olen todennut olevan on korvanlehden kohtuseutu mikä tuntuikin kipeälle nukkuessani.

ja kysyin sit samalla hyviä vinkkejä käynnistykseen, jos ei meinaa tulla vauva ajallaan...

sanoi että mun kohdalla ainakin suosittelisi nesteenpoistavia syömisiä, esim ananasta ja mansikkaa. en tiiä miksi juuri minun kohdalla?!!! turvotusta ainakin on, ehkä se siis auttaa jos saa turvotusta pois jotenkin?!!

ja sitten sanoi tuosta pisteestä siinä kantapäässä, mistä täällä oli jo puhetta.

Oksaska rv 34+6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat