Vierailija

...sisältö oli? mikä oli turhaa ja mitä puuttui? en löyä vanhoi ketjui... Pitäis alkaa pakkaileen...

Kommentit (17)

En kyllä voi suositella kenellekään että tällä tavalla valmistaudutaan uuden tulokkaan imetykseen. Ei tule onnistumaan jos lähtökohta on tuo.

Vauvan tuttia ja rintakumeja itse hanan alla pesin huoneessa. Ällöttävää! Rintakumeille pyysin äitiä tuomaan astianpesuainetta. Kotona keitän ne joka käytön välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pesuvehkeet, hius- ja hammasharja + tahna, kamera+ laturi,

liivinsuojuksia, super imukykyisiä terveyssiteitä.

Ja paljon suklaata tms millä saa yöllisen nälän äkkiä pois.

Miehelle omat tavarat tietty jos meette perhehuoneeseen.

Mulla oli myös vauvalle omat tutit, mutta tuttienkin piti olla sairaalasta..

Vielä ennen lähtöä keitin huolellisesti niin rintakumit kuin tutitkin ja harmitti todella, että piti käyttää niitä sairaalan!

Esikoisen kassi oli pakattu hyvissä ajoin. Omat vaatteet oli mulla turhia; vaatteet oli hikisiä, verisiä ja maitoisia joten mielelläni pidin sairalan vaatteita ja vaihdoin usein. Omat hygieniatarvikkeet, meikit ym. oli mukana. Ei mitään erityistä.

omat suihkusaippuat ja shampoot.

ISO PUUTE !

Turhaa olin pakannut omat rintakumit ja vauvan harjan, vaikka ne juuri kehoitettiin pakkaamaan. Kun yritin kätilölle sanoa, että ois omatkin rintakumit, ei ottanut kuuleviin korviinsa..

No ihme tyyppi oli muutenkin.

Tää siiss KHKS:ssä

Multa vei viisi minuuttia kun pistin kassiin puhtaita vaatteita, tavalliset yöpymisvälineet ja eväitä. Mies ja vierailijat voivat tuoda sen mikä unohtuu.

Itse tässä kolmatta odottelen ja tällä kertaa kyllä pakkaan harkiten kaiken valmiiksi ajoissa! Ekalla kerralla oli jotain turhaa mukana ja tarpeellista puuttui...Miestä kun pyysin tuomaan, ei koskaan juuri oikea tavara osunut mukaan ;). Lähtöpäivänäkin pikkuisemme " sai" sitten paidan sairaalasta mukaan kun isi unohti sen kaiken muun turhan vaatteen lisäksi :). Toisella kerralla lähtö tuli tosi nopeasti ja yllättäen, liian aikaisin, en ollut ajatellutkaan laukun pakkaamista, enkä toista kertaa sitä halua kokea!!! Itse kyllä tällä kertaa otan ainakin omat alusvaatteet ja aamutakin mukaan ihan paremman olon vuoksi, olivat niin järkkyjä ne sairaalan " verkot" !! :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat